אביב שיגור

אביב שיגור../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

לפני שבועיים הייתי אמורה להעביר חבילה מצפת לאשקלון. פניתי לאביב שיגור בצפת. פגשתי אדם נחמד. הבטיח לי שהחבילה תגיע ליעדה תוך 48 שעות. הבטיח גם שיתאמו עם האישה אליה אמורה היתה להגיע החבילה את המסירה. שילמתי ומסרתי את החבילה, ועליה כמובן כל הפרטים - שלי ושל הנמענת, כולל מספרי טלפון שלי ושלה. חלפו הימים. חלפו מאוד. אחרי 10 אני מגלה לתדהמתי שהחבילה לא הגיע ליעדה. התקשרתי לאביב שיגור בצפת. הפנה אותי לשירות לקוחות. פניתי אליהם. בשיחה הראשונה גיליתי שמכיוון שמדובר בבית פרטי (NOT!!) לחבילה ייקח שלושה ימים להגיע. הסברתי בסבלנות שאולי זה נכון אבל עברו 10 ימים. התבקשתי להמתין לבדיקה. השיחה נותקה. בשיחה השניה (רויטל) הבטיחו לי שהחבילה תגיע למחרת ליעדה בין שעה X לשעה Y. ביקשתי שיתאמו עם הנמענת את שעת ההגעה. "אנחנו לא עושים דברים כאלה". ובכן.. אם אתם לא מתאמים את שעת המסירה, אולי כדאי שתתאמו גירסאות עם נותני השירות שלכם, שלא יבטיחו הבטחות שווא. ביקשתי שיודיעו לי שהחבילה הגיעה (לפחות שייקחו אחריות מינימלית על הפישול שלהם ויידעו אותי שהסאגה נגמרת). "אנחנו לא עושים דברים כאלה". אז איך אני אדע שהעניין אכן נפתר? "שהיא תודיע לך שהחבילה הגיע".
באמת?? ביקשתי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות. הציעו לי להשאיר מספר והיא תחזור אלי תוך 48 שעות. התעקשתי. התבקשתי להמתין. ביקשו מספר. הבטיחו שתשוב (הקפידו לא לומר מתי). כל זה היה ביום רביעי שעבר. מיותר לומר שעברו יותר מ 48 שעות. מיותר לציין שלא קיבלתי שום שיחה ממנהלת שירות לקוחות. התקשרתי עכשיו שוב לשירות הלקוחות (דיברתי עם יוגב). לפחות גיליתי שהחבילה הגיעה ליעדה. אני, את הכסף שלי הפסדתי (גם על החבילה וגם חלק מהתשלום עבור העבודה, בשל האיחור). ביקשתי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות. ובכן.. ניחשתם נכונה - אני יכולה להשאיר מספר והיא תחזור אלי תוך 48 שעות. אולי. ולסיכום: חרא של שירות. קורה שיש שיבוש והדברים מתעכבים. שירות מינימלי בעיני הוא להתנצל ולהסכים (לפנים משורת הדין והאין-שירות שלהם) להודיע לי שהחבילה הגיעה ליעדה. וזה עוד לפני שאמרתי מילה על פיצוי כספי בגין התשלום עבור החבילה וההפסד הכספי שלי מכל הסיפור.
 

מאקי

New member
חבל על הזמן ועל האנרגיה. רק להפיץ שלא מוניות

אביב. זהו מנסיון שלנו דואר או UPS אולי יקר יותר אבל מגיע... אפילו לבן שלי שזה די חור ויש גם טיסה באמצע חבילה מגיעה לבית הלקוח תוך 36-42 שעות. אני רצינית.
 
למעלה