אדי, קשה לי להשלים עם זה...

אדי, קשה לי להשלים עם זה...

אני לא יכולה לראות את זה איך שאת רואה את זה כי אותי זה מפחיד ובנוסף רוב מה שמתרחש אלו דברים רעים ככה ש...אין לי הרבה תקווה שאפשר באמת להשתמש בכוחות האלו לטובה . אם תדעי איך לעשות בהם שימוש לטובה ואף לשלוט עליהם אני אשמח תלמדי אותי גם את הטכניקה . בנוסף רציתי לשאול אותך אם הדברים האלו עדיין קורים לך ? ומתיי הייתה הפעם האחרונה שקרה לך מקרה? אני כולי בתקווה שלבסוף נלמד לחיות אם הדבר וננצל את הכוחות שלנו רק לעשיית דברים טובים ולא לראיית אסונות כאלה הוא אחרים. לי-רז
 

EddyBear

New member
ככה זה

לי רז. אין מה לעשות שזה מה שנפל עלינו. זה קשה ומעייף...אבל זה כנראה הגורל שלנו. התחלתי לראות דברים בגיל 13 אבל רק בשלוש שנים האחרונים ראיתי ממש בתדירות גבוהה. פעם אחרונה הייתה לפני בערך חודש וחצי (הפיגוע בקניון בנתניה). תאמיני לי, אני מעדיפה שזה יקרה רק פעם ב...
 
למעלה