אגד במוסקבה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
וכאן יש לי תשובה

אני אף פעם לא נהניתי מנסיעה ב-303..
גם לא כשהיה חדש.
וכאן יש לי תשובה
שלום! 0303 מורכב בארץ משנות ה80 עד 85 "מכרכש " ומשמיע רעשים של התפרקות הרבה פחות ממאן איריזר (כמו 8674401 ) אבל יש גם נוספים, מאנים מתוצרת איריזר(באגד הכונה ) שממש מתפרקים תריסי המיזו"א נושרים ואז אי אפשר לשבת מתחת לפתח כזה ,בקיצור המאן איריזר של אגד לא מתחרה מול ה0303 תוצרת הארץ בנושא רעש פנימי בנסיעה
 
לי יש בעיה עם ה-O303. הוא צפוף,

וכאן יש לי תשובה
שלום! 0303 מורכב בארץ משנות ה80 עד 85 "מכרכש " ומשמיע רעשים של התפרקות הרבה פחות ממאן איריזר (כמו 8674401 ) אבל יש גם נוספים, מאנים מתוצרת איריזר(באגד הכונה ) שממש מתפרקים תריסי המיזו"א נושרים ואז אי אפשר לשבת מתחת לפתח כזה ,בקיצור המאן איריזר של אגד לא מתחרה מול ה0303 תוצרת הארץ בנושא רעש פנימי בנסיעה
לי יש בעיה עם ה-O303. הוא צפוף,
מחניק ופשוט לא נעים. דווקא האיריזאר, אם היו מתוחזקים קצת יותר טוב ובנויים ביתר סולידיות, היו יכולים להיות יותר נעימים. אין אוטובוס באגד שמפנק את הנוסעים מאשר איריזאר (במצב טוב).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לי יש בעיה רק עם O303 ממוגנת ירי

לי יש בעיה עם ה-O303. הוא צפוף,
מחניק ופשוט לא נעים. דווקא האיריזאר, אם היו מתוחזקים קצת יותר טוב ובנויים ביתר סולידיות, היו יכולים להיות יותר נעימים. אין אוטובוס באגד שמפנק את הנוסעים מאשר איריזאר (במצב טוב).
לי יש בעיה רק עם O303 ממוגנת ירי
זה הדבר הקלאוסטרופובי ביותר בעולם!
 
../images/Emo45.gif

לי יש בעיה רק עם O303 ממוגנת ירי
זה הדבר הקלאוסטרופובי ביותר בעולם!
 

oshri5917

New member
את מי זה מעניין חוץ מחברי הפורום

למה שהתלמידים או הנוסעים בקווים
מעוטי נוסעים יסבלו? למי שלא מבין באוטובוסים, זה סבל די גדול לנסוע באוטובוס ישן, בין אם הוא מרצדס או כל דבר אחר.
את מי זה מעניין חוץ מחברי הפורום
מה גיל האוטובוס בכלל מה שמעניין אנשים רק שהמחיר היה נמוך יותר שיוכלו לשבת ושדיהיה ממוזסג ויהיה בתדירות גבוהה זה יעניין לפחות בישנים לא היה כמעט איטום בחלון ולא היה מתפרקים על הכביש כמו NL עד 72XX וכמו הNG אני מסכים שמצרדס 303 וסדרת 201-240 והSL של תח''צ באר שבע היו הנבלות הכי גדולות בעשור האחרון
 
את הנוסע מעניין בד"כ שהאוטובוס יגיע

את מי זה מעניין חוץ מחברי הפורום
מה גיל האוטובוס בכלל מה שמעניין אנשים רק שהמחיר היה נמוך יותר שיוכלו לשבת ושדיהיה ממוזסג ויהיה בתדירות גבוהה זה יעניין לפחות בישנים לא היה כמעט איטום בחלון ולא היה מתפרקים על הכביש כמו NL עד 72XX וכמו הNG אני מסכים שמצרדס 303 וסדרת 201-240 והSL של תח''צ באר שבע היו הנבלות הכי גדולות בעשור האחרון
את הנוסע מעניין בד"כ שהאוטובוס יגיע
בזמן, יהיה מקום לשבת, יהיה זול, נקי וחדש. תראה לי אדם שאם יגיעו לתחנה בה הוא עומד אוטובוס ישן וחדש בו זמנית, שניהם ריקים ושניהם נוסעים לאותו מקום באותו זמן, הוא יבחר את הישן. אם אתה מכיר אחד כזה (שלא מבין באוטובוסים), אתה מוזמן להביא אותו לפורום.
 

oshri5917

New member
אבל השבתה הזאת הביאה

את הנוסע מעניין בד"כ שהאוטובוס יגיע
בזמן, יהיה מקום לשבת, יהיה זול, נקי וחדש. תראה לי אדם שאם יגיעו לתחנה בה הוא עומד אוטובוס ישן וחדש בו זמנית, שניהם ריקים ושניהם נוסעים לאותו מקום באותו זמן, הוא יבחר את הישן. אם אתה מכיר אחד כזה (שלא מבין באוטובוסים), אתה מוזמן להביא אותו לפורום.
אבל השבתה הזאת הביאה
לירידב בצי כתעשה חישוב כמה אוטובוסים היו לדן מודל 84 היו 85 אוטובוסים מתוכם 52 עירוניים (3600-3651) ו11 בין עירוניים(2235-2242)וגם 22 כרטיסיות (1001-1022) מודלים 85+86 היו 86 אוטובוסים 70 עירוניים (3652-3721) 10 מיפרעקיות (201-210) וגם 6 בין עירוניים(2246-2251) מודלים 87+88 היו 172 אוטובסים מתוכם 31 מיפרעקיות(200+211-240) 28 בין-עירוניות וגם 113 עירוניות מודל 89 10בין עירוניות 90 עירוניות 546 אוטובוסים ממודל 84-89 נמכרו וחלק פורקו וחלק מושבתים מתוכם אני בטוח שלפחות חצי נמהם עדיין היו יכולות לשרת בכל העולם המערבי יש תח''צ יותר טובה מכאן בגלל שאין שם גיל מקסימום לאוטובוס
 
אני לא מבין משהו...

אבל השבתה הזאת הביאה
לירידב בצי כתעשה חישוב כמה אוטובוסים היו לדן מודל 84 היו 85 אוטובוסים מתוכם 52 עירוניים (3600-3651) ו11 בין עירוניים(2235-2242)וגם 22 כרטיסיות (1001-1022) מודלים 85+86 היו 86 אוטובוסים 70 עירוניים (3652-3721) 10 מיפרעקיות (201-210) וגם 6 בין עירוניים(2246-2251) מודלים 87+88 היו 172 אוטובסים מתוכם 31 מיפרעקיות(200+211-240) 28 בין-עירוניות וגם 113 עירוניות מודל 89 10בין עירוניות 90 עירוניות 546 אוטובוסים ממודל 84-89 נמכרו וחלק פורקו וחלק מושבתים מתוכם אני בטוח שלפחות חצי נמהם עדיין היו יכולות לשרת בכל העולם המערבי יש תח''צ יותר טובה מכאן בגלל שאין שם גיל מקסימום לאוטובוס
אני לא מבין משהו...
זה שהשביתו אוטובוסים ישנים, מזהמים, מרעישים, לא בטיחותיים ובלי מזגן זה מה שעושה את התח"צ בארץ לגרוע????? תודות לחוקים המפגרים (לפי דעתי) של משרד התחבורה יש לנו כאן בארץ אוטובוסים שבהרבה מדינות בעולם יכלו לחלום עליהם בתור אוטובוסים לתח"צ ותאמין לי שלא היית רוצה לנסוע היום בצהריים באיזה SU שהפנימי של הוא 3643 או לעלות לירושלים באיזה O303 מקרטע משנת 1983 למרות שאני מכיר כמה אנשים שכן היו עושים את זה אבל זאת כבר בעיה אחרת לגמרי.
 
סליחה מה רע בלעלות לירושלים

אני לא מבין משהו...
זה שהשביתו אוטובוסים ישנים, מזהמים, מרעישים, לא בטיחותיים ובלי מזגן זה מה שעושה את התח"צ בארץ לגרוע????? תודות לחוקים המפגרים (לפי דעתי) של משרד התחבורה יש לנו כאן בארץ אוטובוסים שבהרבה מדינות בעולם יכלו לחלום עליהם בתור אוטובוסים לתח"צ ותאמין לי שלא היית רוצה לנסוע היום בצהריים באיזה SU שהפנימי של הוא 3643 או לעלות לירושלים באיזה O303 מקרטע משנת 1983 למרות שאני מכיר כמה אנשים שכן היו עושים את זה אבל זאת כבר בעיה אחרת לגמרי.
סליחה מה רע בלעלות לירושלים
עם 3643 ביום קיצי במיוחד עם 200 נוסעים?זה תענוג,אל תשכח שזה אוטו מתקדם וחדיש...
 

oshri5917

New member
תגובה לדרקוניסט

אני לא מבין משהו...
זה שהשביתו אוטובוסים ישנים, מזהמים, מרעישים, לא בטיחותיים ובלי מזגן זה מה שעושה את התח"צ בארץ לגרוע????? תודות לחוקים המפגרים (לפי דעתי) של משרד התחבורה יש לנו כאן בארץ אוטובוסים שבהרבה מדינות בעולם יכלו לחלום עליהם בתור אוטובוסים לתח"צ ותאמין לי שלא היית רוצה לנסוע היום בצהריים באיזה SU שהפנימי של הוא 3643 או לעלות לירושלים באיזה O303 מקרטע משנת 1983 למרות שאני מכיר כמה אנשים שכן היו עושים את זה אבל זאת כבר בעיה אחרת לגמרי.
תגובה לדרקוניסט
אוטובוס יהיה אשר יהיה מזהם זה עדיף עדיין מעוד 10 עד 25 מכוניות נוספות על הכביש ואם כבר מדברים על זיהום אויר EL שזה תקן יורו 2 והם ממודל 95-97 מזהמות הרבה יותר מSL ורוב יותר מSG 6180,6266 מעשנות כמו חמישה 0303 ושניים עשר SG ביחד 2.אני בטוח שדן הייתה משפצת אוטובוסים ישנים אם לא היה הגבלת גיל לאוטובוסים אני מוןכן לתערב איתך שאם 30XX ומעלה 21XX ומעלה 25X ומעלה היו עדייןם בשירות היה לנו בשירות כבר נידרפלור 7979 כי היה יותר שווה לקנות עודג אוטובוסים חדשים ולהגיד את הצי כי היו יותר נוסעים בדן 3.במקום המזגן המחניק הגיע הזמן שאנשים יפתחו חלונות אחר כך תמתפלאים למה אנשים מתים בגיל 50 4.דרקוניסט אתה מוזמן לסוע בקו 18 ולראות איך הסיבובים בSG יותר בטוחים מאשר NG בפניה מפינסקר לטרומפדור האוטובוסים מדגם SG שהמספר הפנימי שלהם 328,334,332,362,371,378,379,383 394,400,402,407,403,410,417,425,456 מעולם לא עלו על המדרכה וSG היחידה שכן 392 ואילו הNG שמספרן הפנימי הוא 466,474,482,486,494,500,505,506,517,519 עלומ תמיד על המדרכה ו469 למעט פעם אחת תמיד עלתה על המדרכה
 
אבא שלי בן 52, וכשאנחנו מדליקים

תגובה לדרקוניסט
אוטובוס יהיה אשר יהיה מזהם זה עדיף עדיין מעוד 10 עד 25 מכוניות נוספות על הכביש ואם כבר מדברים על זיהום אויר EL שזה תקן יורו 2 והם ממודל 95-97 מזהמות הרבה יותר מSL ורוב יותר מSG 6180,6266 מעשנות כמו חמישה 0303 ושניים עשר SG ביחד 2.אני בטוח שדן הייתה משפצת אוטובוסים ישנים אם לא היה הגבלת גיל לאוטובוסים אני מוןכן לתערב איתך שאם 30XX ומעלה 21XX ומעלה 25X ומעלה היו עדייןם בשירות היה לנו בשירות כבר נידרפלור 7979 כי היה יותר שווה לקנות עודג אוטובוסים חדשים ולהגיד את הצי כי היו יותר נוסעים בדן 3.במקום המזגן המחניק הגיע הזמן שאנשים יפתחו חלונות אחר כך תמתפלאים למה אנשים מתים בגיל 50 4.דרקוניסט אתה מוזמן לסוע בקו 18 ולראות איך הסיבובים בSG יותר בטוחים מאשר NG בפניה מפינסקר לטרומפדור האוטובוסים מדגם SG שהמספר הפנימי שלהם 328,334,332,362,371,378,379,383 394,400,402,407,403,410,417,425,456 מעולם לא עלו על המדרכה וSG היחידה שכן 392 ואילו הNG שמספרן הפנימי הוא 466,474,482,486,494,500,505,506,517,519 עלומ תמיד על המדרכה ו469 למעט פעם אחת תמיד עלתה על המדרכה
אבא שלי בן 52, וכשאנחנו מדליקים
מזגן בבית, אז אנחנו סוגרים את החלונות. האם גם הוא בסכנת חיים
לגבי המפרקיות, חשבת אולי שמדובר באיכות הנהג ונהיגתו? הרכב לא עולה "לבד" או "מרצונו" על המדרכה, אלא לפי איך שנוהגים אותו? ידוע שבגלל מבנה האוטובוס והחלוקה שלו לשני פרקים ששונה מב-SG, הסיבוב עם ה-NG צריך להיות רחב יותר מב-SG, ולכן יש נהגים שעדיין רגילים לקחת סיבובים צרים יותר.
 

oshri5917

New member
תגובה לאנדי

אבא שלי בן 52, וכשאנחנו מדליקים
מזגן בבית, אז אנחנו סוגרים את החלונות. האם גם הוא בסכנת חיים
לגבי המפרקיות, חשבת אולי שמדובר באיכות הנהג ונהיגתו? הרכב לא עולה "לבד" או "מרצונו" על המדרכה, אלא לפי איך שנוהגים אותו? ידוע שבגלל מבנה האוטובוס והחלוקה שלו לשני פרקים ששונה מב-SG, הסיבוב עם ה-NG צריך להיות רחב יותר מב-SG, ולכן יש נהגים שעדיין רגילים לקחת סיבובים צרים יותר.
תגובה לאנדי
במזגן יש חומרים מזיקים ובנוסף זה לוקח המון כו''ס מהאוטובוס וגם מוסיף לרעש באוטובוס (בעיקר לSL ולSG) לא יקרה כלום אם יסירו את האיטום בחלון ואת המזגנים ושיפתחו כבר חלון ראבק ! 2.הנידרפלורים (למעט הפנינות והאדומות)מתפרקים על הכביש בעיקר נבלת הנידרפלור 7034 שהוא האמא של הנבלות 3.תקן היורו זה לא תקן משקף EL יותר מעשנות מSL ומרוב SG 4.לא משנה כמה אוטובוס מעשן צריך אותו בשירות כדי לעודד יותר תחבורה ציבורית כי יהיה יותר רכבים בצי ויותר תדירות ויהיה הרבה הרבה יותר כדאי תח''צ
 
די כבר להתייחס,למה לענות.

תגובה לאנדי
במזגן יש חומרים מזיקים ובנוסף זה לוקח המון כו''ס מהאוטובוס וגם מוסיף לרעש באוטובוס (בעיקר לSL ולSG) לא יקרה כלום אם יסירו את האיטום בחלון ואת המזגנים ושיפתחו כבר חלון ראבק ! 2.הנידרפלורים (למעט הפנינות והאדומות)מתפרקים על הכביש בעיקר נבלת הנידרפלור 7034 שהוא האמא של הנבלות 3.תקן היורו זה לא תקן משקף EL יותר מעשנות מSL ומרוב SG 4.לא משנה כמה אוטובוס מעשן צריך אותו בשירות כדי לעודד יותר תחבורה ציבורית כי יהיה יותר רכבים בצי ויותר תדירות ויהיה הרבה הרבה יותר כדאי תח''צ
די כבר להתייחס,למה לענות.
 
אם יורידו את האיטום בחלונות, יכנסו

תגובה לאנדי
במזגן יש חומרים מזיקים ובנוסף זה לוקח המון כו''ס מהאוטובוס וגם מוסיף לרעש באוטובוס (בעיקר לSL ולSG) לא יקרה כלום אם יסירו את האיטום בחלון ואת המזגנים ושיפתחו כבר חלון ראבק ! 2.הנידרפלורים (למעט הפנינות והאדומות)מתפרקים על הכביש בעיקר נבלת הנידרפלור 7034 שהוא האמא של הנבלות 3.תקן היורו זה לא תקן משקף EL יותר מעשנות מSL ומרוב SG 4.לא משנה כמה אוטובוס מעשן צריך אותו בשירות כדי לעודד יותר תחבורה ציבורית כי יהיה יותר רכבים בצי ויותר תדירות ויהיה הרבה הרבה יותר כדאי תח''צ
אם יורידו את האיטום בחלונות, יכנסו
לאוטובוס מים מהגשם בחורף... אתה מתכוון שיהיו יותר פתחים כמובן. זו בעיה בנידרפלורים, מאחר והם חייבים חלונות כמה שיותר חזקים (ולכן כאלה שלא נפתחים) ע"מ לתת חוזק למרכב כשהוא נתקל בכל המהמורות בכביש. תקן היורו לא משקף? תספר את זה לכל מכשירי בדיקת העשן ולעיניים שרואות עשן שחור...
 

levikon

New member
מזגן עולה זול יותר להפעיל לחברה מלפתוח

אם יורידו את האיטום בחלונות, יכנסו
לאוטובוס מים מהגשם בחורף... אתה מתכוון שיהיו יותר פתחים כמובן. זו בעיה בנידרפלורים, מאחר והם חייבים חלונות כמה שיותר חזקים (ולכן כאלה שלא נפתחים) ע"מ לתת חוזק למרכב כשהוא נתקל בכל המהמורות בכביש. תקן היורו לא משקף? תספר את זה לכל מכשירי בדיקת העשן ולעיניים שרואות עשן שחור...
מזגן עולה זול יותר להפעיל לחברה מלפתוח
חלונות. וגם חוסך בדלק ובכ"ס. היה על זה אפילו מחקר מדעי. עכשיו נחכה לאושרי שיסביר לנו למה זה קורה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה