אבא בחו"ל

MAMALY

New member
אבא בחו"ל../images/Emo10.gif

אצלינו יש מצב שכל ' חודשים עד 4 חודשים הבעל נוסע ל שבועיים שלושה לחו"ל במסגרת העבודה כל פעם זה נהיה קשה יותר. הילד שלנו בן שנתיים וחדשיים בגיל 8 חודשים הוא זחל במרץ לסל הכביסה הוציא מכנסיים של הבעל וצעק אבא אבא בגיל שנה הוא ישב ליד הדלת כל יום משעה שש וחצי עד שבע וצעק אבא אבא ככל שהוא גדל זה נהיה יותר גרוע, עכשיו הוא לא מוכן להתרחץ בלי אבא.. לא מוכן ללכת לישון בלי אבא בכי גדול ושאלות אינספור מתי אבא יבוא? (הוא לא ממש מבין את מושג הזמן עדיין ...) כל מי שמצלצל בדלת זוכה לריצה מהירה בצעקות אבא אבא - האיש מהסופר כבר רגיל..) ובכי גדול כשיש אכזבה... קנינו מצלמות למחשבים (לאבא יש לפ טופ) הוא רואה את אבא כל יום במצלמה של המחשב במסנג'ר ושומע אותו - יש הקלה רגעית .. אבל זה לא עוזר... אבא אורז עכשיו הילד לקח את המזוודה (גרר אותה כשהיא ריקה) ו"זרק" אותה במדרגות ונצמד לאבא כאילו אין מחר אני לא יודעת איך להקל עליו יותר... בימים רגילים כל ערב בשעה שש וחצי הוא כבר ליד הדלת או החלון... אם אבא מאחר הוא מחכה לו שיחזור עד 8 לפעמים, כשאני כבר גוררת פעוט רוטן לאמבטיה ולמיטה.. והרדמה ממש קשה עם בכי.. "אני רוצה את אבא".... יש רעיונות???????
 

מאיטאי

New member
טיפ קטן שעזר לנו

תעשו "טבלת יאוש". כל ערב מאי ציירה על הטבלה משהו שקרה באותו יום, או הדביקה מדבקה. זה עזר לה להבין קצת את מושג הזמן. כמה ימים עברו וכמה נשארו. זה באמת מאוד קשה
 

NormanD

New member
נושא כאוב ביותר

אני נוסע לפחות פעם בחודש לתקופות של מס' ימים עד שבוע. דעי שגם לילדים בגיל 6-7 העניין קשה. הילד קטן מאוד ורוצה בצדק את אבא לידו. גם הקטן שלנו בן גילו של בנך ואיתו זה מאוד מאוד קשה (לאשתי כמובן). אין לי עצות חכמות, אני נוהג להתקשר הרבה בטלפון ועושה כל שביכולתי לחזור מהר ככל האפשר הביתה. אשתי נוהגת לבלות איתם מ"חוץ לשיגרה" כשאני נוסע, יוצאת לחברים, פארק משחקים, מזמינים את סבא וסבתא ללילה או שניים. הילד חוזר מותש מפעילות כך שהבכי והגעגוע לפני השינה הם קצרים ונסבלים לכולם. ח"ח חייב להינתן כאן כי יש לי הרושם שהאבא משקיע בילד ומבלה איתו הרבה בימים רגילים, מה שתורם אולי לקושי הגדול של הילד כשהוא נוסע. אכן קשה, ורק כשיתבגר קצת יותר יוכל להבין קצת יותר (ועדיין ישגע אותך מגעגועים). כל טוב.
 
למעלה