אגד במוסקבה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

gen1

New member
ועוד תמונה משולבת

אגד במוסקבה
שלום!אתמול חזרתי ארצה מרוסיה ואלה תמונות שצילמתי בעניננו במוסקבה ופרבריה , התמונה התחתונה צולמה במוסקבה ליד מלון קוסמוס למי שמכיר ,חיפשתי על האוטובוס "שיירים מהארץ " וזה מה מצאתי ,אגב אפילו שלט היצרן מרכבים או הארגז לא היה ,התמונות העליונות הן מוגמר (כמו 7094981 הראשון בצפון ) שקיבלו מזגן מס שנים מאוחר יותר צולם בזגורסק מרחק 65 ק"מ צפונה למוסקבה ואני מעריך שהקו 388 קושר בין 2 המקומות האלה ליד מלון קוסמוס זוהי תחנה ראשונה במעין מסוף , ברוסיה מס הרישוי צבוע בגדול על החזית האחורית ,במקרה 2 התמונות העליונות הן של אותו אחד בקו הזה אני מעריך משרתים 15 עד 20 אוטובוסים כולם של אגד לשעבר (והם היחידים הממוזגים בתח"ץ רוסיה ) ראיתי גם בקווים אחרים אגד רב האוטובוסים הם מורכבים בארץ ראיתי אחד 0303 מוגמר משנים 83 עד 85 (ממש לא ניתן לזהות ) והסימן שזה בעבר שלנו שהחלונות (יש בהם חלק נפתח ,כל המרצדסים האירופאים מאותו דגם -חלון מלא ללא אפשרות פתיחה , התדירות של קו 388 היא גבוהה יחסית אני מעריך 5 עד 6 אוטובוסים לשעה בין 0600 עד 2330 לערך אני אספר עוד בענין
ועוד תמונה משולבת
שלום! בתמונה התחתונה התמונה של 843 בקו 388 וצולמה אתמול ה26 ליוני 2006בזאגורסק צפונית למוסקבה בתמונות העליונות אותו דגם ליד חברת חשמל בחיפה בכוון להדר שנת 1981 . 25 שנה ועדיין משרת,זו פרסומת למרצדס ,ברוסיה משרתים כיום בתח"ץ רכבים ישנים עוד יותר במיוחד בטרוליבוסים אבל גם אוטובוסים
 
רגע....

ועוד תמונה משולבת
שלום! בתמונה התחתונה התמונה של 843 בקו 388 וצולמה אתמול ה26 ליוני 2006בזאגורסק צפונית למוסקבה בתמונות העליונות אותו דגם ליד חברת חשמל בחיפה בכוון להדר שנת 1981 . 25 שנה ועדיין משרת,זו פרסומת למרצדס ,ברוסיה משרתים כיום בתח"ץ רכבים ישנים עוד יותר במיוחד בטרוליבוסים אבל גם אוטובוסים
רגע....
קו 388 זה לא אמור להיות קו ערד -ב"ש ?
 
חשוב ביותר

ועוד תמונה משולבת
שלום! בתמונה התחתונה התמונה של 843 בקו 388 וצולמה אתמול ה26 ליוני 2006בזאגורסק צפונית למוסקבה בתמונות העליונות אותו דגם ליד חברת חשמל בחיפה בכוון להדר שנת 1981 . 25 שנה ועדיין משרת,זו פרסומת למרצדס ,ברוסיה משרתים כיום בתח"ץ רכבים ישנים עוד יותר במיוחד בטרוליבוסים אבל גם אוטובוסים
חשוב ביותר
כידוע לכם הטייגר באחיסמך אני חושב שהגיע הזמן כבר למעשים ולעבודה. אני מעונין לדעת מי רוצה לקחת חלק בשיפוץ ומעוניין לעזור בריצינות. צרו קשר איתי 0503133433 מתחילים קודם כל בחשמל ,צריך לא להתפזר . צריכים. 1.מצברים 2.נורות חשמל 24 וולט כ20 יחידות מגע אחד 3.כ200 מטר חוט חשמל לצורך חיווט חדש 4.וינקרים 5.פנסי חזית חברה אין זמן ,זה רציני וקדימה לעבודה. לחפש ספונסרים שיתרמו, והבטיחו להם פרסום על האוטובוס. למי שיכול לתרום ,גם כספית ,צרו איתי קשר. זכרו האוטובוס הוא של כולנו ,אז אנא הרתמו מהר פן יהיה מאוחר. בכבוד אל תאכזבו ,אייל עובדיה
 
יפה מאוד תמונה יפה, וגם הצבע...

אגד במוסקבה
שלום!אתמול חזרתי ארצה מרוסיה ואלה תמונות שצילמתי בעניננו במוסקבה ופרבריה , התמונה התחתונה צולמה במוסקבה ליד מלון קוסמוס למי שמכיר ,חיפשתי על האוטובוס "שיירים מהארץ " וזה מה מצאתי ,אגב אפילו שלט היצרן מרכבים או הארגז לא היה ,התמונות העליונות הן מוגמר (כמו 7094981 הראשון בצפון ) שקיבלו מזגן מס שנים מאוחר יותר צולם בזגורסק מרחק 65 ק"מ צפונה למוסקבה ואני מעריך שהקו 388 קושר בין 2 המקומות האלה ליד מלון קוסמוס זוהי תחנה ראשונה במעין מסוף , ברוסיה מס הרישוי צבוע בגדול על החזית האחורית ,במקרה 2 התמונות העליונות הן של אותו אחד בקו הזה אני מעריך משרתים 15 עד 20 אוטובוסים כולם של אגד לשעבר (והם היחידים הממוזגים בתח"ץ רוסיה ) ראיתי גם בקווים אחרים אגד רב האוטובוסים הם מורכבים בארץ ראיתי אחד 0303 מוגמר משנים 83 עד 85 (ממש לא ניתן לזהות ) והסימן שזה בעבר שלנו שהחלונות (יש בהם חלק נפתח ,כל המרצדסים האירופאים מאותו דגם -חלון מלא ללא אפשרות פתיחה , התדירות של קו 388 היא גבוהה יחסית אני מעריך 5 עד 6 אוטובוסים לשעה בין 0600 עד 2330 לערך אני אספר עוד בענין
יפה מאוד תמונה יפה, וגם הצבע...
האם יש שם זלדות?
 

JayZed

New member
יש ברוסיה מאות של O405 טורקיים, באיכות

במיוחד לראות את הסדרה
הראשונה של העגלות עם ה3 הילוכים מסתדרת במזג האויר ברוסיה.
יש ברוסיה מאות של O405 טורקיים, באיכות
הרכבה ושלדה גרועה יותר מהגרמניות ששרתו בארץ, אם ת"ה ידנית בכלל... ועדיין, כאשר אחד הנהגים במוסקבה כתב מאמר השוואה בין האוטובוסים השונים שעלייהם עבד - ובינייהם היה MAN SL גרמני ו-LIAZ רוסי - ה-O405 הגיע למקום ראשון ללא עוררין.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
איפה המאמר?

יש ברוסיה מאות של O405 טורקיים, באיכות
הרכבה ושלדה גרועה יותר מהגרמניות ששרתו בארץ, אם ת"ה ידנית בכלל... ועדיין, כאשר אחד הנהגים במוסקבה כתב מאמר השוואה בין האוטובוסים השונים שעלייהם עבד - ובינייהם היה MAN SL גרמני ו-LIAZ רוסי - ה-O405 הגיע למקום ראשון ללא עוררין.
איפה המאמר?
 
הייתי בטוח שקצת התקדמו מ405 מאז

יש ברוסיה מאות של O405 טורקיים, באיכות
הרכבה ושלדה גרועה יותר מהגרמניות ששרתו בארץ, אם ת"ה ידנית בכלל... ועדיין, כאשר אחד הנהגים במוסקבה כתב מאמר השוואה בין האוטובוסים השונים שעלייהם עבד - ובינייהם היה MAN SL גרמני ו-LIAZ רוסי - ה-O405 הגיע למקום ראשון ללא עוררין.
הייתי בטוח שקצת התקדמו מ405 מאז
קנו את הטורקיות.
 
אז 405 לרוסיה=305

נימכרו גם זלדות, חלקן עבדו או
עובדות בעיר וחלקן בשדה התעופה. איני יודע פרטים נוספים. ה 0405 נסעו לבולגריה יחד עם 0404 שמצטרפות בקרוב.
אז 405 לרוסיה=305
ו405 ו404 לבולגריה?
 

