אדום לפאניונס יאללה אריס
ג גלעד1987 New member 29/12/04 #7 אני חייב תיקו אריס קבוצה של 7 תיקו ניצחון וארבעה הפסדים... בעיקר בגלל זה הלכתי על תיקו