מאיהזוםזום
New member
אדי, קשה לי להשלים עם זה...
אני לא יכולה לראות את זה איך שאת רואה את זה כי אותי זה מפחיד ובנוסף רוב מה שמתרחש אלו דברים רעים ככה ש...אין לי הרבה תקווה שאפשר באמת להשתמש בכוחות האלו לטובה . אם תדעי איך לעשות בהם שימוש לטובה ואף לשלוט עליהם אני אשמח תלמדי אותי גם את הטכניקה . בנוסף רציתי לשאול אותך אם הדברים האלו עדיין קורים לך ? ומתיי הייתה הפעם האחרונה שקרה לך מקרה? אני כולי בתקווה שלבסוף נלמד לחיות אם הדבר וננצל את הכוחות שלנו רק לעשיית דברים טובים ולא לראיית אסונות כאלה הוא אחרים. לי-רז
אני לא יכולה לראות את זה איך שאת רואה את זה כי אותי זה מפחיד ובנוסף רוב מה שמתרחש אלו דברים רעים ככה ש...אין לי הרבה תקווה שאפשר באמת להשתמש בכוחות האלו לטובה . אם תדעי איך לעשות בהם שימוש לטובה ואף לשלוט עליהם אני אשמח תלמדי אותי גם את הטכניקה . בנוסף רציתי לשאול אותך אם הדברים האלו עדיין קורים לך ? ומתיי הייתה הפעם האחרונה שקרה לך מקרה? אני כולי בתקווה שלבסוף נלמד לחיות אם הדבר וננצל את הכוחות שלנו רק לעשיית דברים טובים ולא לראיית אסונות כאלה הוא אחרים. לי-רז