אגד במוסקבה

  • פותח הנושא gen1
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

oshri5917

New member
תגובה ללב ועוד כמה גולשים

מזגן עולה זול יותר להפעיל לחברה מלפתוח
חלונות. וגם חוסך בדלק ובכ"ס. היה על זה אפילו מחקר מדעי. עכשיו נחכה לאושרי שיסביר לנו למה זה קורה...
תגובה ללב ועוד כמה גולשים
היה לי חבר נהג בדן שהוא אמר שהמזגן לוקח כח מהאוטובוס ומוסיף רעש לאוטובוס בצורה ניכרת אתם יכולים להגיד עלי שאני מטומטם,בור מפגר או כל דבר אחר אבל מי שאמר לי הוא נהג אוטובוס ונהג אוטובוס יודע על מה הוא מדבר והוא בטח לא אחד בן 18 כמוני ועליו אי אפשר להגיד שהוא לא מבין כלום והוא גם אמר לי שSL זה דגם ל50-60 שנים וזה אמר לי בתקופה שללא סבלתי את הדגם הזה אם הייתם מכירים אותי לפני שנתיים הייתם יודעים שאז הייתי שונא מושבע של SL ושל חברת דן 2.לגבי ההשבתה המומחה של הפורום אביתר שהלוואי היה יודע 0.001 אחוז ממה שיודע הגאון הזה כתב בעבר בפורום שכל ההשבתה באגד בעשור האחרון הייתה נבזית ומיותרת ב.שSL מוגמרות ומרצדס 0305 מוגמרות יכלו לעבוד 40 שנה והבתתם הייתה מיותרת
 

levikon

New member
מי אמר לך שנהג אוטובוס יודע על מה הוא

תגובה ללב ועוד כמה גולשים
היה לי חבר נהג בדן שהוא אמר שהמזגן לוקח כח מהאוטובוס ומוסיף רעש לאוטובוס בצורה ניכרת אתם יכולים להגיד עלי שאני מטומטם,בור מפגר או כל דבר אחר אבל מי שאמר לי הוא נהג אוטובוס ונהג אוטובוס יודע על מה הוא מדבר והוא בטח לא אחד בן 18 כמוני ועליו אי אפשר להגיד שהוא לא מבין כלום והוא גם אמר לי שSL זה דגם ל50-60 שנים וזה אמר לי בתקופה שללא סבלתי את הדגם הזה אם הייתם מכירים אותי לפני שנתיים הייתם יודעים שאז הייתי שונא מושבע של SL ושל חברת דן 2.לגבי ההשבתה המומחה של הפורום אביתר שהלוואי היה יודע 0.001 אחוז ממה שיודע הגאון הזה כתב בעבר בפורום שכל ההשבתה באגד בעשור האחרון הייתה נבזית ומיותרת ב.שSL מוגמרות ומרצדס 0305 מוגמרות יכלו לעבוד 40 שנה והבתתם הייתה מיותרת
מי אמר לך שנהג אוטובוס יודע על מה הוא
מדבר? ממתי הוא האורקל מדלפי??? (ושוב, אשמח אם תספר לכולם מי זה האורקל). הרבה מאוד מהנהגים (ויסלחו לי נהגי האוטובוס בפורום, למרות שהם יודעים שזה המצב גם כן), לא ממש חכמים ומדברים הרבה שטויות. ואם הוא אומר ש-SL הוא ל-60 שנה, אתה גם מבין שהוא לא סתם לא חכם, הוא פשט טיפש. ובנוגע לאביתר, כבודו במקומו מונח, אבל לא הייתי מקבל את כל דבריו בלי שום ביקורת (ואני בטוח שהוא גם לא היה רוצה בכך). ועוד משהו. תאמין לי, שאם אגד היה קונה במקום ה-O404 טרווגו ובמקום O405 סיטארו, אביתר היה מברך על כך...
 
תראה... אני לא רוצה להגיד כמה דברים

תגובה ללב ועוד כמה גולשים
היה לי חבר נהג בדן שהוא אמר שהמזגן לוקח כח מהאוטובוס ומוסיף רעש לאוטובוס בצורה ניכרת אתם יכולים להגיד עלי שאני מטומטם,בור מפגר או כל דבר אחר אבל מי שאמר לי הוא נהג אוטובוס ונהג אוטובוס יודע על מה הוא מדבר והוא בטח לא אחד בן 18 כמוני ועליו אי אפשר להגיד שהוא לא מבין כלום והוא גם אמר לי שSL זה דגם ל50-60 שנים וזה אמר לי בתקופה שללא סבלתי את הדגם הזה אם הייתם מכירים אותי לפני שנתיים הייתם יודעים שאז הייתי שונא מושבע של SL ושל חברת דן 2.לגבי ההשבתה המומחה של הפורום אביתר שהלוואי היה יודע 0.001 אחוז ממה שיודע הגאון הזה כתב בעבר בפורום שכל ההשבתה באגד בעשור האחרון הייתה נבזית ומיותרת ב.שSL מוגמרות ומרצדס 0305 מוגמרות יכלו לעבוד 40 שנה והבתתם הייתה מיותרת
תראה... אני לא רוצה להגיד כמה דברים
שאתה מרשה לי להגיד לך אבל אתה פשוט כותב שטויות... אני פעם (לפני חודשיים) נסעתי עם נהג אגד שאמר לי שלאגד יש 6000 אוטובוסים ואח"כ עוד הוסיף ואמר שמשרד התחבורה מסבסד את כל חברות התח"צ בארץ ושלא יספרו לנו שטויות על זה שהן משלמות למשרד התחבורה תמלוגים ועוד כמה פניני חוכמה, כך שלא כל נהג אוטובוס בארץ יודע על מה הוא מדבר כמו שלא כל גולש בפורום יודע על מה הוא כותב. ונניח, אבל רק נניח, שמאן ASS L הוא אוטובוס ל 80 שנה, זה אומר שצריך להשאיר אותו 80 שנה בשירות ולא לעבור לאטובוסים נמוכי רצפה, ידידותיים לסביבה וכאלה שלא מעירים אותך ברבע לחמש בבוקר..????
 

oshri5917

New member
אני בעד לחדש את הצי

תראה... אני לא רוצה להגיד כמה דברים
שאתה מרשה לי להגיד לך אבל אתה פשוט כותב שטויות... אני פעם (לפני חודשיים) נסעתי עם נהג אגד שאמר לי שלאגד יש 6000 אוטובוסים ואח"כ עוד הוסיף ואמר שמשרד התחבורה מסבסד את כל חברות התח"צ בארץ ושלא יספרו לנו שטויות על זה שהן משלמות למשרד התחבורה תמלוגים ועוד כמה פניני חוכמה, כך שלא כל נהג אוטובוס בארץ יודע על מה הוא מדבר כמו שלא כל גולש בפורום יודע על מה הוא כותב. ונניח, אבל רק נניח, שמאן ASS L הוא אוטובוס ל 80 שנה, זה אומר שצריך להשאיר אותו 80 שנה בשירות ולא לעבור לאטובוסים נמוכי רצפה, ידידותיים לסביבה וכאלה שלא מעירים אותך ברבע לחמש בבוקר..????
אני בעד לחדש את הצי
אבל יכול להיות שSL עם שיפוץ יסודי זה יכול כמו שהנהג אמר לעבוד 60 שנה על הכביש לא יקרה כלום אם יבטלו את חוקי 15 ו20 וינסו להשמיש 15 אוטובוס למה לא לנסות שינסו אם זה מצליח אז מעולה אם לא אין דבר זה לא נורא ינסו ידעו אם לא מנסים לא יודעים כלום אפשר לנסות להגיד את הצי
 

levikon

New member
לא צריך להגדיל שום צי. הצי גדול מספיק גם ככה

אני בעד לחדש את הצי
אבל יכול להיות שSL עם שיפוץ יסודי זה יכול כמו שהנהג אמר לעבוד 60 שנה על הכביש לא יקרה כלום אם יבטלו את חוקי 15 ו20 וינסו להשמיש 15 אוטובוס למה לא לנסות שינסו אם זה מצליח אז מעולה אם לא אין דבר זה לא נורא ינסו ידעו אם לא מנסים לא יודעים כלום אפשר לנסות להגיד את הצי
לא צריך להגדיל שום צי. הצי גדול מספיק גם ככה
מתי כבר תבין שהבעיה של החברות זה כמות הנהגים הקטנה ולא כמות האוטובוסים???עד כדי כך אתה סתום???
 

oshri5917

New member
צריך לעשות מהפכה שלמה

לא צריך להגדיל שום צי. הצי גדול מספיק גם ככה
מתי כבר תבין שהבעיה של החברות זה כמות הנהגים הקטנה ולא כמות האוטובוסים???עד כדי כך אתה סתום???
צריך לעשות מהפכה שלמה
בשכר של הנהגים ששכר יהיה לפחות 24 שקלים לשעה ו4750 שקלים לחודש ויהיה אפשר להביא עוד נהגים ולעשות להם הסבה חינם לנהג אוטובוס והביא בעיקר נהגים מהמגזר הערבי כדי שתהיה תח''צ בשבת לפחות לקווי הבאים 9-6,7,17-63,21-3,10,18-65,19-61,55-1,56-2
 

levikon

New member
אנשים לא רוצים לעבוד בתור נהג אוטובוס

צריך לעשות מהפכה שלמה
בשכר של הנהגים ששכר יהיה לפחות 24 שקלים לשעה ו4750 שקלים לחודש ויהיה אפשר להביא עוד נהגים ולעשות להם הסבה חינם לנהג אוטובוס והביא בעיקר נהגים מהמגזר הערבי כדי שתהיה תח''צ בשבת לפחות לקווי הבאים 9-6,7,17-63,21-3,10,18-65,19-61,55-1,56-2
אנשים לא רוצים לעבוד בתור נהג אוטובוס
כי העבודה נחשבת בחלקים גדולים של הציבור לעבודה בזויה וכפוית טובה. זאת גם הסיבה מדוע נמשכים לעבודה הזאת אנשים כל כך "נהדרים".
 

nahag

New member
אני שמח

אנשים לא רוצים לעבוד בתור נהג אוטובוס
כי העבודה נחשבת בחלקים גדולים של הציבור לעבודה בזויה וכפוית טובה. זאת גם הסיבה מדוע נמשכים לעבודה הזאת אנשים כל כך "נהדרים".
אני שמח
אני שמח שכולם נהיו פסיכולגים בגרוש של נהגים הדבר רק מראה על בורות ותו לא. השכר הוא מעבר למה שפורסם רק החדשים מתחילים מזה ותאמינו לי הם מקבלים תוספות יותר ממני. תח"צ בשבת זה עניין של סטטוס קוו דהיינו הסכמים מקדמא דנן לגבי איפה צריך תח"צ בשבת. לא כולם רוצים לעבוד בשבת. לגבי האוטובוסים יש חוק של 15 שנה וגם לגביי תקן מנוע ואי אפשר לעשות מה שרוצים. חוץ מזה יש מקומות באירופה שלא הייתם מאמינים למראה עינכם איזה אוטובוסים נוסעים עדיין {ליסבון למשל}. לגבי הסיבובים מפינסקר לטרומפלדור לא כולם מושלמים ולא כל האצבעות שוות והמבין יבין.
 
אני לא מבין מה אתה הולך עד ליסבון

אני שמח
אני שמח שכולם נהיו פסיכולגים בגרוש של נהגים הדבר רק מראה על בורות ותו לא. השכר הוא מעבר למה שפורסם רק החדשים מתחילים מזה ותאמינו לי הם מקבלים תוספות יותר ממני. תח"צ בשבת זה עניין של סטטוס קוו דהיינו הסכמים מקדמא דנן לגבי איפה צריך תח"צ בשבת. לא כולם רוצים לעבוד בשבת. לגבי האוטובוסים יש חוק של 15 שנה וגם לגביי תקן מנוע ואי אפשר לעשות מה שרוצים. חוץ מזה יש מקומות באירופה שלא הייתם מאמינים למראה עינכם איזה אוטובוסים נוסעים עדיין {ליסבון למשל}. לגבי הסיבובים מפינסקר לטרומפלדור לא כולם מושלמים ולא כל האצבעות שוות והמבין יבין.
אני לא מבין מה אתה הולך עד ליסבון
תבוא לנצרת תראה איזה זבל מסתובב פה...
 

urilei

New member
כשהממשלה תחליט להפעיל תח"צ בשבת

צריך לעשות מהפכה שלמה
בשכר של הנהגים ששכר יהיה לפחות 24 שקלים לשעה ו4750 שקלים לחודש ויהיה אפשר להביא עוד נהגים ולעשות להם הסבה חינם לנהג אוטובוס והביא בעיקר נהגים מהמגזר הערבי כדי שתהיה תח''צ בשבת לפחות לקווי הבאים 9-6,7,17-63,21-3,10,18-65,19-61,55-1,56-2
כשהממשלה תחליט להפעיל תח"צ בשבת
תאמין לי שימצאו כבר את הנהגים שמסכימים לעבוד בשבת תמורת שכר מתאים, במיוחד בהתחשב בהיקף הפעילות הנמוך הצפוי בשבת
 

nahag

New member
זה לא יהיה תשכח מזה

כשהממשלה תחליט להפעיל תח"צ בשבת
תאמין לי שימצאו כבר את הנהגים שמסכימים לעבוד בשבת תמורת שכר מתאים, במיוחד בהתחשב בהיקף הפעילות הנמוך הצפוי בשבת
זה לא יהיה תשכח מזה
 

rocar

New member
לא כל נהג מבין באוטובוסים או יודע

תראה... אני לא רוצה להגיד כמה דברים
שאתה מרשה לי להגיד לך אבל אתה פשוט כותב שטויות... אני פעם (לפני חודשיים) נסעתי עם נהג אגד שאמר לי שלאגד יש 6000 אוטובוסים ואח"כ עוד הוסיף ואמר שמשרד התחבורה מסבסד את כל חברות התח"צ בארץ ושלא יספרו לנו שטויות על זה שהן משלמות למשרד התחבורה תמלוגים ועוד כמה פניני חוכמה, כך שלא כל נהג אוטובוס בארץ יודע על מה הוא מדבר כמו שלא כל גולש בפורום יודע על מה הוא כותב. ונניח, אבל רק נניח, שמאן ASS L הוא אוטובוס ל 80 שנה, זה אומר שצריך להשאיר אותו 80 שנה בשירות ולא לעבור לאטובוסים נמוכי רצפה, ידידותיים לסביבה וכאלה שלא מעירים אותך ברבע לחמש בבוקר..????
לא כל נהג מבין באוטובוסים או יודע
הכל על תח"צ. הנהג טעה במס' האוטובוסים, יש כיום כ 3500 אוטובוסים לאגד לעומת כ 4200 לפני כ 5 שנים. בקשר לסיבסוד החברות הפרטיות.... הוא לא טעה בהרבה, לא משתמשים במונח סובסידיה אבל יש להן הרבה הקלות יחסית לתנאי המיכרזים המקוריים. לא את הכל אנחנו יודעים ולא הכל גלוי.
 
במזגן יש חומרים מזיקים וזה לוקח...

תגובה לאנדי
במזגן יש חומרים מזיקים ובנוסף זה לוקח המון כו''ס מהאוטובוס וגם מוסיף לרעש באוטובוס (בעיקר לSL ולSG) לא יקרה כלום אם יסירו את האיטום בחלון ואת המזגנים ושיפתחו כבר חלון ראבק ! 2.הנידרפלורים (למעט הפנינות והאדומות)מתפרקים על הכביש בעיקר נבלת הנידרפלור 7034 שהוא האמא של הנבלות 3.תקן היורו זה לא תקן משקף EL יותר מעשנות מSL ומרוב SG 4.לא משנה כמה אוטובוס מעשן צריך אותו בשירות כדי לעודד יותר תחבורה ציבורית כי יהיה יותר רכבים בצי ויותר תדירות ויהיה הרבה הרבה יותר כדאי תח''צ
במזגן יש חומרים מזיקים וזה לוקח...
במזגן יש חומרים מזיקים וזה לוקח המון כוס?! מה הבעיה בכוסים יא מתחנגל, יא הומו מסריח, יא מלקק איטומי חלונות.
 

846

Active member
טעות! המזגן לא "לוקח" כמעט שום

תגובה לאנדי
במזגן יש חומרים מזיקים ובנוסף זה לוקח המון כו''ס מהאוטובוס וגם מוסיף לרעש באוטובוס (בעיקר לSL ולSG) לא יקרה כלום אם יסירו את האיטום בחלון ואת המזגנים ושיפתחו כבר חלון ראבק ! 2.הנידרפלורים (למעט הפנינות והאדומות)מתפרקים על הכביש בעיקר נבלת הנידרפלור 7034 שהוא האמא של הנבלות 3.תקן היורו זה לא תקן משקף EL יותר מעשנות מSL ומרוב SG 4.לא משנה כמה אוטובוס מעשן צריך אותו בשירות כדי לעודד יותר תחבורה ציבורית כי יהיה יותר רכבים בצי ויותר תדירות ויהיה הרבה הרבה יותר כדאי תח''צ
טעות! המזגן לא "לוקח" כמעט שום
דבר מהכ"ס של האוטובוס אל תשכח שיש היום מנועים של 340,354,360,370 ו420 כ"ס.... ההשפעה של המדחס היא שולית!
 

gen1

New member
מדחס מיזו"א של אוטובוס 15 כו"ס בערך

טעות! המזגן לא "לוקח" כמעט שום
דבר מהכ"ס של האוטובוס אל תשכח שיש היום מנועים של 340,354,360,370 ו420 כ"ס.... ההשפעה של המדחס היא שולית!
מדחס מיזו"א של אוטובוס 15 כו"ס בערך
שלום! מדחס מיזו"א של אוטובוס 15 כו"ס בערך רכב פרטי משהו בין 3 ל4 כו"ס
 

846

Active member
בקושי4% עד 5% מההספק של אוטובוס

מדחס מיזו"א של אוטובוס 15 כו"ס בערך
שלום! מדחס מיזו"א של אוטובוס 15 כו"ס בערך רכב פרטי משהו בין 3 ל4 כו"ס
בקושי4% עד 5% מההספק של אוטובוס
ממוצע...
 

sl 3977

New member
אושרי אתה טועה../images/Emo31.gif

אבל השבתה הזאת הביאה
לירידב בצי כתעשה חישוב כמה אוטובוסים היו לדן מודל 84 היו 85 אוטובוסים מתוכם 52 עירוניים (3600-3651) ו11 בין עירוניים(2235-2242)וגם 22 כרטיסיות (1001-1022) מודלים 85+86 היו 86 אוטובוסים 70 עירוניים (3652-3721) 10 מיפרעקיות (201-210) וגם 6 בין עירוניים(2246-2251) מודלים 87+88 היו 172 אוטובסים מתוכם 31 מיפרעקיות(200+211-240) 28 בין-עירוניות וגם 113 עירוניות מודל 89 10בין עירוניות 90 עירוניות 546 אוטובוסים ממודל 84-89 נמכרו וחלק פורקו וחלק מושבתים מתוכם אני בטוח שלפחות חצי נמהם עדיין היו יכולות לשרת בכל העולם המערבי יש תח''צ יותר טובה מכאן בגלל שאין שם גיל מקסימום לאוטובוס
אושרי אתה טועה

מפרקיות 211-240 הורכבו בשנת 88 ולא בשנת 87 ואפילו המומחים הגדולים אורינט אקספרס ואסף ונעה אישרו ואמרו כי מפרקיות 211-240 הורכבו ב88 ולא ב87 ערב טוב לכולם
 

אורי404

New member
אני לא חושב שזה נורא לנסוע

למה שהתלמידים או הנוסעים בקווים
מעוטי נוסעים יסבלו? למי שלא מבין באוטובוסים, זה סבל די גדול לנסוע באוטובוס ישן, בין אם הוא מרצדס או כל דבר אחר.
אני לא חושב שזה נורא לנסוע
באוטובוס מכפר סבא לתל אביב, למשל, באוטובוס ישן, כל עוד הוא מתוחזק טוב. אני לא מתכוון שהם יהיו למשך כל שעות, אלא תגבור לשעות השיא. אוטובוס תלמידים - ידוע היחס הטוב שהאוטובוסים "מקבלים" אחרי נסיעה בקו. לכן, אני לא חושב שיש בעיה אם הם ייסעו באוטובוס פחות חדש. עוד שאלה: מדוע זה בסדר שבשוק ההסעות הפרטי יהיה שימוש באוטובוסים ישנים? מעבר לזה: מדוע לשלם הרבה כסף בנסיעה ברכבת ו"לזכות" לנסוע בקרונות ישנים וחורקים? אני מעדיף לנסוע באוטובוס ישן ונקי במרחק קטן בקו נתניה-תל אביב מאשר לשלם הרבה כסף ולנסוע ולשמוע חריקות בלמים ברכבת בקו מנהריה לתל אביב, למשל. לסיכום, אני בעד רכישה של אוטובוסים חדשים ומשוכללים וכמה שיותר, אבל יחד עם זה שכאשר יש צורך בתגבור יהיה שימוש באוטובוסים ישנים, אך, שוב, בגבולות הטעם הטוב. אפשר לקחת לדוגמא, את עפיפי שיש לו גם אוטובוסים ישנים משנות השמונים עירוניים ובינעירוניים וגם אוטובוסים חדשים לגמרי.
 

פטנק

New member
רוסי של דן

אגד במוסקבה
שלום!אתמול חזרתי ארצה מרוסיה ואלה תמונות שצילמתי בעניננו במוסקבה ופרבריה , התמונה התחתונה צולמה במוסקבה ליד מלון קוסמוס למי שמכיר ,חיפשתי על האוטובוס "שיירים מהארץ " וזה מה מצאתי ,אגב אפילו שלט היצרן מרכבים או הארגז לא היה ,התמונות העליונות הן מוגמר (כמו 7094981 הראשון בצפון ) שקיבלו מזגן מס שנים מאוחר יותר צולם בזגורסק מרחק 65 ק"מ צפונה למוסקבה ואני מעריך שהקו 388 קושר בין 2 המקומות האלה ליד מלון קוסמוס זוהי תחנה ראשונה במעין מסוף , ברוסיה מס הרישוי צבוע בגדול על החזית האחורית ,במקרה 2 התמונות העליונות הן של אותו אחד בקו הזה אני מעריך משרתים 15 עד 20 אוטובוסים כולם של אגד לשעבר (והם היחידים הממוזגים בתח"ץ רוסיה ) ראיתי גם בקווים אחרים אגד רב האוטובוסים הם מורכבים בארץ ראיתי אחד 0303 מוגמר משנים 83 עד 85 (ממש לא ניתן לזהות ) והסימן שזה בעבר שלנו שהחלונות (יש בהם חלק נפתח ,כל המרצדסים האירופאים מאותו דגם -חלון מלא ללא אפשרות פתיחה , התדירות של קו 388 היא גבוהה יחסית אני מעריך 5 עד 6 אוטובוסים לשעה בין 0600 עד 2330 לערך אני אספר עוד בענין
רוסי של דן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה