אבל עם יוקונובה איימס ממש ....

doris654

New member
אבל עם יוקונובה איימס ממש .... ../images/Emo70.gif

הכלב נראה מצויין ומרגיש מצויין ניסנו לתת לו המון מוצרי מזון שונים אבל יוקונובה הכי מתאים לו יוקונובה עושה לו את הפרווה יפה ומבריקה ולא רק זה שהכלב שלי אלרגי אז לא כול סוגי המזון מתאימים לו!... וביוקונובה הוא מקבל את מה שהוא צריך ממש! זה מניסיון של כול מיני סוגי מזון... אז....
 

**לילך**

New member
למה לא לקנות יוקונובה איימס

דוריס: בפעם הבאה אנא כתבי את ההודעה באשכול המתאים ,אין צורך לפתוח הודעה חדשה כאשר יש דיונים על נושא מזון למזל שתי הודעות למטה. בכל מקרה זאת הזדמנות מצויינת להזכיר לך ולכל שאר משתתפי הפורום: מדוע לא לקנות יוקנובה איימס: כאמור הם עושים ניסויים שלא לצורך בבעלי חיים ,יש מספיק חברות עם מזון מעולה שלא עורכות ניסויים ועדיין מכילים את כל מרכיבי המזון ומשפיעות בצורה מעולה על הפרווה. רוב המשתתפים בפורום מתנגדים לניסויים בבעלי חיים ולכן מחרימים מוצרים של חברות שעושות ניסויים בבעלי חיים ולכן מחרימים את יוקונובה איימס. קישור להודעה עם עלון שמסביר על יוקונבה איימס והניסויים שהם עושים
 

*Trinity*

New member
דיברתי עם הוטרינר שלי

והוא אמר משהו שאולי לא שיכנע אותי כל כך אבל גרם לי לחשוב. הוא אמר שיש כלבים עם בעיות רפואיות (בעיות עיכול ועור למשל) שהאוכל של יוקנובה הוא האוכל היחיד שעוזר למצבם, בגלל שזה אוכל באמת איכותי, ולכן כשיש לכלב בעיה רפואית וזה מה שעוזר לו, אז הוא ממליץ על יוקנובה, כי מה שחשוב לו זו הבריאות של הכלב. אני לא ממש הסכמתי בהתחלה כי אמרתי שבטוח יש אוכל אחר באותה רמה כמו יוקנובה, אבל באמת שאין לי מושג, לכלב שלי אני עדיין מחפשת את האוכל המתאים... בלי שום קשר לבריאות מול ניסויים, לדעתי המחירים של יוקנובה לא מצדיקים את איכות האוכל! בקיצור, זו דילמה רצינית כשיש לכלב בעיה רפואית. כשאין, אז אין דילמה! קונים אוכל אחר! דרך אגב, מישהו יכול להמליץ על אוכל טוב לכלבים זקנים עם בעיות עור?
 

אפרת ר

New member
מצד שני יש גם כלבים שזה עושה להם רע

לדודה שלי יש כלבה שפיתחה פריחות נוראיות מהיוקונובה... השק הועבר לכלב של ההורים שלי ואצלו הכל תקין... סיינס דיאט נחשב גם הוא לאוכל ברמה מעולה, ויש להם גם דברים מיוחדים לכלכ מיני בעיות או גילאים... גם לפרו-פלאן יש אבל לא ראיתי את זה עדיין בארץ...
 

