שרשור פרידה מקו 174

connex

Active member
היום הקו מסיים את פעילותו לאחר שנים רבות. לחלק זה בוודאי סתם עוד קו, אבל בכל זאת יש לו ייחוד, זה קו שזכה להמון חלופות הן במסלול בתוך ראשל"צ, הן במסלול בתוך תל אביב ואפילו בשיאו חלופות מרחובות,רמלה ובאר יעקב. הפעימת השינויים הקודמת כמעט כל החלופות בוטלו ואגד החלו להפעיל את הקו באמצעות רכבים בינעירוניים לעומת מפרקיות בעיקר אוטובוסים עירוניים. ומהיום הקו מבוטל וקו 74 מבצע את הנסיעות בו. אשמח לדעת מתי הקו נוסד ומה היה מסלולו בתחילה
 

EHP12

Active member
היום הקו מסיים את פעילותו לאחר שנים רבות. לחלק זה בוודאי סתם עוד קו, אבל בכל זאת יש לו ייחוד, זה קו שזכה להמון חלופות הן במסלול בתוך ראשל"צ, הן במסלול בתוך תל אביב ואפילו בשיאו חלופות מרחובות,רמלה ובאר יעקב. הפעימת השינויים הקודמת כמעט כל החלופות בוטלו ואגד החלו להפעיל את הקו באמצעות רכבים בינעירוניים לעומת מפרקיות בעיקר אוטובוסים עירוניים. ומהיום הקו מבוטל וקו 74 מבצע את הנסיעות בו. אשמח לדעת מתי הקו נוסד ומה היה מסלולו בתחילה
ממפות שאני רואה, הקו הזה נוסד בשנות התשעים. מרידינג נסע דרך דיזנגוף, שדרות ב"ג, שלמה המלך, פרישמן, אבן גבירול, קרליבך, בגין, הרכבת, החרש, צומת הולץ, כביש 1, שפירים, ומשם לראשון לציון עד מסוף אבי האסירים. לקו היו אז שתי חלופות, אחת לשכונות כצנלסון ורמז דרך אזור. ועוד אחת לשיכון המזרח דרך שכונת רמב"ם. וזה מבלי להזכיר את 175 שבעצם תפקד כחלופה של 174 דרך רמת אליהו והמכללה למנהל. ונסע דרך אזור.
 
למעלה