אהבה אסורה אך מקודשת........

אהבה אסורה אך מקודשת........

שתקו , בשם שמיים , תנו לי לאהוב, נזפו בי שיש לי שערות שיבה לרוב, עשו מה שתירצו, אימרו כי טוב- רק תנו לי לאהוב. למי יזיק , חלילה ,אם אוהב? איזו ספינה הטביעו אנחותיי? מי הוצפו שדותיו בדימעותיי? וכי דחו צמרמרותי את האביב? קדחת שבוערת בעורקיי- מתי הוסיפה מת לרשימה? ימצא לו הפרקליט אנשי מדון, ימצא לו החייל עוד קרב ללחום- אני והיא נאהב !!!!!!!!! גם אם סיפור אהבתנו איננו הולם !!!!!!!! מנהל פורום חטאים
 

גלי10

New member
הורה ממטרה.....לשדות מוצפים

סובי סובי ממטרה גם לבי סובב הולם. משפריץ לי את הדם לכל אלפי נימים. איזה לילה חושך דשא עד האופק. הרטבת את כולי עם נשיקה בעורף. קריאות בזים מצמרות , אין שם שום צייד. אני קטנה , אותי חפנת , אהיה שלך לעד. טיפות המים ניתזות , התערבבו בלחלוחית של גוף ,של עין . רגליים רועדות , רוצה לשתות עוד יין. ונגמר......... . מחכה כבר למחר. נסחפתי? חלמתי? יש גם את השאר?????
 

yaliza

New member
אהבה יפה אך מותרת ומקודשת.....

שלום לך שכני מנהל הפורום מהכרמל !! אני מאד מפרגנת לאותה האהבה אבל קל לי יותר כשהיא מותרה. אולי לאנשי העליתה הגרים למעלה בכרמליתה קל יותר לחיות בחטאים למרות שהם כלל וכלל לא רעים. ליס-המאמינה באהבה
 
דווקא יותר קשה........ :cool:

את מחירי בתי המלון על הכרמל שמעת? אז רק יותר הוצאות יש לנו עבור אותה תמורה..... :cool:
 
למעלה