אבקש ממכם להרגע עם החסימה השרירותית

אבקש ממכם להרגע עם החסימה השרירותית

והמבין יבין. אל לנו לשכוח שכל אחד שנחסם מקים לעצמו עוד 7 ניקים. גם ככה פורום משוב רחוק כמרחק עין ימין מעין שמאל-מהכרזה של פורום זופאפנה כפורום "ידידותי למשתמש" אל לנו לריב. והמבין יבין.
 

monospace

New member
אמממ...

אז למה בשלושת (או יותר) הפעמים שלא כיבדתי את התקנון המנהלים לא חסמו אותי? פעמיים זה עוד היה בטעות, אבל השלישית הייתה בכוונה תחילה! ביקשתי מהם שיחסמו אותי והם חסמו רק לאיזה 10 דקות מקסימום. אבקש את תמיכתכם בדבר. תודה,
 

LeBronJames

New member
beginner

אני עברתי על לפחות 200 עבירות, בכוונת תחילה ובטעות, אלוהים יודע מה עשיתי פה!! הנה, הפעם ה374563274743564957 מוות לערבים!!!
 
ומנהל פורום החרשים בתפוז

אינו מכבד את החוק. את ההודעה המצורפת הוא מחק: "• ערוץ 7 הורשע בשידורים פיראטיים אוקספורד 14:46 20/10 כאן מנהל הפורום היה נוהג להביא קישורים מערוץ 7 לפורומי החרשים והנכים" [סוף ההודעה] ואחר כך מנהל הפורום כתב את ההודעה שלי מחדש כשבהמשך הוא מביא "שלל" טיעונים "להגנת" רשת שידור שהורשעה באשמה פלילית! דהיינו, הוא הפר את החוק פעמיים: פעם ראשונה במחיקת הודעה והעתקתה מחדש, ופעם שניה בתמיכה ברשת שידור שהורשעה פלילית שלא באמצעות ערכאת עירעור מסודרת! פה הבאתי שוב את כל דבריו של מנהל הפורום למקרה ש"יימלך" בדעתו וימחק את הודעתו שלו כפי שהוא עושה כל שני וחמישי: • ערוץ שבע הורשע בשידורים פיראטיים צלף 15:06 20/10 כאן מנהל הפורום היה נוהג להביא קישורים מערוץ 7 לפורומי החרשים והנכים ============================ הודעה זאת נכתבה ע"י אוקספורד ____________________________ הלאה נמשיכה...
מנהל פורום חרשים וכבדי שמיעה ב-
• ותגובתי לאוקספורד על הודעתו המועתקת צלף 15:16 20/10 ההרשעה אם תשים לב, היא על הפעלת שידורי אלחוט לא חוקיים מתוך שטח מדינת ישראל. אין בשום מקום האשמה שהאתר (באינטרנט) של ערוץ 7 הוא לא חוקי, ויש איסור לקשר או להוריד כתבות או מיילים משם. כדי להבין את החומרה שיש בפסילת ערוץ 7 מובא קישור לכתבה בתוך ערוץ 7 על אפשרות לסתימת פה ומניעת מידע מהציבור שפירסומו נוגד את השקפות המימסד הציבורי התיקשורתי ששולט במדינה... ____________________________ הלאה נמשיכה...
מנהל פורום חרשים וכבדי שמיעה ב-
 
כל השרשור נמצא כאן

כי צלף ממשיך למחוק הודעות. אני יודע בדיוק את הפרטים שלו וחבל שיסתבך. עדיף שאתם תסבירו לו מאשר בית המשפט.
 
לבקשתך

הורינו למנהל הפורום שלא לאפשר העתקת הודעותויך לאחר שנמחקו. בוודאי שלא היינו רוצים להיות אשמים בגניבת זכויותיך על הודעות שעוברות על התקנון ולא מתאימות לפורום. השרשור המדובר נמחק.
 
לא ידעתי שהודעה על

הרשעת מפעילי ערוץ 7 עוברת על התקנון. מי שעבר על התקנון ועל החוק הוא מנהל הפורום עצמו שטען ל"סתימת פיות" כפי שכתב: "כדי להבין את החומרה שיש בפסילת ערוץ 7 מובא קישור לכתבה בתוך ערוץ 7 על אפשרות לסתימת פה ומניעת מידע מהציבור שפירסומו נוגד את השקפות המימסד הציבורי התיקשורתי ששולט במדינה..." בדיוק כמו אלה שמעבירים ביניהם קבצים באינטרנט ואחר כך מתלוננים על חברות התקליטים ש"מונעות" מהם ליהנות מהמוסיקה! לא היה צורך להתפלפל בנושא הזה, כי מנהל הפורום המדובר מזיק לתפוז יותר ממה שהוא מועיל לה. למקרה שטרם הבנתם, ערוץ 7 הוא ערוץ פיראטי שמפעיליו הורשען כחוק, ומנהל הפורום הוא זה שטען לסתימת פיות עקב הרשעת מפעילי הערוץ!
 

עדידי5

New member
סליחה????

אותי חסמו כבר משני פורומים. על מה? אין לי מושג. פעם אחת כי שלחתי הודעה לאח שלי (שלי!!!) ופעם שנייה כי חשבתי שמישהי מחברות הפורום היא חברתי משכבר הימים ומסתבר שלשאול אותה על צבע שערה זה אאוטינג. ואני חשבתי שרק אצל הומואים ולסביות יש דבר כזה אאוטינג. ועוד להתנצל?? בפני מי בדיוק??? לא הוכחתי שום דבר ואף אחד גם לא בדק איתי כלום. פה קודם כל מכניסים אותך למעצר עולם ורק אחרי שכבר חורצים את דינך, עליך חלה הוכחת החפות. נו באמת... כל מקרה צריך להיבדק לגופו ולא רק ע"י מנהלי הפורום הספציפי. מיותר לציין שלשני הפורומים אני לא נכנסת יותר.
 
למעלה