אבטחה בשליחת דואר מהאתר

Bulzeye

New member
אבטחה בשליחת דואר מהאתר

שלום, אני רוצה לבנות טופס ליצירת קשר בדואל מהאתר. כתבתי את הסקריפט הבא
<?php $ToEmail = ''; $EmailSubject = 'Site contact form from: '; $EmailSubject .= $_POST["email"]; //$mailheader = "From: ".$_POST["email"]."\r\n"; //$mailheader .= "Reply-To: ".$_POST["email"]."\r\n"; $mailheader = "Content-type: text/html; charset=utf-8\r\n"; $MESSAGE_BODY = "Name: ".$_POST["realname"]."<br />"; $MESSAGE_BODY .= "Email: ".$_POST["email"]."<br />"; $MESSAGE_BODY .= "<br />"."\nMessage: ".nl2br($_POST["feedback"]); mail($ToEmail, $EmailSubject, $MESSAGE_BODY, $mailheader) or die ("Failure"); echo "Thanks for submitting."; ?>​
עכשיו מבחינת שליחת דואל זה עובד כמו שצריך, כולל קידוד והכל..אבל...במהלך החיפושים באינטרנט אחרי הקוד הנ"ל, ראיתי הרבה כתבות שדיברו על אבטחה של הטופס...מניעת sql injection וכו'... כעקרון, אני לא יודע php וכרגע גם אין לי צורך לזה, מלבד הטופס הנ"ל... יש לכם טיפים איך לאבטח את הטופס? למנוע משלוח דואר ספאם מהאתר וכו'? תודה מראש!!!
 

nadav2605

New member
אולי כדאי שתבין קודם כל

מה זה sql injection לפני שתמצא על זה בשליחת מייל בגוגל. חפש בגוגל או בויקיפדיה על sql injection. יש המון אתרים שמסבירים את זה. והתשובה שלי, למה שתרצה להגן מפני SQL INJECTION בקוד שאין שום קשר בינו לבין SQL?
 

Bulzeye

New member
תגובה

כתבתי שראיתי כתבות בנושא, אבל שאלתי לא בדיוק בנושא של sql injection, אלא אבטחה בכללי... כי ממה שהבנתי יש איזו אפשרות להוסיף תווים מסויימים (שאני לא יודע מהם) שיוצרים מצב שספאמר או כל דבר אחר יכול לשלוח ספאם דרך זה... אני מתאר לעצמי שזה אליי, כי הכתובת מייל שלי רשומה כמשתנה ואני לא מקבל אותה מבחוץ, אבל גם את זה אני רוצה למנוע... תודה לעונים!
 
הסכנה היחידה היא שיציפו לך את התיבה

אם זה יקרה, תעשה שאפשר לשלוח מאותו IP רק כל 30 שניות או משהו כזה.
 
אמממ

אפשר בשתי דרכים, או לשמור בקבצים או במסד נתונים, מה אתה מעדיף?
 
למעלה