אדריכל חוץ ופנים

dudig2

New member
אדריכל חוץ ופנים

זוג שמעוניין לבנות כ 200 מטר האם לקחת אדריכל חוץ שהוא גם פנים, האם יש המלצות
 
איפה בארץ?

יש המלצות למכביר! חסר מידע. עלות, כיוון עיצובי, סדר חשיבות העקרונות התכנוניים ועוד ועוד.
 

פיטנגו4

New member
לקחת אדריכל לתכנון הבית

ולשלב מתכנן נוף (אדריכל נוף או הנדסאי אדריכלות נוף) כבר בשלב התכנון על הניר. אלו שני מקצועות משלימים: האדריכל הוא הישות הראשונה שאליה אתם צריכים לפנות. הוא המתכנן העיקרי של הבית, הוא מגיש הבקשה וחתום עליה. רק אח"כ יש לפנות למעצב נוף לשם השלמת התכנון של פיתוח החוץ, רצוי מאד לפני הגשה להיתר, או לפחות לפני סיום שלד. הוא יעבוד על פתוכנית פיתוח החוץ בשת"פ עם האדריכל ואח"כ, בשלב מתקדם יותר, גם יכין תוכניות לעיצוב הגינה. מעצב פנים (= "אדריכל" פנים) יש לשלב אם האדריכל לא עושה עיצוב פנים.
 

LALEE5

New member
אפשרות לאדריכל ומעצב פנים

מניסיוני כדאי לכם לקחת גם וגם באותו המקום אך זה לא מחייב... יכול להיות שתתחברו לעבודות של אדריכל מסויים אבל תתחברו דווקא לעיצוב של אדריכל ומעצב פנים אחר. אם אתם מעוניינים יש זוג אדריכלים מקסים ומקצועי (ביותר!!!) באיזור הדרום: רון ושרית פלד מסטודיו אקו דיזיין. אתם יכולים ליצור עימם קשר בטלפון 08-9965716 בהצלחה!!
 

LALEE5

New member
שלחתי אליכם גם מסר

ממליצה בחום על סטודיו אקו דיזיין שהוא סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים. 08-9965716 בסטודיו זוג אדריכלים מדהים ומאוד מקצועי שיוכל לתת לכם מענה מהימן גם בתחום האדריכלות וגם בתחום העיצוב. תכנסו לאתר שלהם ותתרשמו בעצמכם http://www.echodesign.co.il אתם לא מחוייבים לקחת דריכלת ומעצב פנים באותה חבילה למרות שאנשים רבים מוצאים את זה יותר נוח שהכל במקום אחד... זה מאוד תלוי למה אתם מתחברים עם אותו איש מקצוע: רק לאדריכלות, רק לעיצוב פנים או גם וגם...
 
למעלה