Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
ולסיום

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
ולסיום
אני ממליץ בחום על ביקור במוסקבה. שלוש שעות טיסה מישראל נמצאת עיר מעניינת מאד בתחום התח"צ ובכלל.

הפרק הבא יחל מתחנת ירוסלבסקי, הנמצאת בעיצומם של שיפוצים חיצוניים, ולכן רובה מכוסה ברשתות מגן. בתמונה נראית גם תחנת המטרו קומסומולסקיה.
 

easylivin

New member
מצפה להמשך!

ולסיום
אני ממליץ בחום על ביקור במוסקבה. שלוש שעות טיסה מישראל נמצאת עיר מעניינת מאד בתחום התח"צ ובכלל.

הפרק הבא יחל מתחנת ירוסלבסקי, הנמצאת בעיצומם של שיפוצים חיצוניים, ולכן רובה מכוסה ברשתות מגן. בתמונה נראית גם תחנת המטרו קומסומולסקיה.
מצפה להמשך!
מקווה שהמסע כולו היה מעניין וצילמת הרבה...
 

amit1270

New member
תודה רבה! באת בדיוק בזמן

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
תודה רבה! באת בדיוק בזמן
אחרי שהמסע של Ccyclist בשווייץ הסתיים, מה יותר טוב מעוד הרפתקה בהמשכים.
 
וואו, תודה על התמונות! החזרת אותי בערך 13 שנה

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
וואו, תודה על התמונות! החזרת אותי בערך 13 שנה
אחורה, כשאני ואימי ביקרנו שם ובסנט פטרבורג סוג של ביקור מולדת..


בכל מקרה אין על הריח שיש במטרו
!!
 

sweetums

New member
תודה רבה ,ממתין לפרק הבא

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
תודה רבה ,ממתין לפרק הבא
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לשרשור הזה חיכיתי כמה חודשים טובים

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
לשרשור הזה חיכיתי כמה חודשים טובים
מאז ששמעתי ממך על המסע המתוכנן.
אכן, דיברנו על הטיול הזה, כאן בפורום, כבר לפני 7 שנים והנה אחד מאיתנו הוציא אותו אל הפועל, כל הכבוד!
אולי יבוא יום ואצליח להגשים את החלום בעצמי. בכל מקרה - שרשור נהדר ומחכה בקוצר רוח להמשך!
 

Golf Bravo

New member
תודה למגיבים

לשרשור הזה חיכיתי כמה חודשים טובים
מאז ששמעתי ממך על המסע המתוכנן.
אכן, דיברנו על הטיול הזה, כאן בפורום, כבר לפני 7 שנים והנה אחד מאיתנו הוציא אותו אל הפועל, כל הכבוד!
אולי יבוא יום ואצליח להגשים את החלום בעצמי. בכל מקרה - שרשור נהדר ומחכה בקוצר רוח להמשך!
תודה למגיבים
דוד, בעקבות תמונות שלמיטב זכרוני אתה הבאת לפה, נסעתי במיוחד גם לקו החד-פס M1 ועשיתי עימו את הדרך ל"גני התערוכה" (VDNKH). אם יהיה לי כוח בערב אולי אוסיף לכאן כמה תמונות.
 

darkshadow1

New member


Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
 

Golf Bravo

New member
תוספת קטנה - מוקדשת לכימאים

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
תוספת קטנה - מוקדשת לכימאים
לאור העניין. הנה תחנה יחודית נוספת מתחנות המטרו המוסקבאי, אשר איננה עוסקת לשם שינוי במורשת הקומוניסטית, במלחמות גבורה, או במעמד הפועלים, אלא במדע ובמחקר. התחנה מוקדשת למפעלו המחקרי של מפתח /he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%94_%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%94_%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA" rel="nofollow" target="blank">הטבלה המחזורית.
 
מנדלייב הגאון.

תוספת קטנה - מוקדשת לכימאים
לאור העניין. הנה תחנה יחודית נוספת מתחנות המטרו המוסקבאי, אשר איננה עוסקת לשם שינוי במורשת הקומוניסטית, במלחמות גבורה, או במעמד הפועלים, אלא במדע ובמחקר. התחנה מוקדשת למפעלו המחקרי של מפתח /he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%94_%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%94_%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA" rel="nofollow" target="blank">הטבלה המחזורית.
מנדלייב הגאון.
 

raminec

New member
מנדלייב - מפתח הטבלה המחזורית של היסודות

תוספת קטנה - מוקדשת לכימאים
לאור העניין. הנה תחנה יחודית נוספת מתחנות המטרו המוסקבאי, אשר איננה עוסקת לשם שינוי במורשת הקומוניסטית, במלחמות גבורה, או במעמד הפועלים, אלא במדע ובמחקר. התחנה מוקדשת למפעלו המחקרי של מפתח /he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%94_%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%94_%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%AA" rel="nofollow" target="blank">הטבלה המחזורית.
מנדלייב - מפתח הטבלה המחזורית של היסודות
http://he.wikipedia.org/wiki/דמיטרי_מנדלייב
 

Golf Bravo

New member
ירידה לפרטים

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
ירידה לפרטים
מפעלו המחקרי של /he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%99_%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%99_%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91" rel="nofollow" target="blank">דמיטרי מנדלייב בא לידי ביטוי לא רק בשם התחנה ובציורי הקיר שבה, אלא אף בנברשות התלויות בה.
 

easylivin

New member
GB, האם אתה כותב דרך סמארטפון?..

ירידה לפרטים
מפעלו המחקרי של /he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%99_%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%99_%D7%9E%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%91" rel="nofollow" target="blank">דמיטרי מנדלייב בא לידי ביטוי לא רק בשם התחנה ובציורי הקיר שבה, אלא אף בנברשות התלויות בה.
GB, האם אתה כותב דרך סמארטפון?..
כי חלק גדול מהתגובות נקטעות, וזה לא קורה לאף אחד אחר בפורום...
 

Golf Bravo

New member
אני עדיין מנסה להבין מה קורה כאן

GB, האם אתה כותב דרך סמארטפון?..
כי חלק גדול מהתגובות נקטעות, וזה לא קורה לאף אחד אחר בפורום...
אני עדיין מנסה להבין מה קורה כאן
אני כותב מן המחשב הבייתי, בדפדפן כרום מעודכן, ומקפיד על תצוגה מקדימה לפני שליחת המידע, למרות זאת ההודעות נקטעות... חבל.
 

easylivin

New member
נסה בינתיים דפדפן אחר...

אני עדיין מנסה להבין מה קורה כאן
אני כותב מן המחשב הבייתי, בדפדפן כרום מעודכן, ומקפיד על תצוגה מקדימה לפני שליחת המידע, למרות זאת ההודעות נקטעות... חבל.
נסה בינתיים דפדפן אחר...
ייתכן שיש איזשהו באג בעדכון הגרסה הנוכחי של כרום, או משהו כזה (או אחר).
 

Golf Bravo

New member
מונורייל

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
מונורייל
קו המונורייל הקצר, שש תחנות סה"כ, אף הוא חלק ממערכת המטרו של מוסקבה וניתן לנסוע בו באמצעות כרטיסי המטרו הרגילים ללא עלות נוספת. התמונה צולמה בתחנת הקצה של המטרו, תחנת אחת לאחר הכניסה ל"גני התערוכה הסובייטיים" (VDNKh). הנסיעה בקו מהנה מאד והוא עובר בנופים מעניינים.
 

Golf Bravo

New member
מונורייל-2

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
מונורייל-2
הנה דוגמה אחת לנופים אותם ניתן לראות במהלך הנסיעה.
 

Golf Bravo

New member
מונורייל-3 ואחרון: חצי חידה

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
מונורייל-3 ואחרון: חצי חידה
גם את הבניין הזה, הניצב בשטח "גני התערוכה הסובייטים" (VDNKh) צילמתי מן המונורייל. מראה הבניין גרם לי להתרגשות רבה מאד. למרות שזהו ביקורי הראשון בימי חיי במוסקבה, ביקרתי בתוך הבניין הזה בהיותי ילד בן 9. הכיצד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה