אבקת חלבון והתאוששות

omer ok

New member
אבקת חלבון והתאוששות

יודע שצריכת חלבון, ואבקת חלבון בפרט לאחר אימון גורמת להתאוששות מהירה. השאלה שלי מהי בעצם התאוששות? אם אני סובל ("סובל"...מתרגלים...) לעיתים די תכופות מ DOMS די עצבניים, יכול להיות שחלבון זמין יותר לאחר אימון יעזור לשריר כחלק מההתאוששות גם להימנע מהכאבים בשריר? ועוד שאלה קטנה, בינתיים שאני לא משתמש באבקת חלבון, מה מומלץ לאכול כמקור לחלבון? אכלתי כבר המון קוטג' (למרות שכמה אמרו לי שזה לא ממש טוב, בגלל ספיגה איטית), ואני לא אוהב טונה...אני מחפש תחליפים מתאימים... תודה רבה
 
אמממ

אממ תראה , התאוששות הכוונה, לשריר שבנה את עצמו ושיחזר את כל הקשרים שנקרעו .. זה לא בהכרח אומר מעבר מהיר יותר של DOMS , DOMS לא מעידים על כלום , וכלום לא מעיד על DOMS. DOMS אם אני לא טועה , ויתקנו אותי המבינים , זה בעצם חומצת חלב שלא התפנתה ? בכל אופן , לאחר שאתה מתאמן הרבה זמן הDOMS אמורים להופיע לעיתים רחוקות בלבד. לפחות ככה זה אצלי.
 

YomiRel

New member
זה לא ישנה...

עובר לאחר תקופה מסויימת, וחוזר כמשנים דברים בתוכנית... לקוטג' 1/2 אחוז שומן אין ספיגה איטית.... אולי לאבקת חלבון יש ספיגה מהירה יותר מקוטג'... אבל קוטג' זה בסדר גמור אחרי אימון...
 

d_style

New member
בכל מקרה סוג החלבון לאחר האימון לא

חשוב, במידה ואכלנו מספיק חלבון לאורך היום לפני האימון (חפשו על זה בארכיון הפורום דובר על זה רבות לפני שנה בערך). צריכת פחמימות פשוטות יותר קריטית והרבה אנשים מפספסים את זה.
 

Dark Muse

New member
אני לא חושב שהתאוששות היא בהרגשה

אבל תקנו אותי אם אני טועה. מתכוונים להתאוששות השרירים לאחר שקורעים אותם חזק, החלבון שמסופק מהר עוזר להם להחלים מהר יותר... אף פעם לא קרה שאכלתי חלבון יותר או פחות והרגשתי אחרת אחרי אימון טוב.
 
למעלה