תוצאות מכרז צפון הנגב?

מצב
הנושא נעול.
תוצאות מכרז צפון הנגב?

תוצאות מכרז צפון הנגב?
שלום רב,
אשמח באם מישהו ממכם יסייע לי ויאמר לי באם התפרסמו תוצאות מכרז של התחבורה הציבורית באשכול צפון הנגב
(אשקלון,קרית-גת, נתיבות,שדרות וכו')
ומה תוצאותיו.
ובאם תוכלו אף לומר לי היכן אוכל לקרוא על תוצאותיו הן באם כבר התפרסם מי זכה והן אם לאו.
תודה רבה מראש למשיבים.
 

olli3

New member
מנהל
טרם הוכרז מפעיל זוכה. וזה לא כזה משנה מי המפעיל הזוכה...

תוצאות מכרז צפון הנגב?
שלום רב,
אשמח באם מישהו ממכם יסייע לי ויאמר לי באם התפרסמו תוצאות מכרז של התחבורה הציבורית באשכול צפון הנגב
(אשקלון,קרית-גת, נתיבות,שדרות וכו')
ומה תוצאותיו.
ובאם תוכלו אף לומר לי היכן אוכל לקרוא על תוצאותיו הן באם כבר התפרסם מי זכה והן אם לאו.
תודה רבה מראש למשיבים.
טרם הוכרז מפעיל זוכה. וזה לא כזה משנה מי המפעיל הזוכה...
זה ישנה לך אם נתיב אקספרס יפעילו את השירות או קווים או מישהו אחר? לא. השירות כבר נקבע מראש, מסלולי הקווים נקבעו, התדירות כבר קבועה. השינויים כבר נקבעו ממזמן...
&nbsp
את הכל אפשר לקרוא במכרז עצמו והוא מפורסם באתר משרד התחבורה.
 
תודה על התשובה אולי3 זה חשוב כאשר...

טרם הוכרז מפעיל זוכה. וזה לא כזה משנה מי המפעיל הזוכה...
זה ישנה לך אם נתיב אקספרס יפעילו את השירות או קווים או מישהו אחר? לא. השירות כבר נקבע מראש, מסלולי הקווים נקבעו, התדירות כבר קבועה. השינויים כבר נקבעו ממזמן...
&nbsp
את הכל אפשר לקרוא במכרז עצמו והוא מפורסם באתר משרד התחבורה.
תודה על התשובה אולי3 זה חשוב כאשר...
בעלי הוא אחד הנהגים המיואשים והמתוסכלים,
תחת ניצוחם של אגד תעבורה.

כפי שהבנתי כאשר המכרז יצא לדרך,
מהנהלת החברה נאמר שתוצאות המכרז יפורסמו
עד ל-15/04/2015.
אחד הסיבות העיקריות לשאלתי היא
שבאם אגד תעבורה זכה במכרז,
בעלי, ונהגים אחרים שהם שכירים מרוסקים,
מתכננים בכאב רב להתפטר (ואין מדובר בנהג או שניים)
מכיוון שזה בלתי אפשרי,
בצורת העבודה וביחס הנוכחי שהנהגים מקבלים,
להמשיך.
באם אין זה חצוף מידי,
אשמח באם ידוע לך מתי אמורים באמת לפרסם,
את תוצאות המכרז, אודה לך אם תשתפני.
בתודה מראש,
הפייטרית
 
כנראה שבתחילת מאי כבר יודיעו

תודה על התשובה אולי3 זה חשוב כאשר...
בעלי הוא אחד הנהגים המיואשים והמתוסכלים,
תחת ניצוחם של אגד תעבורה.

כפי שהבנתי כאשר המכרז יצא לדרך,
מהנהלת החברה נאמר שתוצאות המכרז יפורסמו
עד ל-15/04/2015.
אחד הסיבות העיקריות לשאלתי היא
שבאם אגד תעבורה זכה במכרז,
בעלי, ונהגים אחרים שהם שכירים מרוסקים,
מתכננים בכאב רב להתפטר (ואין מדובר בנהג או שניים)
מכיוון שזה בלתי אפשרי,
בצורת העבודה וביחס הנוכחי שהנהגים מקבלים,
להמשיך.
באם אין זה חצוף מידי,
אשמח באם ידוע לך מתי אמורים באמת לפרסם,
את תוצאות המכרז, אודה לך אם תשתפני.
בתודה מראש,
הפייטרית
כנראה שבתחילת מאי כבר יודיעו
 
על פי השמועות,"אגד תעבורה" לא תזכה במכרז הזה

תודה על התשובה אולי3 זה חשוב כאשר...
בעלי הוא אחד הנהגים המיואשים והמתוסכלים,
תחת ניצוחם של אגד תעבורה.

כפי שהבנתי כאשר המכרז יצא לדרך,
מהנהלת החברה נאמר שתוצאות המכרז יפורסמו
עד ל-15/04/2015.
אחד הסיבות העיקריות לשאלתי היא
שבאם אגד תעבורה זכה במכרז,
בעלי, ונהגים אחרים שהם שכירים מרוסקים,
מתכננים בכאב רב להתפטר (ואין מדובר בנהג או שניים)
מכיוון שזה בלתי אפשרי,
בצורת העבודה וביחס הנוכחי שהנהגים מקבלים,
להמשיך.
באם אין זה חצוף מידי,
אשמח באם ידוע לך מתי אמורים באמת לפרסם,
את תוצאות המכרז, אודה לך אם תשתפני.
בתודה מראש,
הפייטרית
על פי השמועות,"אגד תעבורה" לא תזכה במכרז הזה
וכנראה יבחר מפעיל חדש,שיפעיל את האשכול.

זה רק על סמך שמועות,לא שאני יודע משהו מעבר לכך.

אי זכייה במכרז הזה בהחלט יכולה להיות מכה לחברת "אגד-תעבורה",מכה שתוריד באופן משמעותי את נתח השוק שלהם.לא ברור לי אם בכלל הנהלת חברת "אגד-תעבורה" מעוניינת בכלל לזכות במכרז הזה,שהוא לא כזה כדאי ורווחי לחברה.מאלעד "אגד-תעבורה" בוודאות יוצאת,שכן נאסר עליה להתמודד במכרז ההפעלה החדש של הקווים שם.

הבנתי,שעל פי ההסכם שנחתם בין חברת האם "אגד" לממשלה,משרד התחבורה התחייב לשמור על נתח השוק הנוכחי של "אגד-תעבורה" ואם היא לא תזכה במכרז,אז היא תוכל לגשת למכרז אחר,שבו נאסר על חברות בנות של "אגד" להתמודד עד היום,כמו לדוגמה אולי במכרז העתידי הצפוי של קווי 500+חולון של "אגד".
מכל מקום ידוע,ש"אגד-תעבורה" כן תתמודד במכרז על אשכול הקווים העירוניים של באר-שבע,שאותם מפעילה כיום חברת "מטרודן",שם אולי יש לה סיכוי טוב יותר לנצח ולהחליף את "מטרודן" בבאר-שבע.

בעלך רוצה לעבוד בחברה החדשה שתיבחר? הוא בטח מעורה בעניינים ויודע לאיזה כיוון הרוח נושבת...
 
"הסכם בין חברה X או Y לבין ממשלת ישראל

על פי השמועות,"אגד תעבורה" לא תזכה במכרז הזה
וכנראה יבחר מפעיל חדש,שיפעיל את האשכול.

זה רק על סמך שמועות,לא שאני יודע משהו מעבר לכך.

אי זכייה במכרז הזה בהחלט יכולה להיות מכה לחברת "אגד-תעבורה",מכה שתוריד באופן משמעותי את נתח השוק שלהם.לא ברור לי אם בכלל הנהלת חברת "אגד-תעבורה" מעוניינת בכלל לזכות במכרז הזה,שהוא לא כזה כדאי ורווחי לחברה.מאלעד "אגד-תעבורה" בוודאות יוצאת,שכן נאסר עליה להתמודד במכרז ההפעלה החדש של הקווים שם.

הבנתי,שעל פי ההסכם שנחתם בין חברת האם "אגד" לממשלה,משרד התחבורה התחייב לשמור על נתח השוק הנוכחי של "אגד-תעבורה" ואם היא לא תזכה במכרז,אז היא תוכל לגשת למכרז אחר,שבו נאסר על חברות בנות של "אגד" להתמודד עד היום,כמו לדוגמה אולי במכרז העתידי הצפוי של קווי 500+חולון של "אגד".
מכל מקום ידוע,ש"אגד-תעבורה" כן תתמודד במכרז על אשכול הקווים העירוניים של באר-שבע,שאותם מפעילה כיום חברת "מטרודן",שם אולי יש לה סיכוי טוב יותר לנצח ולהחליף את "מטרודן" בבאר-שבע.

בעלך רוצה לעבוד בחברה החדשה שתיבחר? הוא בטח מעורה בעניינים ויודע לאיזה כיוון הרוח נושבת...
"הסכם בין חברה X או Y לבין ממשלת ישראל
בעניין הבטחה שלטונית אודות שליטה בנתח שוק מסוים הינו ניגוד גמור למדיניות הכלכלה החופשית הנהוגה כאן בעשורים האחרונים.
לפיכך זה פשוט לא ייתכן, ואלו בסה"כ שמועות ודיבורי נהגים ללא כל יסוד מוצק.

מצבם הרעוע והגרוע של הנהגים הוא רעה-חולה כלל ארצית, לא ייחודי לאשכול צפון הנגב.

הצילום מארכיון פרטי של מאיר פלד ז"ל.

 
גם איסור על חברה X או Y להשתתף במכרזים בגלל שהיא X או Y

"הסכם בין חברה X או Y לבין ממשלת ישראל
בעניין הבטחה שלטונית אודות שליטה בנתח שוק מסוים הינו ניגוד גמור למדיניות הכלכלה החופשית הנהוגה כאן בעשורים האחרונים.
לפיכך זה פשוט לא ייתכן, ואלו בסה"כ שמועות ודיבורי נהגים ללא כל יסוד מוצק.

מצבם הרעוע והגרוע של הנהגים הוא רעה-חולה כלל ארצית, לא ייחודי לאשכול צפון הנגב.

הצילום מארכיון פרטי של מאיר פלד ז"ל.
גם איסור על חברה X או Y להשתתף במכרזים בגלל שהיא X או Y
נוגד כללי תחרות של שוק חופשי ואיסור זה מוטל על חברה מסוימת אחת בלבד.
 
החברה הזו המוקצה, משתתפת במכרזים

גם איסור על חברה X או Y להשתתף במכרזים בגלל שהיא X או Y
נוגד כללי תחרות של שוק חופשי ואיסור זה מוטל על חברה מסוימת אחת בלבד.
החברה הזו המוקצה, משתתפת במכרזים
תחת חברה-בת הנושאת את אותו השם בצירוף שם השותף עסקי.
הם בוחרים האם להשתתף במכרזים ואם לאו, כי מבחינת חוסן כלכלי ונסיון בהפעלת תח"צ הם עומדים במדדים הנבחנים.
 

Ofekalef1

New member
ורמת השירות והתנאים בחברת הבת זהה לזו של החברה?...

החברה הזו המוקצה, משתתפת במכרזים
תחת חברה-בת הנושאת את אותו השם בצירוף שם השותף עסקי.
הם בוחרים האם להשתתף במכרזים ואם לאו, כי מבחינת חוסן כלכלי ונסיון בהפעלת תח"צ הם עומדים במדדים הנבחנים.
ורמת השירות והתנאים בחברת הבת זהה לזו של החברה?...
 

אוהדא11

New member
גם על חברה-הבת אוסרים להשתתף בחלק מהמכרזים

החברה הזו המוקצה, משתתפת במכרזים
תחת חברה-בת הנושאת את אותו השם בצירוף שם השותף עסקי.
הם בוחרים האם להשתתף במכרזים ואם לאו, כי מבחינת חוסן כלכלי ונסיון בהפעלת תח"צ הם עומדים במדדים הנבחנים.
גם על חברה-הבת אוסרים להשתתף בחלק מהמכרזים
ומה לגבי סדרת חברות-הבת של קונצרן עפיפי ? משרד התחבורה שדוגל בתחרות, מתיר לחברת הבת שמפעילה את קווי נצרת-נצרת עילית לפעול ללא מכרז מזה עשרות שנים. אותו משרד מתיר והתיר לחברות נתיב אקספרס ואומני אקספרס להשתתף במכרזים, וכך גם לחברת קווים שרכשה את חברת עילית
 
מצבם הרע והגרוע של הנהגים נובע ממדיניות השוק החופשי

"הסכם בין חברה X או Y לבין ממשלת ישראל
בעניין הבטחה שלטונית אודות שליטה בנתח שוק מסוים הינו ניגוד גמור למדיניות הכלכלה החופשית הנהוגה כאן בעשורים האחרונים.
לפיכך זה פשוט לא ייתכן, ואלו בסה"כ שמועות ודיבורי נהגים ללא כל יסוד מוצק.

מצבם הרעוע והגרוע של הנהגים הוא רעה-חולה כלל ארצית, לא ייחודי לאשכול צפון הנגב.

הצילום מארכיון פרטי של מאיר פלד ז"ל.
מצבם הרע והגרוע של הנהגים נובע ממדיניות השוק החופשי
הכספים,שהמדינה משלמת למפעילות הפרטיות הולכים הישר לכיסים של הטייקונים,שהם הבעלים של החברות הללו,כמו יעקב שחר ב"קווים",כשהנהגים שלו לא רואים מהרווחים האלה שקל נוסף למשכורת הבסיס שלהם,אלא מועסקים בתנאים מחפירים של שכר מינימום,כש-30 ש"ח לשעה לנהג תחבורה ציבורית,זה בפירוש שכר מינימום של עבד.

בעידן השוק החופשי אין לנהגים אבא ואמא של ממש.כל ניסיון התאגדות של הנהגים על מנת ולשפר את זכויותיהם נתקל בהתנגדות ברזל ובמדיניות של שיטות הפחדה ודיכוי קפיטליסטית חזירית של הנהלות החברות הפרטיות,עם שתיקה רועמת והעלמת עין מבישה של אנשי ה"שוק החופשי" של משרד התחבורה.
 

yeh11

New member
החזית הוחלפה עקב תאונה ל89494

"הסכם בין חברה X או Y לבין ממשלת ישראל
בעניין הבטחה שלטונית אודות שליטה בנתח שוק מסוים הינו ניגוד גמור למדיניות הכלכלה החופשית הנהוגה כאן בעשורים האחרונים.
לפיכך זה פשוט לא ייתכן, ואלו בסה"כ שמועות ודיבורי נהגים ללא כל יסוד מוצק.

מצבם הרעוע והגרוע של הנהגים הוא רעה-חולה כלל ארצית, לא ייחודי לאשכול צפון הנגב.

הצילום מארכיון פרטי של מאיר פלד ז"ל.
החזית הוחלפה עקב תאונה ל89494
שלום! החזית הוחלפה עקב תאונה ל89494 לחזית של קאוץ' (הראשון בצפון מהקאוצ'ים 89510 ) כמו 89494 גם החזית של 89486 הוחלפה לחזית כזאת 89486 היה שייך לריכוז נהריה ולאחר שיצא משירות הועבר לקיבוץ הבונים כגרוטאה לא יודע למה שימש שם אבל היה נראה מכביש 2 בבירור . על צד הרכב נצבע מספר הרישוי בצבע
 
אין בענף התחבורה הציבורית שום מדיניות של כלכלה חופשית

"הסכם בין חברה X או Y לבין ממשלת ישראל
בעניין הבטחה שלטונית אודות שליטה בנתח שוק מסוים הינו ניגוד גמור למדיניות הכלכלה החופשית הנהוגה כאן בעשורים האחרונים.
לפיכך זה פשוט לא ייתכן, ואלו בסה"כ שמועות ודיבורי נהגים ללא כל יסוד מוצק.

מצבם הרעוע והגרוע של הנהגים הוא רעה-חולה כלל ארצית, לא ייחודי לאשכול צפון הנגב.

הצילום מארכיון פרטי של מאיר פלד ז"ל.
אין בענף התחבורה הציבורית שום מדיניות של כלכלה חופשית
יש מונופול אחד ואפילו ממשלתי, שקוראים לו משרד התחבורה.
התחרות כביכול היא רק על הזכיונות להיות קבלני משנה של המונופול, משרד התחבורה.
בכלכלה חופשית משרד ממשלתי לא שולט באופן מוחלט בענף.
ענף התעופה למשל אכן התקדם לכיוון של כלכלה חופשית יותר. ענף התחבורה הציבורית לא ממש.
גם רפורמת המכרזים לא הגבירה את התחרות בתחבורה הציבורית. במקום שליטה של אגד ודן יש שליטה של משרד התחבורה.
למעשה הייתה בתחבורה הציבורית הלאמה במסווה של יצירת תחרות.
 

olli3

New member
מנהל
יש להם עוד הרבה זמן, מיום פרסום הזוכה יש 9-12 חודשים עד

תודה על התשובה אולי3 זה חשוב כאשר...
בעלי הוא אחד הנהגים המיואשים והמתוסכלים,
תחת ניצוחם של אגד תעבורה.

כפי שהבנתי כאשר המכרז יצא לדרך,
מהנהלת החברה נאמר שתוצאות המכרז יפורסמו
עד ל-15/04/2015.
אחד הסיבות העיקריות לשאלתי היא
שבאם אגד תעבורה זכה במכרז,
בעלי, ונהגים אחרים שהם שכירים מרוסקים,
מתכננים בכאב רב להתפטר (ואין מדובר בנהג או שניים)
מכיוון שזה בלתי אפשרי,
בצורת העבודה וביחס הנוכחי שהנהגים מקבלים,
להמשיך.
באם אין זה חצוף מידי,
אשמח באם ידוע לך מתי אמורים באמת לפרסם,
את תוצאות המכרז, אודה לך אם תשתפני.
בתודה מראש,
הפייטרית
יש להם עוד הרבה זמן, מיום פרסום הזוכה יש 9-12 חודשים עד
שהמפעיל הנוכי מסיים את תפקידו והשירות עובר למפעיל שזכה.
&nbsp
זה שהם סובלים, מודע לכך לצערי. הם סובלים, הסדרנים סובלים, הנוסעים סובלים. כולם בסניפי הדרום סובלים. ואם הסבל משותף לכל כך הרבה אנשים, מה זה רומז לך על הבאות?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה