אדמוטרין

izikהיחיד

New member
אדמוטרין

למה שאנ מכניסה לנרתיק אחרי כמה זמן הכול יוצא האם זה טוב בשביל מה צריך את זה גם ככה זה יוצא החוצה ומה הפעולה של זה עושה אנא ממכם תשובה
 

טלילה10

New member
תשובה

את צריכה להכניס את המוליך כמעט עד הסוף. חוץ מזה אפשר כמה דקות לשבת עם רגליים למעלה או לשכב. עדיין חלק יוצא החוצה וחלק נספג בגוף. זו אמורה להיות תמיכה הורמולית של פרוגסטרון שיכולה לסייע להשתרשות העובר. בהצלחה!!!
 

izikהיחיד

New member
לטלילה 10

אני מכניסה עד הסוף ובכול זה זה יוצא ואני בהריון כבר אז למה אני צריכה את זה תשובה תודה לך
 

M F K

New member
למה צריך...

מה שאני הבנתי מהרופא, זה שבעצם לא צריך, אך מכיוון שהרבה מאוד הריונות מפילים בשבוע ה3-4, בלי שאנו אפילו נרגיש בהן, לכן הם רוצים לתת תמיכה טובה לגוף שזה לא יקרה.
 

3קטנה

New member
מעתיקה מה שכתבתי אתמול או שלשום

התמיכה ניתנת כיוון שבשאיבה נשאבים כל הזקיקים ולא נותר הגופיף הצהוב שתפקידו להפריש פרוגסטרון שתומך ברירית עד שהשיליה, במקרה של הריון, תופסת פיקוד. לכן, עד שהשיליה מתחילה להפריש הורמונים בכמות מספקת, ממשיכים עם התמיכה גם בהריון.
 

M F K

New member
את כנראה מתכוונת לאנדומטרין

זה נורמאלי לחלוטין שחתיכות קטנות לבנות יוצאות החוצה. מרבית החומר נספג ואמור לתת תמיכה טובה.
 

שישון

New member
בודאי שאת זקוקה לתמיכת האנדומטרין בגלל ש

בתהליך של IVF יוצרים את תהליך הכניסה להריון באופן מלאכותי. באופן טבעי על מנת לתמוך בהריון, הגוף מפריש פרוגסטרון. מכיוון שהתהליך הוא מלאכותי חשוב לקבל את הפרוגסטרון כתמיכה חיצונית עד שהגוף יוכל לתמוך בהריון בעצמו. לכן בודאי שאת זקוקה לתמיכת האנדומטרין (שהוא בעצם תכשיר פרוגסטרון וגינאלי). ההפרשות שאת רואה הן שאריות החומר והאמפולה המקיפה את החומר העיקרי שנכנס ונספג. בהצלחה
 
למעלה