אברט לבקשתך: קטר מס' 131 :

מצב
הנושא נעול.
אברט לבקשתך: קטר מס' 131 :

אברט לבקשתך: קטר מס' 131 :
היצרן: KALMAR VERKSTAD, KALMAR SWEDEN קטר עיתוק וקו-ראשי (דו-תכליתי): מספר הקטר: 131 דגם: T-44 / G 22 CW מספר הזמנה: ? אורך: 15.40 מ' רוחב: 3.28 מ' גובה: 4.30 מ' משקל עצמי: 76 טון סידור גלגלים: 0-4-4-0 דגם המנוע: EMD 12-645E כוח-סוס: 1,673 כו"ס מהירות מירבית: 105 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 90 קמ"ש קטר מס' 131 (T-44 / G 22 CW) הוצא זמנית מן השרות והועמד במוסך הקטרים בחיפה לאחר תאונת התנגשות ביום 13.03.1992. למרות שנמחק מהמצאי על-ידי "רכבת-ישראל" (IR), לא הושבת הקטר בהוראת חברת הביטוח והוחזר לחברת "קלמר" בשבדיה על סיפון האוניה "אם. וי. ויקינגלאנד" ביום 15.08.1993. תיקון הקטר החל ביום 06.09.1993 והקטר עזב את המפעל בדרכו לנמל הלמסטאד ביום 10.06.1994. הקטר הוחזר לנמל הקישון על סיפון האוניה "אם. וי. ויקינגלאנד" ביום 03.07.1994 והוכנס לשרות. הושבת שוב לאחר תאונה ביום 10.02.2000בשעה 22:45. ביום ראשון 09.04.1989 הופעל קטר מס' 131 (T 44) לראשונה עם רכבת נוסעים - רכבת שיצאה מתחנת הרכבת בנהריה לתל-אביב בשעה 06:30 וברכבת שיצאה מתל-אביב לחיפה בשעה 09:00 בבוקר. מספר הקטר (131) נצבע על דפנות תא הנהג ב- 08.01.1999 על-ידי ד"ר אביתר רייטר. רייטר הכין בביתו שבלונה מראש ! על-פי מחלקת ההנדסה, התנגש הקטר ביום 10.02.2000 בשעה 22:45 בקרון שטוח של רכבת משא שהגיעה למגרש העיתוקים בחיפה, מכיוון נגדי. הקטר ניזוק קשה בחלקו התחתון והועבר להשבתה בסדנאות הקישון עד להחלטה סופית עקב מחסור בחלפים. במהלך שנת 2001 הוזמנו והובאו החלפים הדרושים לתיקון הקטר. ביום 19.06.2001 נגרר הקטר אל מכון הדיזלים בחיפה לאחר שתוקן. הוחזר לשרות ביום 26.06.2001. דגם מדוייק של קטר זה בגודל HO הכולל צביעה בדוגמת הצביעה השלישית (שנות ה- 1980'), נבנה ומופעל על-ידי ירון דוזטס (יהוד).
 
הדגם צולם אך פרסום התמונה אסור !!

אברט לבקשתך: קטר מס' 131 :
היצרן: KALMAR VERKSTAD, KALMAR SWEDEN קטר עיתוק וקו-ראשי (דו-תכליתי): מספר הקטר: 131 דגם: T-44 / G 22 CW מספר הזמנה: ? אורך: 15.40 מ' רוחב: 3.28 מ' גובה: 4.30 מ' משקל עצמי: 76 טון סידור גלגלים: 0-4-4-0 דגם המנוע: EMD 12-645E כוח-סוס: 1,673 כו"ס מהירות מירבית: 105 קמ"ש מהירות מקסימלית מותרת: 90 קמ"ש קטר מס' 131 (T-44 / G 22 CW) הוצא זמנית מן השרות והועמד במוסך הקטרים בחיפה לאחר תאונת התנגשות ביום 13.03.1992. למרות שנמחק מהמצאי על-ידי "רכבת-ישראל" (IR), לא הושבת הקטר בהוראת חברת הביטוח והוחזר לחברת "קלמר" בשבדיה על סיפון האוניה "אם. וי. ויקינגלאנד" ביום 15.08.1993. תיקון הקטר החל ביום 06.09.1993 והקטר עזב את המפעל בדרכו לנמל הלמסטאד ביום 10.06.1994. הקטר הוחזר לנמל הקישון על סיפון האוניה "אם. וי. ויקינגלאנד" ביום 03.07.1994 והוכנס לשרות. הושבת שוב לאחר תאונה ביום 10.02.2000בשעה 22:45. ביום ראשון 09.04.1989 הופעל קטר מס' 131 (T 44) לראשונה עם רכבת נוסעים - רכבת שיצאה מתחנת הרכבת בנהריה לתל-אביב בשעה 06:30 וברכבת שיצאה מתל-אביב לחיפה בשעה 09:00 בבוקר. מספר הקטר (131) נצבע על דפנות תא הנהג ב- 08.01.1999 על-ידי ד"ר אביתר רייטר. רייטר הכין בביתו שבלונה מראש ! על-פי מחלקת ההנדסה, התנגש הקטר ביום 10.02.2000 בשעה 22:45 בקרון שטוח של רכבת משא שהגיעה למגרש העיתוקים בחיפה, מכיוון נגדי. הקטר ניזוק קשה בחלקו התחתון והועבר להשבתה בסדנאות הקישון עד להחלטה סופית עקב מחסור בחלפים. במהלך שנת 2001 הוזמנו והובאו החלפים הדרושים לתיקון הקטר. ביום 19.06.2001 נגרר הקטר אל מכון הדיזלים בחיפה לאחר שתוקן. הוחזר לשרות ביום 26.06.2001. דגם מדוייק של קטר זה בגודל HO הכולל צביעה בדוגמת הצביעה השלישית (שנות ה- 1980'), נבנה ומופעל על-ידי ירון דוזטס (יהוד).
הדגם צולם אך פרסום התמונה אסור !!
 

רועִי

New member
אביתר מה המצב../images/Emo35.gif

אביתר מה המצב

נו כבר לבשתה את בגדי החג
וירדתה לנמל אשדוד או שעוד לא
:)
 
כאן אני לא מסייע. עד היום צילמתי

וואלה
תן תאריך אני יבוא גם
כאן אני לא מסייע. עד היום צילמתי
2,400 צילומי פריקת קטרים, קרונות דבל וקרונועים מכל האוניות. כל פריקה של הציוד הבא צולמה: כל הקרונות ממספר 401 עד 466 בלא יוצא מן הכלל. כל הקטרים ממספר 702 עד 709 בלא יוצא מן הכלל. כל הקטרים ממספר 731 עד 755 בלא יוצא מן הכלל. לצערי, לא אוכל לפרסם בשנים הקרובות את הצילומים מכל מיני סיבות שאינן תלויות רק בי. צילום אחד של פריקה מופיע באתר של ה CLASS 67. צילומי פריקה יופיעו בדיסק המתוכנן לראות אור ביום 31.12.2005 אם שותפיי לעשייה יאשרו את הפרסום של התמונות. מחלקת הבטחון של נמל אשדוד צריכה לעבור על כל צילום ולבצע צנזורה מסיבות השמורות איתה.
 

mister K

New member
הרוצח../images/Emo70.gif

בפירוש לא ! כולם ישארו בעבודה ו-
אפילו יעברו טיפולים יקרים כמו זה שעובר עכשיו קטר מס' 120 !
הרוצח

האם משתלם להשקיע כל כך הרבה כסף בקטר G12 ישן? ושלא תחשוב, יש לי כבוד רב לקטרי ה-G12 הנפלאים. אך האם באמת משתלם לרכבת להחזיר את ה"רוצח" לשירות?
 

ה דרומי

New member
חושב שלא אבל לא יודע.

הרוצח

האם משתלם להשקיע כל כך הרבה כסף בקטר G12 ישן? ושלא תחשוב, יש לי כבוד רב לקטרי ה-G12 הנפלאים. אך האם באמת משתלם לרכבת להחזיר את ה"רוצח" לשירות?
חושב שלא אבל לא יודע.
 
120 הוא קטר חמוד מאוד ! מה הוא אשם

הרוצח

האם משתלם להשקיע כל כך הרבה כסף בקטר G12 ישן? ושלא תחשוב, יש לי כבוד רב לקטרי ה-G12 הנפלאים. אך האם באמת משתלם לרכבת להחזיר את ה"רוצח" לשירות?
120 הוא קטר חמוד מאוד ! מה הוא אשם
שהנהגים שנהגו בו הרגו שלא במתכוון כמובן 57 בני אדם ? יש ל- 120 אופי מיוחד - הוא קטר חזק וקשוח. יש בו גם עדינות ומשהו אצילי בניגוד לקטר מס' 121 למשל שהוא ללא אופי מיוחד. התשובה היא כן. משתלם לתקן ולהשקיע בקטרי ה- G12. זה קטר נהדר ! זה קטר רב תכליתי שהוכיח את עצמו והוא מאוד אמין ! אני גדלתי עליו.
 
אמרת G12 - אמרת אביתר !!!

120 הוא קטר חמוד מאוד ! מה הוא אשם
שהנהגים שנהגו בו הרגו שלא במתכוון כמובן 57 בני אדם ? יש ל- 120 אופי מיוחד - הוא קטר חזק וקשוח. יש בו גם עדינות ומשהו אצילי בניגוד לקטר מס' 121 למשל שהוא ללא אופי מיוחד. התשובה היא כן. משתלם לתקן ולהשקיע בקטרי ה- G12. זה קטר נהדר ! זה קטר רב תכליתי שהוכיח את עצמו והוא מאוד אמין ! אני גדלתי עליו.
אמרת G12 - אמרת אביתר !!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה