אירנה טוב שאת פה תתני להם הסבר קצר
על רועים קווקזיים, קרנוש את טועה אין שום בית גידול בארץ של רועה קווקזי, הכלב הזה מיובא ספציפית מחו"ל בעיקר מהגוש המזרחי - רוסיה ושאר המדינות הגובלות לה. מדובר בכלב שמגדלים אותו אך ורק כאלו שיש להם ידע בכלבים בסדר גודל כזה, וכן צר לי לאכזב אותכם רועה קווקזי זה הכלב הכי מסוכן שיש עלי אדמות, במקור הוא יועד לשמירה על עדרים בהרי הקווקז שבמשך חודשים הוא לא אוכל, הוא מסוגל לטרוף דובים, זאבים, נמרים, להמשיך לפרט? אז נראה לכם שזה כלב מתאים לגדול עם משפחה? נשיכה שלו גרועה פי עשרה מונים ואולי אף יותר מנשיכה של פיטבול או אמסטף. בקיצור חבל על הזמן כלב כזה לגדל בתוך משפחה לא בא בחשבון, ואין סיכוי להשיג כלב כזה פה בארץ.