אגד מקצץ את מספר האוטובוסים

מצב
הנושא נעול.

ננה32

New member
אגד מקצץ את מספר האוטובוסים../images/Emo62.gif

אגד מקצץ את מספר האוטובוסים

אולי אתם לא חשים בזה , אך כמות האטובוסים של אגד בכל שעה יורדת והיום יש פחות אוטובוסים פר שעה , ביחס לחודש הקודם. מחירים גבוהים מאוד , שרות עלוב , יחס נהגים מזעזע ועוד בוכים למה לוקחים להם את רישיונות ההפעלה , כל הכבוד למשרד התחבורה שממש עושה מעשה ומנסה לשנות את המצב , יצא לי שבוע שעבר לנסוע במטרופולין לבאר שבע גם זול וגם זוכים ליחס אנושי
 

Brendan

New member
ועוד בנושא אגד...

אגד מקצץ את מספר האוטובוסים

אולי אתם לא חשים בזה , אך כמות האטובוסים של אגד בכל שעה יורדת והיום יש פחות אוטובוסים פר שעה , ביחס לחודש הקודם. מחירים גבוהים מאוד , שרות עלוב , יחס נהגים מזעזע ועוד בוכים למה לוקחים להם את רישיונות ההפעלה , כל הכבוד למשרד התחבורה שממש עושה מעשה ומנסה לשנות את המצב , יצא לי שבוע שעבר לנסוע במטרופולין לבאר שבע גם זול וגם זוכים ליחס אנושי
ועוד בנושא אגד...
איך אגד מנסה לשפר את שורת ההכנסות ל-ynet נודע כי אגד גובה מפונדקי הדרכים בדרך לאילת 50 שקל על כל אוטובוס שעוצר. במסעדת חצבה לא הסכימו, ובדימונה הסכימו רק בתנאי שאצלם תהיה העצירה הראשונה - ולכן בקו מאילת לתל אביב לא תהיה הפסקה עד דימונה כתבה מאת: שלומי דונר כל הזכויות שמורות לידיעות אינטרנט לינק לכתבה המלאה כאן
 

איליה.

New member
תלוי באיזה קווים.

אגד מקצץ את מספר האוטובוסים

אולי אתם לא חשים בזה , אך כמות האטובוסים של אגד בכל שעה יורדת והיום יש פחות אוטובוסים פר שעה , ביחס לחודש הקודם. מחירים גבוהים מאוד , שרות עלוב , יחס נהגים מזעזע ועוד בוכים למה לוקחים להם את רישיונות ההפעלה , כל הכבוד למשרד התחבורה שממש עושה מעשה ומנסה לשנות את המצב , יצא לי שבוע שעבר לנסוע במטרופולין לבאר שבע גם זול וגם זוכים ליחס אנושי
תלוי באיזה קווים.
יש קווים שבהם התדירות עולה ויש קווים שבהם התדירות יורדת.
 

באוי

New member
"מטרופולין" תקרוס במהרה במחירים אלו

אגד מקצץ את מספר האוטובוסים

אולי אתם לא חשים בזה , אך כמות האטובוסים של אגד בכל שעה יורדת והיום יש פחות אוטובוסים פר שעה , ביחס לחודש הקודם. מחירים גבוהים מאוד , שרות עלוב , יחס נהגים מזעזע ועוד בוכים למה לוקחים להם את רישיונות ההפעלה , כל הכבוד למשרד התחבורה שממש עושה מעשה ומנסה לשנות את המצב , יצא לי שבוע שעבר לנסוע במטרופולין לבאר שבע גם זול וגם זוכים ליחס אנושי
"מטרופולין" תקרוס במהרה במחירים אלו
מחירי הסולר שעלו בתקופה האחרומה מעל ל-30% והתחרות הקשה עם רכבת ישראל, "מטרופולין" תקרוס כך שאת עוד תתגעגעי ל"אגד".
 

fireman

New member
אתה טועה

"מטרופולין" תקרוס במהרה במחירים אלו
מחירי הסולר שעלו בתקופה האחרומה מעל ל-30% והתחרות הקשה עם רכבת ישראל, "מטרופולין" תקרוס כך שאת עוד תתגעגעי ל"אגד".
אתה טועה
פתיחת תחום ההסעות הציבוריות לתחרות ע"י הכנסת חברות פרטיות לא נועדה בכדי לעשות לי או לך הנחה מבחירי הנסיעות ובכדי ליצור תחרות. המטרה הראשונה והעיקרית לפתיחת שוק ההסעות לתחרות היא המשבר בתיירות חברות ההסעה הפרטיות מחזיקות כ4000 אוטובוסים ברחבי הארץ המשבר בתיירות גרם לכך שרוב האוטובוסים עמדו חסרי מעש בחניונים ולא הופעלו כלל וכלל בגלל הירידה המשמעותית במספר התיירים, להזכירך, עד כה השימוש העיקרי בתחבורה פרטית היא לתיירים ולטיולים. אי לכך החליט משרד התחבורה לאפשר לאותן חברות להפעיל קווי אוטובוס של אגד ע"י הפרטתם ולאפשר להם להפעיל את האוטובוסים ולהרוויח כסף ע"י הפעלתם ולא לגרום לקריסת ענף ההסעות של החברות הפרטיות. לדוגמא מחיר נסיעה מבאר שבע לתל אביב הינו כ12 שקלים אוטובוס יכול להעלות 50 נוסעים (כמוגדר בחוק) מה שאומר הכנסה של כ600 שקלים לכל כיוון. מה גם שרוב הנהגים מעלים נוסעים מעבר למותר בחוק בעיקר בשעות העומס. אז נניח שאוטובוס שעושה קו באר שבע תל אביב מביא הכנסה של 1200 שקל לערך בזמן של 3 שעות. אני לא חושב שהם יקרסו כל כך מהר. קח בחשבון שכשחברת הסעות סוגרת עם קבוצת מטיילים על יום הסעות הסכום שנגבה מהם הוא כ1200 - 1600 ש"ח ליום שלם! אוטובוס בקו באר שבע תל אביב מביא את ההכנסה הזו בנסיעת הלוך חזור באר שבע תל אביב ואתה יודע מה וגם אם זה הרבה פחות, עדיף שההכנסה תהיה קטנה יותר מאשר שהאוטובוס יעמוד בחניה כל היום והנהגים יפוטרו בגלל חוסר בביקוש להסעות וחברות התחבורה הפרטיות ייסגרו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה