אדם חוגג היום יומולדת

הילה ס

New member
אדם חוגג היום יומולדת ../images/Emo65.gif../images/Emo23.gif../images/Emo41.gif

בשעה זו, בדיוק לפני שנה, יצאנו לדרכנו לבית החולים. כעבור 3 שעות אדם כבר היה בחוץ ואני הפכתי להיות אמא. האדם הקטן שלי חוגג היום יומולדת שנה והאמת שאני מתרגשת. לא להאמין איך השנה רצה לה כל כך מהר, לפני שנספיק להבין מה קורה הוא יתחיל להביא לנו בחורות הביתה (ואז אולי הוא יתחיל לישון במיטתו שלו כל הלילה
). מאחלת לו המון מזל טוב, הרבה בריאות, אושר והנאה בחיים. שמחה לשתף את כולכם ביומנו המאושר ומאחלת לכולם יום מקסים
הילה
 

עדי 4

New member
מזל טוב לאדם

כבר עברה שנה ובטח את זוכרת הכל כאילו זה היה אתמול. הילה,מזל טוב ושתהנו ביחד עם הילדון. מה עם תמונה? לא נזכה לראות את חתן השמחה?
 
../images/Emo77.gif../images/Emo65.gif המון המון מזל טוב../images/Emo65.gif|

משתתפת בכל ברכותיך ורק נחת.
 

kby

New member
מזל טוב לאדם ולאמא שלו!

איזה כיף שהם גדלים! נשמע אחלה לידה. ואם את מעוניינת- אנחנו מוכנים כבר להביא את הבחורה שלנו אליו הביתה...
 

batt

New member
המון המון מזל טוב ../images/Emo151.gif../images/Emo151.gif|ליצן

 
למעלה