Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
המשפט שנקטע

שיעור בהיסטוריה
בקצהו של הרציף השני, בתחנת פארק הניצחון, נמצא ציור זה, של גיבורי /he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%AA_%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%94-%D7%A6%D7%A8%D7%A4%D7%AA_" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%AA_%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%94-%D7%A6%D7%A8%D7%A4%D7%AA_(1812)" rel="nofollow" target="blank">המלחמה הפטריוטית משנת 1812
המשפט שנקטע
...המלחמה הפטריוטית של שנת 1812, היא פלישת נפוליאון לרוסיה.
 

Golf Bravo

New member
אנגלית במטרו

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
אנגלית במטרו
לא האמנתי למראה עיני, אבל בתחנת פארק הניצחון מצאתי את המילים הראשונות באנגלית במערכת המטרו המוסקבאית: Information ו-Emergency call. את ההסבר למשתמש כבר כתבו ברוסית בלבד, לא להגזים בדרישות.
 

Golf Bravo

New member
תחנה יפה

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
תחנה יפה
היא תחנת פארק הניצחון. זוהי תחנה חדשה יחסית, בת כמעט שלושים, ונראית כאילו הושלמה אתמול.
 

easylivin

New member
התחנה בת עשר שנים, נבנתה ב-2003.

תחנה יפה
היא תחנת פארק הניצחון. זוהי תחנה חדשה יחסית, בת כמעט שלושים, ונראית כאילו הושלמה אתמול.
התחנה בת עשר שנים, נבנתה ב-2003.
אמנם עמוקה, אבל תחנת האומה תהיה עמוקה יותר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אגב, התחנה מורכבת משני אולמות מקבילים

אכן, הבנייה החלה בשנת 1986
אך כנראה שהושלמה רק במאה ה-21
אגב, התחנה מורכבת משני אולמות מקבילים
זהים שרציף אחד בכל אחד מהאולומות אינו בשימוש כרגע והמסילות לאורך הרציף אינן מחוברות לרשת.
 

Golf Bravo

New member
הוד והדר

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
הוד והדר
הכניסה לחלק מן התחנות הישנות יוצרת אווירה שונה, מלאת הדר וחשיבות. זו איננה סתם נסיעה, אלא כניסה לארמון.
 

Golf Bravo

New member
או ביקור ביד זיכרון

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
או ביקור ביד זיכרון
ללוחמים ולנופלים על הגנת המולדת. שימו לב לגודלו של הפסל הזה.
העציץ שהוצב שם נראה כמו יוזמה של מנהל התחנה.
 

Golf Bravo

New member
ולפעמים התחנה היא מוזיאון

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
ולפעמים התחנה היא מוזיאון
דוגמת תחנת כיכר המהפיכה. שבה למעלה מ-70 פסלי ברונזה המביטים מכל פינה.
 

Golf Bravo

New member
מוזיאון שהופך למקדש

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
מוזיאון שהופך למקדש
לאמונות טפלות. כך, ליטוף חוטמו של הכלב הקרבי הזה, היושב לצידו של הכלבן, אמור להביא למזל טוב. עמדתי כמה דקות וצפיתי בנוסעים שנראו יוממים מן השורה, סוטים מדרכים כדי לחלוף על הפסל וללטף במהירות את הכלב תוך כדי הילוכם. הפסל (יותר נכון, שניים, אחד בכל רציף) הפך למוקד תיירות.
 

Golf Bravo

New member
לא כולם מאמינים בכלב

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
לא כולם מאמינים בכלב
שאפו מבהיק מאלפי הליטופים שלהם הוא זוכה. יש כאלה שמזדהים יותר עם התרנגולת...
 

Golf Bravo

New member
ויש מי שמחפשים כנראה נקמה

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
ויש מי שמחפשים כנראה נקמה
אחרת קשה לי להסביר מדוע קנה האקדח הזה כל כך מבריק.
 

Golf Bravo

New member
היכן אוהדי לוקומוטיב מוסקבה?

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
היכן אוהדי לוקומוטיב מוסקבה?
אינני יודע. אבל לפסל הנחמד הזה כנראה שלא נמצאו מלטפים.
 

Golf Bravo

New member
גם כותר עמוד יודע לספר סיפור

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
גם כותר עמוד יודע לספר סיפור
על ערכים שהיו ואינם עוד.
 

Golf Bravo

New member
או תבליט

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
או תבליט
 

Golf Bravo

New member
לא צריך לרוץ

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
לא צריך לרוץ
בתחנות המטרו הגדולות במרכז מוסקבה יש ספסלים למכביר, אפשר לשבת ולהנות מן היצירות, מתנועת הרכבות ומהמולת האנשים. כשהגעתי בקצה המסע לבייג'ינג וירדתי למנהרות הרכבת התחתית חיפשתי לשווא ספסל לשבת עליו.
זוהי תחנת סוחרובסקיה (Сухаревская, אני מקווה שהתעתיק נכון), על קו 6.
 

Golf Bravo

New member
גם במפלס הרחוב

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
גם במפלס הרחוב
חלק מן התחנות מרשימות מאד ונותנות למתבונן תחושה שאין מדובר בעוד מבנה מן השורה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
רק שלרוב הם כ"כ מלאים בפרסומות ודוכנים

גם במפלס הרחוב
חלק מן התחנות מרשימות מאד ונותנות למתבונן תחושה שאין מדובר בעוד מבנה מן השורה.
רק שלרוב הם כ"כ מלאים בפרסומות ודוכנים
שמונומנטליות מיטשטשת.
 

Golf Bravo

New member
ויש גם רכבות

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
ויש גם רכבות
במטרו. חלקן חדשות ויפות, למרות שהן רועשות ומטלטלות לא פחות מן הרכבות הישנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה