stratomaximus
New member
אגד: ריקול לכל כרטיסי רב-קו סטודנט שהונפקו
אגד: ריקול לכל כרטיסי רב-קו סטודנט שהונפקו
הודעה שאגד פרסמה בדף הפייסבוק שלה לפני מספר דקות:
מבצע ריקול לכרטיסי סטודנטים שהונפקו עד היום
בעקבות באג במערכת ההנפקה לא ניתן להשתמש בכרטיסי החופשי תקופתי לסטודנט בנסיעה באוטובוסים של חברות תחבורה ציבורית אחרות.
כשל שהתגלה במערכת ההנפקה המרכזית מונע מכרטיסי הרב קו לסטודנטים לפעול במכשירי תיקוף של יתר מפעילי התחבורה הציבורית. בעקבות גילוי התקלה אנו קוראים לכל הסטודנטים שהנפיקו רב קו מ-6.10 ועד היום (15.10) לפנות לעמדות ההנפקה כבר ממחר (יום ד') על מנת לתקן את התקלה. יצוין, כי הריקול מיועד עבור סטודנטים שהנפיקו הסדר נסיעה משותף למספר מפעילי תחבורה ציבורית ולרכבת הקלה.
שלחנו מסרוני סמס אל כל הסטודנטים שהנפיקו עד כה כרטיס סטודנטיאלי, במטרה לקרוא להם להגיע החל ממחר (יום ד') לעמדות ההנפקה על מנת לסדר את התקלה. אנו נערכים לקליטת מאות סטודנטים ונעמיד לרשות הסטודנטים עמדות הטענה נפרדות, במטרה לבצע את התיקון בזמן הקצר ביותר.
אנו מצרים על התקלה ועל חוסר הנוחות שהיא גורמת לציבור הסטודנטים. אנו לוקחים אחריות על התקלה ובודקים כיצד היא נוצרה, על מנת למנוע מצבים מעין אלו בעתיד. תהליך התיקון יבוצע באופן מיידי באמצעות עמדות ייעודית אבל חשוב לנו להודיע לציבור הסטודנטים מבעוד מועד, על מנת למנוע מהם אירועים לא נעימים בעת עלייה לרכבת הקלה ולאוטובוסים של מפעילי התחבורה הציבורית האחרים.
אגד: ריקול לכל כרטיסי רב-קו סטודנט שהונפקו
הודעה שאגד פרסמה בדף הפייסבוק שלה לפני מספר דקות:
מבצע ריקול לכרטיסי סטודנטים שהונפקו עד היום
בעקבות באג במערכת ההנפקה לא ניתן להשתמש בכרטיסי החופשי תקופתי לסטודנט בנסיעה באוטובוסים של חברות תחבורה ציבורית אחרות.
כשל שהתגלה במערכת ההנפקה המרכזית מונע מכרטיסי הרב קו לסטודנטים לפעול במכשירי תיקוף של יתר מפעילי התחבורה הציבורית. בעקבות גילוי התקלה אנו קוראים לכל הסטודנטים שהנפיקו רב קו מ-6.10 ועד היום (15.10) לפנות לעמדות ההנפקה כבר ממחר (יום ד') על מנת לתקן את התקלה. יצוין, כי הריקול מיועד עבור סטודנטים שהנפיקו הסדר נסיעה משותף למספר מפעילי תחבורה ציבורית ולרכבת הקלה.
שלחנו מסרוני סמס אל כל הסטודנטים שהנפיקו עד כה כרטיס סטודנטיאלי, במטרה לקרוא להם להגיע החל ממחר (יום ד') לעמדות ההנפקה על מנת לסדר את התקלה. אנו נערכים לקליטת מאות סטודנטים ונעמיד לרשות הסטודנטים עמדות הטענה נפרדות, במטרה לבצע את התיקון בזמן הקצר ביותר.
אנו מצרים על התקלה ועל חוסר הנוחות שהיא גורמת לציבור הסטודנטים. אנו לוקחים אחריות על התקלה ובודקים כיצד היא נוצרה, על מנת למנוע מצבים מעין אלו בעתיד. תהליך התיקון יבוצע באופן מיידי באמצעות עמדות ייעודית אבל חשוב לנו להודיע לציבור הסטודנטים מבעוד מועד, על מנת למנוע מהם אירועים לא נעימים בעת עלייה לרכבת הקלה ולאוטובוסים של מפעילי התחבורה הציבורית האחרים.