**לילך**

New member
בדרך כלל יש כמה אפשרויות

למזון בריאותי וכמובן שיש תרופות מסוגים שונים. זה נראה לי ממש מחליא להשתמש במוצר של חברה שמפתחת מוצרים בריאותיים לכלבים תוך התעללות בכלבים אחרים. יש לי דוגמא ממש קיצונית שתסביר את הבעיה המוסרית: יכול להיות שהניסויים של מנגלה ימח שמו בבני אדם ,היו מניבים התפתחויות מדעיות מרחיקות לכת ,אבל בגלל האופי המסוייט והלא מוסרי שלהם ,אנחנו דוחים את ההישגים הרפואיים מניסויים מחרידים כאלה ולא מאפשרים להם קיום בשום תנאי. אני חושבת שאם קונים מוצרים של יוקנובה איימס ,נותנים להם לגיטימציה להמשיך לעשות ניסויים בבעלי חיים , נכון שכשמדובר בכלב שלכם ,אתם מעמידים את טובתו בראש סולם השיקולים והעדיפויות , אבל ברמה הכללית פשוט אסור לתת ליוקנובה איימס לעשות רווחים בלתי מוסריים ולעודד אותם להמשיך בניסויים שהם עושים. אני מניחה שיש תרופות ועוד סוגי מזון שיוכלו תמיד להשיג את התוצאה הרפואית הנדרשת ,בלי שימוש ביוקנובה. לגבי דעה של וטרינרים על שימוש ביוקנובה ובכלל על מתן חוות דעת רפואיות ,צריך לשמוע דעות של כמה וטרינרים ,שחלקם מתנגדים לניסויים בבעלי חיים ורק אז אפשר לראות את התמונה הכוללת בצורה יותר מדוייקת ,אי אפשר לקבוע חוות דעת על סמך וטרינרים שרגילים להשתמש ביוקונובה ולא מכירים מוצרים אחרים. אני יודעת שראיתי יוקונובה אצל וטרינר מסויים וסיפרתי לו שהם עושים ניסויים בבעלי חיים , אותו וטרינר טען שלא היה לו מושג שזה ככה ולכן הוא לא טרח לבדוק אפשרויות למזון טוב אחר.
 

דוגי

New member
יוקנובה- למה כן

כמו שנאמר יש כלבים שזקוקים, מסיבות שונות, לאוכל מרמה מאד גבוהה כמו שמציעה חברת יוקנובה. חברה זו לפי סקר המגזין אוביקטיבי וגם לפי מה שממליצים וטרינרים רבים, נחשבת הטובה ביותר בתחום זה. אם אפשר לקנות מזון אחר שמתאים לכלב ושהכלב אוהב- יופי. אם לא, אז אין ברירה אלא לקנות יוקנובה. יש לי שאלה בנושא- האם גם יוקנובה עצמה עושה ניסויים על בע"ח (ואיזה), או שרק חברת האם פרוקטר וגמבל? ולסיום, יוקנובה לא יקר כ"כ יחסית למזנות באיכות הגבוהה, ואפילו יותר זול מסיינס דיאט ורויאל קנין.
 

**לילך**

New member
יוקנובה בעצמם עושים ניסויים

לפי העלון המצורף להודעה:איימס/יוקנובה עושים בעצמם ניסויים בבעלי חיים. גם חברת האם שלה: פרוקטר אנד גמבל עושים ניסויים בבעלי חיים וזאת למטרת ייצור מוצרים קוסמטים. כלומר הקבוצה שאליה משתייכים יוקנובה/איימס עושים ניסויים בבעלי חיים לכל מיני מטרות , ברגע שאתה קונה יוקנובה אתה מכניס כסף לקבוצה כולה ומעודד את הקונצרן הזה להמשיך לבצע ניסויים בבעלי חיים. מכיון שהחברה האם שלהם עושה את הניסויים האכזריים למטרות קוסמטיות ,רמת המיעוס והתיעוב ממעשיהם עולה לאין שיעור (כלומר אין פה בכלל עניין של ביצוע ניסויים לצרכים בריאותיים). אם ראית באיזה מקום הודעה שמצביעה על כך שפרוקטר אנד גמבל ויוקנובה/איימס הפסיקו לעשות ניסויים בבע"ח אנא עדכן אותנו. אני לא ראיתי בשום מקום הכחשה שלהם. לגבי הטיעון שלך: שזה מה שהכלב אוהב: תאמין לי שאפשר להרגיל את הכלב/החתול לאכול כל מיני סוגי מוצרים ,יש הרבה מוצרים מצויינים בשוק ,אני בטוחה שהם בכלל מעדיפים לאכול ציפורים ,רוסטביף וסטיקים על פני איימס ואני משוכנעת שזה לא התפריט שלהם נכון?
 
"אובייקטיבי" לא אובייקטיבי

העיתון הזה פועל על פי השיטה הבאה: מי שמשלם לנו יצא במחקר הכי טוב. ראו אתר שלם על העיתון השקרי הזה
 
ההודעה מעל באה בטענה לתגובה

שיוקנובה נמצאה על ידיהם הכי טובה. אגב, מוסמוס סיפר שכאשר הוא היה במרפאה וטרינרית, הוטרינר נתן לו את המוצרים שקנה עטופים בשקית של יוקנובה . סביר שהם משלמים לוטרינרים כדי שיפרסמו אותם.
 

דוגי

New member
אולי זו תמימות מצידי אבל איך זה

יכול להיות שוטרינרים יעודדו ניסויים בבעלי חיים? לא נראה לי שוטרינרים יימליצו על יוקנובה אם לא היתה לזה סיבה.
 
לגבי יוקנובה

אני לא אומרת שהאוכל של החברה גרוע ליהפך יש שמועות שהוא מצויין אבל לגבי עידוד הצריכה גם בקופת חולים הרופאים נותנים מרשם של התרופות שיש לקופת חולים הסכם איתם ולא דווקא את התרופות הטובות ביותר. מוסמוס בירר לגבי אוכל של חברת anf בפורום וטרינריה והנה תשובת הוטרינר בקישור. הוטרינר טוען שהרמה שלה שמה אותה כמתחרה של יוקנובה. שווה לברר עם עוד וטרינר ולהחליט אם כדאי לנסות את החברה הזאת. מוכרים את האוכל הזה בחנות ג´ונגל
 

דוגי

New member
צריך לברר לעומק את ענין יוקנובה

ולמה וטרינרים ממליצים דוקא עליו. נכון שיש עוד מזונות טובים כמו טכניקל (מאד טוב לכלבים) וסיינס דיאט שגם נחשב מעולה (אבל יקר...). ועדין וטרינרים רבים ממליצים על יוקנובה, ואני מכירה המון בעלי כלבים שלמרות הכל מאכילים בו את כלביהם. ועוד שאלה- איך אתם יודעים שחברות מזון אחרות לא עושות ניסויים על כלבים. אני לקחתי עלונים של חברות רבות ועל אף אחת לא היה כתוב שהיא לא עושה ניסויים על בעלי חיים, מלבד חברה אחת ששמה "נוטרו" (לא נוטרה נאגט) אבל ניסיתי לתת מזון זה לכלבה שלי והיא מאד השמינה וזה לא עשה לה טוב.
 
לדעתי סביר שיש עוד חברות שעושות

ניסויים. ולכן לא כולן טהורות וטובות לב. אני מניחה שהקמפיין נגד יוקנובה נובע מכך שזו חברה שעושה ניסויים אכזריים במיוחד. כפי שהובהר לך השיקול הכלכלי גם כן פועל בהמלצות הוטרינרים. חברה שמשלמת כסף לוטרינר הוטרינר ימליץ עליה גם אם הוא ידע שיש חברות שהאוכל שלהם באותה רמה או אף ברמה גבוהה יותר.יוקנובה היא כאמור חברת בת של פרוקטר אנד גמבל.זוהי חברה שעושה המון פרסומות בטלויזיה(אריאל הד אנ שולדרס פרינגלס ציפס) כי ככה זה כשיש כסף ויש להם כסף לשלם לוטרינרים כדי שימליצו עליהם. כואבת האמת שמי שאמורים לטפל בחיות מעודדים שימוש במוצרים של חברה שפוגעת בחיות.
 

דוגי

New member
מתברר שגם פרו-פלאן עושים ניסויים

על כלבים. עכשיו הייתי בפורום של וואלה, וראיתי הודעה שכתבה אוסי גולדמן שגם פרו פלאן עושים ניסויים על בעלי חיים. משהו מכיר חברה שלא עושה ניסויים (חוץ מנוטרו שלא עשה טוב לכלבתי)
 

noa****

New member
בהודעה של אוסי אין שום עובדות.

גם אני ראיתי היום את ההודעה שלה בפורום כלבים ,מה שהיא כתבה זה סתם ,אין שם סימוכין לנושא. אין שום עלון שקשור לפורינה ושום עדויות לניסויים ,אולי המתחרים שלהם מפיצים את זה? למה האגודה נגד ניסויים לא הוציאה עלון על פורינה? אולי אוסי כתבה את זה כי כולם שם משמיצים את יוקונובה ובא לה להוסיף שמן למדורה?
 
למעלה