gen1

New member
תח"צ יד שניה ברוסיה

אגד במוסקבה
שלום!אתמול חזרתי ארצה מרוסיה ואלה תמונות שצילמתי בעניננו במוסקבה ופרבריה , התמונה התחתונה צולמה במוסקבה ליד מלון קוסמוס למי שמכיר ,חיפשתי על האוטובוס "שיירים מהארץ " וזה מה מצאתי ,אגב אפילו שלט היצרן מרכבים או הארגז לא היה ,התמונות העליונות הן מוגמר (כמו 7094981 הראשון בצפון ) שקיבלו מזגן מס שנים מאוחר יותר צולם בזגורסק מרחק 65 ק"מ צפונה למוסקבה ואני מעריך שהקו 388 קושר בין 2 המקומות האלה ליד מלון קוסמוס זוהי תחנה ראשונה במעין מסוף , ברוסיה מס הרישוי צבוע בגדול על החזית האחורית ,במקרה 2 התמונות העליונות הן של אותו אחד בקו הזה אני מעריך משרתים 15 עד 20 אוטובוסים כולם של אגד לשעבר (והם היחידים הממוזגים בתח"ץ רוסיה ) ראיתי גם בקווים אחרים אגד רב האוטובוסים הם מורכבים בארץ ראיתי אחד 0303 מוגמר משנים 83 עד 85 (ממש לא ניתן לזהות ) והסימן שזה בעבר שלנו שהחלונות (יש בהם חלק נפתח ,כל המרצדסים האירופאים מאותו דגם -חלון מלא ללא אפשרות פתיחה , התדירות של קו 388 היא גבוהה יחסית אני מעריך 5 עד 6 אוטובוסים לשעה בין 0600 עד 2330 לערך אני אספר עוד בענין
תח"צ יד שניה ברוסיה
שלום! הרבה מפרקיים יש כאן אנו רואים 0405 יד שניה במקור היה כנראה גרמניה גם כאלה יש הרבה במוסקבה ,בנוסף הרבה תיירותיים הם יד שניה ,בסן פטרסבורג הלא היא לנינגרד נסענו במודל 88 נאופלן מיזו"א היה בעיה היה אפילו אוטובוס אחד נאופלן ממודל ישן שכתוצאה מפגם יצור שמשה אחד החלונות נפרדו לו 2 השכבות ואידי מים שנכנסו בין השכבות פגמו בשקיפות החלון (וכזה אוטובוס הם מוציאים ליום עבודה עם תיירים -מוגזם לא )
 
המפרקית הורכבה בתורכיה...

תח"צ יד שניה ברוסיה
שלום! הרבה מפרקיים יש כאן אנו רואים 0405 יד שניה במקור היה כנראה גרמניה גם כאלה יש הרבה במוסקבה ,בנוסף הרבה תיירותיים הם יד שניה ,בסן פטרסבורג הלא היא לנינגרד נסענו במודל 88 נאופלן מיזו"א היה בעיה היה אפילו אוטובוס אחד נאופלן ממודל ישן שכתוצאה מפגם יצור שמשה אחד החלונות נפרדו לו 2 השכבות ואידי מים שנכנסו בין השכבות פגמו בשקיפות החלון (וכזה אוטובוס הם מוציאים ליום עבודה עם תיירים -מוגזם לא )
המפרקית הורכבה בתורכיה...
 

gen1

New member
טויוטה קואסטר ברוסיה

אגד במוסקבה
שלום!אתמול חזרתי ארצה מרוסיה ואלה תמונות שצילמתי בעניננו במוסקבה ופרבריה , התמונה התחתונה צולמה במוסקבה ליד מלון קוסמוס למי שמכיר ,חיפשתי על האוטובוס "שיירים מהארץ " וזה מה מצאתי ,אגב אפילו שלט היצרן מרכבים או הארגז לא היה ,התמונות העליונות הן מוגמר (כמו 7094981 הראשון בצפון ) שקיבלו מזגן מס שנים מאוחר יותר צולם בזגורסק מרחק 65 ק"מ צפונה למוסקבה ואני מעריך שהקו 388 קושר בין 2 המקומות האלה ליד מלון קוסמוס זוהי תחנה ראשונה במעין מסוף , ברוסיה מס הרישוי צבוע בגדול על החזית האחורית ,במקרה 2 התמונות העליונות הן של אותו אחד בקו הזה אני מעריך משרתים 15 עד 20 אוטובוסים כולם של אגד לשעבר (והם היחידים הממוזגים בתח"ץ רוסיה ) ראיתי גם בקווים אחרים אגד רב האוטובוסים הם מורכבים בארץ ראיתי אחד 0303 מוגמר משנים 83 עד 85 (ממש לא ניתן לזהות ) והסימן שזה בעבר שלנו שהחלונות (יש בהם חלק נפתח ,כל המרצדסים האירופאים מאותו דגם -חלון מלא ללא אפשרות פתיחה , התדירות של קו 388 היא גבוהה יחסית אני מעריך 5 עד 6 אוטובוסים לשעה בין 0600 עד 2330 לערך אני אספר עוד בענין
טויוטה קואסטר ברוסיה
שלום!גם מידיבוסים מתוצרת טויוטה קואסטר בשירות תח"ץ ,וכאן ראיתי פתרון מענין שמעתי שכזה מידיבוס היה מושבת 3 חודשים עד שהגיע דלת מקורית והיא גם עלתה כ18000 שח ,אצל הרוסים אין בעיה מתקינים דלת 2 פרקים בנוסח של פעם ובזה נגמר הסיפור ,אגב הרבה קוים פועלים על רכבי טרנזיט ותואמי טרנזיט מתוצרת רוסיה עובדים על קו עם מספר קבוע (לא במקביל לאוטובוסים ) ועושים מסלולים שונים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה