אגד לא בחר. משרד התחבורה רוצה להקטין את נפח הפעילות של אגדאגד בחר לאבד את הצפון
שלום! אגד בחר לאבד את הצפון והיום אפשר לסכם את הקוים הבינעירוניים בצפון כך: 260 261 262 263 264 343 430 435 500 ן 509 רק הקוים 262 263 343 430 500 יש להם תדירות סבירה .
עד מתי אגד ודן יאלצו לוותר על עוד אשכולות שלהם?אגד בחר לאבד את הצפון
שלום! אגד בחר לאבד את הצפון והיום אפשר לסכם את הקוים הבינעירוניים בצפון כך: 260 261 262 263 264 343 430 435 500 ן 509 רק הקוים 262 263 343 430 500 יש להם תדירות סבירה .
קח בחשבון שקווים איבדה את אשכול העמקעד מתי אגד ודן יאלצו לוותר על עוד אשכולות שלהם?
הרי כבר קווים עקפה את דן בהיקף פעילותה, ודן כבר לא החברה השניה בגודלה.
והאם אגד ודן כבר יכולים להתמודד על מכרזים חדשים?
היה לאגד אפשרות לבחור בין סניף אשקלון לסניף נהריהאגד בחר לאבד את הצפון
שלום! אגד בחר לאבד את הצפון והיום אפשר לסכם את הקוים הבינעירוניים בצפון כך: 260 261 262 263 264 343 430 435 500 ן 509 רק הקוים 262 263 343 430 500 יש להם תדירות סבירה .
דיון בוועדת הכלכלה בעניין זההיה לאגד אפשרות לבחור בין סניף אשקלון לסניף נהריה
אגד לא רצתה לדלל את פעילותה בדרום מעבר למה שכבר נעשההיה לאגד אפשרות לבחור בין סניף אשקלון לסניף נהריה
מישהו יודע מה קרה למצבות כוח האדם באגד בעקבות כל הפעימות?אגד בחר לאבד את הצפון
שלום! אגד בחר לאבד את הצפון והיום אפשר לסכם את הקוים הבינעירוניים בצפון כך: 260 261 262 263 264 343 430 435 500 ן 509 רק הקוים 262 263 343 430 500 יש להם תדירות סבירה .
הנה כתבה שפורסמה לפני שלושה ימים:מישהו יודע מה קרה למצבות כוח האדם באגד בעקבות כל הפעימות?
קשה לי להאמין שהם נשארו עם אותה כמות כוח אדם לאחר כל הפעימות שהובילו לירידה משמעותית בנפח הפעילות שלהם?
בנוסף, מה הם עושים עם כל צי האוטובוסים שלהם?
אני לא מבין משהו..הנה כתבה שפורסמה לפני שלושה ימים:
[URL]http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2453203[/URL]
התשובה היא שהם לא מאבדים פעילות בהיקף גדולאני לא מבין משהו..
איך הם לא מפטרים נהגים? הרי אובן פעילות = אובדן קווים = פחות עבודה.. אז איך מכל זה הם לא פיטרו נהגים?
יש הרבה קווים מעפנים שהם מעפנים בגלל שלא מנצלים את הפוטנציאלהתשובה היא שהם לא מאבדים פעילות בהיקף גדול
במסגרת המכרזים אגד מוותרת על אזורים שלמים, כאשר לרוב מכרז בנוי מהרבה קווים מעאפנים שאגד סה"כ שמחה לאבד ועוד קו אחד או שניים ראשיים בלבד בשביל האיזון, על מרבית הקווים החזקים שלה אגד לא מוותרת גם בביעירוני וגם בעירוני (ירושלים, גוש דן וחיפה). באזורים אלה פועל תהליך אחר והוא הכנסת אמצעי מתקדם כמו רק"ל או מטרונית או רכבת כבדה ואגד עושה אליו התאמות.
בפועל, במקביל לויתור על אזורים גיאוגרפיים אגד ומשרד התחבורה משפרים את השירות במקומות שבהם אגד נשארת, ב-04.04.14 אגד העבירה הרבה פעילות בצפון לנתיב אקספרס ובמקביל הוסיפה הרבה פעילות על הציר הבינעירוני מירושלים ומתל אביב לקרית שמונה וטבריה, במסגרת המטרונית והרק"ל אגד הוסיפה שירות בחיפה ובירושלים (בדמות קווים מזינים, כדי לייצר רשת היררכית).
באחוזים אגד ירדה משליטה של 75% בענף לשיטה של 50% בלבד, אבל מאחר והענף גדל ב-30% ויותר בעשור האחרון, גם באגד וגם חברות החדשות, היא נשארה פחות או יותר באותו גודל.
זה לא בדיוק פספוס של נתיב אקספרסיש הרבה קווים מעפנים שהם מעפנים בגלל שלא מנצלים את הפוטנציאל
שלהם.
 
נתתי כבר את הדוגמא של קו 265 של נתיב אקספרס, הוא מעפן וישאר מעפן כל עוד הוא ממותג כקו למשגב. ברגע שנתיב אקספרס תמתג אותו כקו בין חיפה לכרמיאל ואולי אפילו תכניס אותו למכללת בראודה, הקו הזה יפרח פלאים.
זה שירות אקספרס אקפרס מהקריות למכללה, עוקף את כל הפקקים של צומת עכו ולא עושה סיבוב בתוך כרמיאל.
 
נתיב אקספרס מפספסים פה ובגדול.
זה כן פספוס.זה לא בדיוק פספוס של נתיב אקספרס
גוש שגב זה אזור שתחת הזיכיון של נתיב אקספרס.
קווי כרמיאל-חיפה לעומת זאת נשארו באגד ולכן 265 נחשב כקו של גוש שגב ולא כקו כרמיאל-חיפה. כרמיאל וחיפה הן נקודות הקצה כי מטרת הקו לקשר את גוש שגב הן לחיפה והן לכרמיאל. אבל אם נתיב אקספרס תפעל אקטיבית לקחת נוסעים בין חיפה והקריות לבין כרמיאל היא בעצם תחדור ל"טריטוריה" של אגד.
אפילו קו 260 החד-כיווני בעל שתי הנסיעות היומיות שגם הוא עובר בגוש שגב נשאר באגד.
לא ברור לי מה הפספוס פה.זה כן פספוס.
תנאי הרשיון מאפשרים להם להעלות נוסע במרכזית המפרץ שייעדו כרמיאל.
וכן להפך.
 
הרשיון מאפשר להם לקחת חלק פעיל בהסעת נוסעים בין חיפה לכרמיאל.
הוא אטרקטיבי, פשוט לא מכירים אותו.לא ברור לי מה הפספוס פה.
מרבית הקווים לא ממותגים בשום צורה (וזה אכן פספוס). קו 265 מקשר בין כרמיאל לחיפה דרך יישובי גוש שגב, הוא נוצר כדי לשרת יישובים אלה, אבל מרגע שהוא נפתח כל אחד יכול להשתמש בו.
מערכת המידע של משרד התחבורה (כל-קו, bus.gov.il) לא מבדילה בין קווים שונים. למעשה קו 265 עשוי להיות מצויין למי שרוצה להגיע לאזור התעשיה כרמיאל (ביג) כי זה חוסך לו מעבר לעומת קווי אגד.
לאורך רוב היום מדובר בדרך שהיא פחות טובה (כביש מפותל), אבל ייתכן ובשעות מסויימות היא מנצחת את פקקי עכו. לאחר ארבע שנים או יותר שהקו פועל היית מצפה מהאוכלוסיה ללמוד אותו ואם הוא באמת טוב לה להשתמש בו. אין פרסום למעט הפרסום השוטף ואין הבדל בפרסום בין קווי אגד לקווי נתיב (פשוט אין פרסום ייעודי).
כנראה שהקו לא אטרקטיבי לנסיעה בין כרמיאל לחיפה לעומת קווי אגד. חלק מהעניין זה התדירות שלו, אבל גם בתחנות משותפות לקווי אגד שבהם לכאורה הנוסע יכול לעלות על מה שבא קודם, הוא לא בהכרח יעלה על 265.
הייתי אומר לך שתציע לנתיב לפרסם את הקוהוא אטרקטיבי, פשוט לא מכירים אותו.
כשהייתי במרכזית המפרץ וראיתי את 265 מגיע, אמרתי לחבר שלי בוא נעלה על 265 הוא מגיע גם למרכז כרמיאל מהר יותר.
איך שאמרתי את זה, אחרי באו עוד 9 נוסעים. הציבור לא יודע והעובדה שהקו יוצא מרציף אחר לגמרי גורם עוד יותר לכך שאנשים לא יודעים.
 
אין כמעט תחנות משותפות לקו הזה עם הקו של אגד, התחנות המשותפות היחידות זה מלב המפרץ עד הקריון.
בכרמיאל עצמה הקו נוסע במסלול הפוך מזה של קו אגד.. התחנה הראשונה של 265 בכרמיאל היא בכיכר מעל המכללה, שזו כמעט התחנה האחרונה של 262.
 
מעבר לכל הנושא של זמני הנסיעה, צריך גם לזכור שהנסיעה ב 265 זולה מזו ב 262!!! יש הבדל של בערך 3 שקלים.
נתיב לא מפספסים שום דבר, הם גם ככה לא מרוויחים על זה שקל אחדיש הרבה קווים מעפנים שהם מעפנים בגלל שלא מנצלים את הפוטנציאל
שלהם.
 
נתתי כבר את הדוגמא של קו 265 של נתיב אקספרס, הוא מעפן וישאר מעפן כל עוד הוא ממותג כקו למשגב. ברגע שנתיב אקספרס תמתג אותו כקו בין חיפה לכרמיאל ואולי אפילו תכניס אותו למכללת בראודה, הקו הזה יפרח פלאים.
זה שירות אקספרס אקפרס מהקריות למכללה, עוקף את כל הפקקים של צומת עכו ולא עושה סיבוב בתוך כרמיאל.
 
נתיב אקספרס מפספסים פה ובגדול.
אז בכלל המדינה מטומטמת.נתיב לא מפספסים שום דבר, הם גם ככה לא מרוויחים על זה שקל אחד
נתיב באשכול זה מקבלים סובסידיה על פי מספר הקילומטרים שהם מבצעים, המדינה היא זו שמקבלת את הכסף שמשלמים הנוסעים.
 
כמו כן, נתיב לא יכולים להחליט שבא להם להיכנס למכללת בראודה ושכך יהיה, משרד התחבורה קובע את זה. ואפשר להעלות את זה כהצעת ייעול בפני מנהלת מרחב צפון באגף תחבורה ציבורית של משרד התחבורה.
לא רשמתי לך לפנות לאגף תחבורה ציבורית, רשמתי לך לפנותאז בכלל המדינה מטומטמת.
המדינה בזבזת הון של כספי ציבור על הטמטום הזה.
 
לי יש התנסות רעה עם אגף תחבורה ציבורית... שלחתי להם כבר 4 הצעות לשיפור שונות, אפילו לא שלחו התייחסות. מילא להחזיר תשובה שלילית, אבל לא לענות בכלל?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.