Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
הסבר פניך למשתמש

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
הסבר פניך למשתמש
למי שאינו מסוגל להבין את הכריזה ברוסית, השלט האלקטרוני הזה מעל הדלת עוזר מאד.
 

Golf Bravo

New member
ויש גם מטרו מעל לפני הקרקע

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
ויש גם מטרו מעל לפני הקרקע
ואפילו תחנה ממוקמת בגשר, כמו זו.
 

Golf Bravo

New member
כשהתחנות כל כך יפות

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
כשהתחנות כל כך יפות
נוסעים אליהן במיוחד. כאן, קבוצת תיירים עם מדריכה בתחנת קומסומולסקיה. תחנה הומה במיוחד כיוון שהיא משרתת שלוש תחנות רכבת.
 

בועז ל

New member
השקעה בלתי נתפשת. מעניין אם משרד האוצר

כשהתחנות כל כך יפות
נוסעים אליהן במיוחד. כאן, קבוצת תיירים עם מדריכה בתחנת קומסומולסקיה. תחנה הומה במיוחד כיוון שהיא משרתת שלוש תחנות רכבת.
השקעה בלתי נתפשת. מעניין אם משרד האוצר
שלנו יסכים לאשר אי-פעם תחנה בסגנון הנ"ל.
 
אתה מגזים מאד. התחנות בארץ מאד יפות.

אצלנו רובן נראות כמו שירותים ציבוריים
אתה מגזים מאד. התחנות בארץ מאד יפות.
לרכבת תחתית במוסקבה קשה מאד להשתוות, אבל בהשוואה לתחנות רכבת (וגם רכבת תחתית) ברוב המקומות בחו"ל שהייתי בהם, התחנות בארץ מאד יפות וגם בעלות ארכיטקטורה מעניינת ומגוונת.
 

Golf Bravo

New member
ומשהו לטובת אלה שחיים על פני הקרקע

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
ומשהו לטובת אלה שחיים על פני הקרקע
אוטובוס ממין אחר עומד במדרחוב ארבאט הידוע ומשמש כבית קפה ובו מופעי בידור חיים.
 

Golf Bravo

New member
משוגע רד מן הגג

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
משוגע רד מן הגג
אינני יודע מה חיפש שם נהג הטרוליבוס הזה. קו 17 ליד פארק הניצחון.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הוא חיפש להחזיר את הטרולים למקומם.

משוגע רד מן הגג
אינני יודע מה חיפש שם נהג הטרוליבוס הזה. קו 17 ליד פארק הניצחון.
הוא חיפש להחזיר את הטרולים למקומם.
מחזה די תדיר בעולם הטרוליבוסים, במיוחד הנעים ע"ג כבישים משובשים: הטרולים משתחררים מקווי ההזנה ויש צורך להחזירם.
 

Golf Bravo

New member
לפני סיום הפתעה מסוג אחר

Подмосковные вечера או מנחה מוסקבאית
הכל התחיל מחלום שהתגלגל כאן על דפי הפורום לפני שנים ארוכות: לעשות את מסע הרכבת הגדול, /en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" target="_blank" rel="nofollow">https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Siberian_Railway" rel="nofollow" target="blank">הרכבת הטרנס-סיבירית, קו הרכבת הסדיר הארוך בעולם. בסופו של יום, כמו בהרבה תוכניות, סגרתי עם אשתי על פשרה וקיצרנו את הנתיב בכ-1,400 ק"מ. במקום מוסקבה-וולדיווסטוק (9,289 ק"מ), נסענו בקו סדיר אחר החוצה את סיביר, ממוסקבה לבייג'ינג (7,855 ק"מ). פתחנו בבורשט, הרבה כרוב (גם לארוחת בוקר), ו/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס, וסיימנו עם מרק איטריות ועלי מנגולד חריף בנוסח סצ'ואן עם ארטיק בטעם אפונה ירוקה (כן, יש דבר כזה והוא אפילו טעים). באמצע עברנו נופים מדהימים, הרבה תקתוק מסילות ושקשוק קרונות ומפגש קצר עם תרבויות שונות המגיעות אל תחום המסילה ונראות ממנה.
עתה, מששבתי מן הדרך, אנסה לחלוק אתכם חלק קטן מרשמי מן המסע הזה. אתחיל היום במטרו של מוסקבה, בהמשך (בתקווה שזה יקרה בחגים) אקדיש 2-3 שרשורים למסע מתחנת ירוסלבסקי במוסקבה ועד לתחנת הרכבת המרכזית של בייג'ינג ואסיים במעט מרשמי מן המטרו של בייג'ינג.
אז נצא לדרך.
בתמונה אחד מכרטיסי הרכבת שהמתינו לנו בהגיענו למלון במוסקבה.

כל התמונות משוחררות ברישיון cc by-sa 3.0
לפני סיום הפתעה מסוג אחר
הנה עוד סיבה לנסוע למוסקבה. מסתבר שהנשים הצעירות שם עדיין בעידן שבו חצאיות קצרצרות ונעלי עקב גבוהות להחריד היו צו האופנה. המראה מלבב. הבחורה הזו יצאה לטיול של יום מנוחה בפארק גורקי.

יחד עם זאת, לבחורים רוסים צעירים ונבונים הייתי ממליץ בחום ללמוד פודיאטריה, עוד 20 שנה תהיה להם פרנסה למכביר מכפות הרגליים הלא צעירות של הנשים האלה.
 

בועז ל

New member
GB, זאת צריכה להיות תמונת סיום השרשור.


לפני סיום הפתעה מסוג אחר
הנה עוד סיבה לנסוע למוסקבה. מסתבר שהנשים הצעירות שם עדיין בעידן שבו חצאיות קצרצרות ונעלי עקב גבוהות להחריד היו צו האופנה. המראה מלבב. הבחורה הזו יצאה לטיול של יום מנוחה בפארק גורקי.

יחד עם זאת, לבחורים רוסים צעירים ונבונים הייתי ממליץ בחום ללמוד פודיאטריה, עוד 20 שנה תהיה להם פרנסה למכביר מכפות הרגליים הלא צעירות של הנשים האלה.
GB, זאת צריכה להיות תמונת סיום השרשור.

העלית שרשור יפהפה, שזורם בנעימוּת רבה. תודה!
 

משה343

New member
בועז את הבטחת לי
בסיקור


לפני סיום הפתעה מסוג אחר
הנה עוד סיבה לנסוע למוסקבה. מסתבר שהנשים הצעירות שם עדיין בעידן שבו חצאיות קצרצרות ונעלי עקב גבוהות להחריד היו צו האופנה. המראה מלבב. הבחורה הזו יצאה לטיול של יום מנוחה בפארק גורקי.

יחד עם זאת, לבחורים רוסים צעירים ונבונים הייתי ממליץ בחום ללמוד פודיאטריה, עוד 20 שנה תהיה להם פרנסה למכביר מכפות הרגליים הלא צעירות של הנשים האלה.
בועז את הבטחת לי
בסיקור
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ידידי, זו לא תמונה חדשה

לפני סיום הפתעה מסוג אחר
הנה עוד סיבה לנסוע למוסקבה. מסתבר שהנשים הצעירות שם עדיין בעידן שבו חצאיות קצרצרות ונעלי עקב גבוהות להחריד היו צו האופנה. המראה מלבב. הבחורה הזו יצאה לטיול של יום מנוחה בפארק גורקי.

יחד עם זאת, לבחורים רוסים צעירים ונבונים הייתי ממליץ בחום ללמוד פודיאטריה, עוד 20 שנה תהיה להם פרנסה למכביר מכפות הרגליים הלא צעירות של הנשים האלה.
ידידי, זו לא תמונה חדשה
כך זה כבר הרבה זמן ועד שלא ראית תלבושת כמעט דומה במינוס 20 - לא ראית כלום!
 
ממ.. שיער ארוך גולש

לפני סיום הפתעה מסוג אחר
הנה עוד סיבה לנסוע למוסקבה. מסתבר שהנשים הצעירות שם עדיין בעידן שבו חצאיות קצרצרות ונעלי עקב גבוהות להחריד היו צו האופנה. המראה מלבב. הבחורה הזו יצאה לטיול של יום מנוחה בפארק גורקי.

יחד עם זאת, לבחורים רוסים צעירים ונבונים הייתי ממליץ בחום ללמוד פודיאטריה, עוד 20 שנה תהיה להם פרנסה למכביר מכפות הרגליים הלא צעירות של הנשים האלה.
ממ.. שיער ארוך גולש
 
יפה ! סוף-סוף התעוררתי...


לפני סיום הפתעה מסוג אחר
הנה עוד סיבה לנסוע למוסקבה. מסתבר שהנשים הצעירות שם עדיין בעידן שבו חצאיות קצרצרות ונעלי עקב גבוהות להחריד היו צו האופנה. המראה מלבב. הבחורה הזו יצאה לטיול של יום מנוחה בפארק גורקי.

יחד עם זאת, לבחורים רוסים צעירים ונבונים הייתי ממליץ בחום ללמוד פודיאטריה, עוד 20 שנה תהיה להם פרנסה למכביר מכפות הרגליים הלא צעירות של הנשים האלה.
יפה ! סוף-סוף התעוררתי...

סוף-סוף מראה מעניין אחרי הרבה ימים חמים ולחים פה.
את מדע הכפיתולוגייה תשאיר לי....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה