|÷ø|

|÷ø|

מילים מילים ומילים מהדהדות לי בראש והראש כבד ומלא במילים יושבת הדמעות זולגול ספק מכאב ספק מרחמים והכל מסתובב והגוף הפך סמרטוט ואני רק מחפשת ומחפשת מי אני בכל הדברים האלו שקורים איפה אני ולמה אני כבר לא מרגישה אותי ולמה המילים ריקות?????????
 

Pure SilenCe

New member
../images/Emo23.gif

מי את באמת? ספרי לי קצת מי את. מאיפה מגיע כל הכאב הזה. מקווה שאכיר אותך קצת יותר ואדע איך לעזור, כי לאהוב כבר יודעת. ומרגישה שאוהבת אותך. רוצה לעטוף.
 
היי.

את לא מצליחה להגדיר את עצמך ומחפשת מילים, המילים המהדהדות נראות כריקות, והיכן את? כשתרגישי את המילים שלך תרגישי את עצמך? ולהיפך? מקווה עבורך שתמצאי במהרה.
 

ילדונת~

New member
רק את יכולה....

לענות לך על השאלות את מחפשת תשובה מבחוץ מהסביבה את מחפשת הצלה מהם אבל רק את תצילי את עצמך רק את תמצאי תתשובות את ולא אפחד אחר!
 
אני קוראת אותך הרבה זמן בשקט

יחסית. חוץ מכמה מסרים קטנים שלחתי לך. זוכרת? אני מרגישה שאני דומה לך ואת לי. אני חושבת,אני קוראת אותך ומבינה. מילים לא יוכלות לעודד בטח לא שלי. אני שותקת ורואה אותך מרחוק, מסתכלת אלייך ויתן לך רק חיבוק קטן אבל חזק שאולי והלוואי יחזק אותך ממני. למרות שזה אולי שום דבר זה הרבה ואני באמת חושבת שהוא מגיע לך מיזמן.. את מכירה את השיר נערת רוק של ריקי גל? אוהבת אותו? זה יכול להיות גם סרט קולנוע נערה רזה שיער ארוך חזה כבד (או רק פטמות בולטות מאוד) ואף אדום מקור (או קוקאין) עם להקת הרוק,ברחוב ליד הפראק חורץ עוד מעט. אין לי לכרגע את המשך המילים וחבל. אולי בכל זאת את מכירה. אני מאוד אוהבת שיר זה.
 
נערת רוק....

זה השיר שיכולה להתחבר אליו הכי הרבה....זה יכול להיות גם סרט קולנוע נערה רזה שיער ארוך חזה כבד (או רק פטמות בולטות מאוד) ואף אדום מקור (או קוקאין) עם להקת הרוק, ברחוב ליד הפארק חורף עוד מעט כשהם מנגנים, היא לא אוספת כסף היא יושבת קצת רחוק מהם על מן קופסה שחורה (או שהיא קמה לה פתאום ויושבת פתאום על אבן חדה מחוץ למעגל) עיניה ריקות או עצובות היא בכלל לא אוהבת מישהו מהם. היא שוכבת רק עם המתופף (או עם כולם, או עם אף אחד לא, או לפעמים עם מי שנשאר איתה, לבד, במקרה) הם לא רוצים ממנה כלום, או לא יותר ממה שהיא נותנת. גם עיניהם ריקות מטופשות. היא מחכה למישהו אחר התגלגלה איתו עד רומא בחזרה נסעה לבד (או נסחבה איתו, או נסחבה עם מישהו אחר) וכשנסעו דיבר איתה על זו שעזבה אותו שהוא אוהב אותה עדיין, בת זונה (או שידבר איתה על תכניות הנישואין שלו, על כסף ועל נדודים קבועים). עיניה ריקות, מטומטמות, קרות אולי בכלל היא מפגרת ובימים קרים מאוד הם נכנסים לאיזו אכסניה זולה ומדברים הרבה על קוקאין ולפעמים בקור על בירה לא קרה חולמים על נסיעה להודו באוטובוס צפוף דרך איסטנבול וקאבול חם שם וזול שם אפשר להביא ולמכור גם קצת כאן. הם לא רוצים להפיק תקליט ולא אכפת להם כמעט משום דבר היא מזדיינת בקלות (או כמעט לא זזה כמעט כל הדפיקה או מסייעת בתנועה קלה של הישבן שלה לאקט החדירה וקופאת או משתוללת) היא לא אוכלת או היא כן אוכלת או היא לא גומרת או היא כן גומרת או היא לא מדברת היא לא נותנת לא מזדיינת לא או כן מאוננת אולי רק מבשלת להם אולי רק מתבוננת בהם בשקט בשקט בסוד הם מעשנים מריחואנה ושותקים היא היתה רוצה להיות נערת רוק אבל אין דבר כזה ביצוע: ריקי גל מילים: יצחק לאור לחן: מתי כספי ............................ תודה על החיבוק
 
אכן...

שיר מדהים חזק ועוצמתי. אבל אני חושבת שלפעמים מילים של שירים יכולות מאוד להשפיע על ההרגשה ולכן אני שולחת לך שיר אחר של ריקי גל... בשבילך
היי שקטה - ריקי גל מילים: רחל שפירא לחן: יהודה פוליקר היי שקטה עכשיו הכל בסדר אפילו המחנק עומד להשתחרר זה לא הגהנום ובטח לא גן עדן זה העולם שיש ואין עולם אחר היי שקטה כאילו אין בך דופי כאילו האוויר נותן לה הגנה כאילו הצרות כבר מגבשות ליופי כאילו מעפר פורחת שושנה היי שקטה כמו לא עברת אף פעם כמו לא היית זרימה בנוף המטופש כמו ראית כף יד בתוך אגרוף הזעם כמו אלומת האור הנה מצאה אותך היי שקטה כאילו אין בך דופי כאילו האוויר נותן לך הגנה כאילו הצרות כבר מתגבשות ליופי כאילו מעפר פורחת שושנה היי שקטה כמה אפשר לשכוח את הפגיעות מבלי לחשוש להשפלה כאילו הפגיעות עצמה היא סוג של כוח כאילו השרב היא חום הבהלה היי שקטה כאילו אין בך דופי כאילו האוויר נותן לך הגנה כאילו הצרות כבר מתגבשות ליופי כאילו מעפר פורחת שושנה
 
למעלה