תושבי ראשל"צ גם אתם על המפה

מצב
הנושא נעול.

suprman1

New member
תושבי ראשל"צ גם אתם על המפה../images/Emo6.gif

תושבי ראשל"צ גם אתם על המפה

בשורה טובה, החל מספטמבר השנה הרכבת תגיע גם לראשון בכתבה שפורסמה היום בוואלא
 

suprman1

New member
ב-15 בספטמבר

לא הבנתי הוא פעיל מהיום או מספטמבר
ב-15 בספטמבר
ב-15 בספטמבר: נסיעה מראשון לציון לת"א ב-20 דקות בשלב הראשון תופעל בקו תל אביב – ראשל"צ, רכבת אחת בשעה, בכל כיוון תושבי ראשון לציון והסביבה יוכלו החל מ-15 בספטמבר להגיע מתל אביב לראשון לציון ברכבת בתוך 20 דקות בלבד, כך נמסר ממשרד התחבורה. בשלב הראשון תופעל בקו תל אביב – ראשל"צ רכבת אחת בשעה, בכל כיוון. החל ממרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים נוספים, יופעלו בקו שתי רכבות בשעה, בכל כיוון. עלות הקמת הקו נאמדת בכ-80 מיליון שקל. שר התחבורה, אביגדור ליברמן ציין כי "קו הרכבת בין ראשון לציון לתל אביב הוא הפתרון המהיר והקצר ביותר שיאפשר לתושבי הסביבה להגיע במהירות ובנוחות לתל אביב. מדובר באחד הקווים החיונים והחשובים ביותר להקלה על עומסי התנועה הכבדים הפוקדים מדי יום את הכניסות הדרומיות של מטרופולין תל אביב". מדובר במסילה חדשה שנסללה מצומת ראשונים (הורדים) בדרום-מזרח ראשון לציון ועד באר יעקב, שם מתחברת המסילה לקו הרכבת רחובות - לוד – תל אביב ולרשת המסילות הארצית. בצומת גן הוורדים הוקמה תחנת רכבת חדשה הכוללת שני רציפי נוסעים, באורך של כ-200 מטר. מעליות מיוחדות לנכים ו"דרגנועים" יובילו את הנוסעים לרציפים. בסמוך לתחנה הוקם חניון "חנה וסע". בישיבה שהתקיימה בלשכת שר התחבורה בהשתתפות מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל הרכבת, יוסי שניר נמסר כי ב-15 בספטמבר ייחנכו 3 תחנות רכבת חדשות נוספות: ראש העין-צפון, אשדוד עד הלום ותחנה נוספת תחנך בבית שמש, במסגרת פתיחתו של קו הרכבת בין בית שמש לתל אביב. קו זה מהווה חלק מקו הרכבת בין ירושלים לתל אביב שייחנך בסוף 2004.
 

seffic

New member
בשעה טובה!

ב-15 בספטמבר
ב-15 בספטמבר: נסיעה מראשון לציון לת"א ב-20 דקות בשלב הראשון תופעל בקו תל אביב – ראשל"צ, רכבת אחת בשעה, בכל כיוון תושבי ראשון לציון והסביבה יוכלו החל מ-15 בספטמבר להגיע מתל אביב לראשון לציון ברכבת בתוך 20 דקות בלבד, כך נמסר ממשרד התחבורה. בשלב הראשון תופעל בקו תל אביב – ראשל"צ רכבת אחת בשעה, בכל כיוון. החל ממרץ 2004, עם הגעתם של מערכי קרונועים נוספים, יופעלו בקו שתי רכבות בשעה, בכל כיוון. עלות הקמת הקו נאמדת בכ-80 מיליון שקל. שר התחבורה, אביגדור ליברמן ציין כי "קו הרכבת בין ראשון לציון לתל אביב הוא הפתרון המהיר והקצר ביותר שיאפשר לתושבי הסביבה להגיע במהירות ובנוחות לתל אביב. מדובר באחד הקווים החיונים והחשובים ביותר להקלה על עומסי התנועה הכבדים הפוקדים מדי יום את הכניסות הדרומיות של מטרופולין תל אביב". מדובר במסילה חדשה שנסללה מצומת ראשונים (הורדים) בדרום-מזרח ראשון לציון ועד באר יעקב, שם מתחברת המסילה לקו הרכבת רחובות - לוד – תל אביב ולרשת המסילות הארצית. בצומת גן הוורדים הוקמה תחנת רכבת חדשה הכוללת שני רציפי נוסעים, באורך של כ-200 מטר. מעליות מיוחדות לנכים ו"דרגנועים" יובילו את הנוסעים לרציפים. בסמוך לתחנה הוקם חניון "חנה וסע". בישיבה שהתקיימה בלשכת שר התחבורה בהשתתפות מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון ומנכ"ל הרכבת, יוסי שניר נמסר כי ב-15 בספטמבר ייחנכו 3 תחנות רכבת חדשות נוספות: ראש העין-צפון, אשדוד עד הלום ותחנה נוספת תחנך בבית שמש, במסגרת פתיחתו של קו הרכבת בין בית שמש לתל אביב. קו זה מהווה חלק מקו הרכבת בין ירושלים לתל אביב שייחנך בסוף 2004.
בשעה טובה!
בניגוד לקביעתו של שר התחבורה, ברור שהפתרון הגואל לתושבי רשלצ, הוא פתיחתו של קו רשלצ-וולפסון-ת"א (כנראה לא בקדנציה של הנ"ל).
 
פתרון-ביניים ופתרון אולטימטיבי

בשעה טובה!
בניגוד לקביעתו של שר התחבורה, ברור שהפתרון הגואל לתושבי רשלצ, הוא פתיחתו של קו רשלצ-וולפסון-ת"א (כנראה לא בקדנציה של הנ"ל).
פתרון-ביניים ופתרון אולטימטיבי
נראה לי שיישנה כאן התסריט של קו ת"א-באר שבע: עם חידוש השירות, אפילו לתחנה שבפאתי העיר, עטה עליו הציבור כמוצא שלל רב; ועתה, משנפתחה התחנה החדשה במרכז העיר, אנו רואים בקו הזה סיפור הצלחה אטומי. אותו דבר יקרה עם השירות לירושלים - ביקוש גם בחלופה S, ובהמשך הצלחה אדירה בחלופה A אי"ה בקרוב בימינו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה