שרשור חדשות וידיעות

מצב
הנושא נעול.

York Shtrase

New member
שרשור חדשות וידיעות
אוטובוסים חדשים בקו 5
היום יצא לי לנסוע בקו 5 עם האוטובוס החדש 7596 בעל ריח של חדש. בנוסף ראיתי על אותו קו 7595 7600 וגם 7001 אולי גם אוטובוס חדש בקו. כמה אוטובוסים חדשים כאלו יכנסו לשירות?
 

אוהד11

New member
שרשור חדשות וידיעות
דגלול התחנות בת"א 2009
שילוט התחנות החדשות בת"א ע"ג קרטונים. כמובן שכל אחד מטיל על השני את האחריות, וכרגיל, משרד התחבורה מתנהג כמו שלושת הקופים. לתשומת לבו של השר המאיים
 

mister K

New member
אוטובוסים חדשים בקו 5
היום יצא לי לנסוע בקו 5 עם האוטובוס החדש 7596 בעל ריח של חדש. בנוסף ראיתי על אותו קו 7595 7600 וגם 7001 אולי גם אוטובוס חדש בקו. כמה אוטובוסים חדשים כאלו יכנסו לשירות?
בהזמנה הנוכחית 60 מכונות רגילות ו-10 מפרקיות.
בין היתר מוחלפות המכונות בקו 5 במכונות חדשות.
 

בועז ל

New member
דגלול התחנות בת"א 2009
שילוט התחנות החדשות בת"א ע"ג קרטונים. כמובן שכל אחד מטיל על השני את האחריות, וכרגיל, משרד התחבורה מתנהג כמו שלושת הקופים. לתשומת לבו של השר המאיים
גדול! שחר הזלקורן ו- Ynet שיחקו אותה
עם התמונה של השלט עשוי הקרטון. ישראל 2009 .אוף... כמה צחקתי
 

sl 3977

New member
בהזמנה הנוכחית 60 מכונות רגילות ו-10 מפרקיות.
בין היתר מוחלפות המכונות בקו 5 במכונות חדשות.
אני מקווה שגם הקווים
47 48 24 יקבלו אוטובוסים חדשים מ7590 ומעלה אין כמו ליסוע באוטובוס חדש שרק עכשיו יצא מ הניילונים איזה ריח נהדר יש להם
 

raminec

New member
שרשור חדשות וידיעות
חולדאי: שרי האוצר והתחבורה חייבים להתערב
חולדאי: שרי האוצר והתחבורה חייבים להתערב במו"מ על הרכבת הקלה חולדאי: "הנזק הסביבתי הינו בלתי נסבל. כל שנה כאחוז מנוסעי התחבורה הציבורית נוטש לטובת הרכב הפרטי - דרושה מנהיגות לחילוץ הפרויקט מהבוץ". http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000474878&fid=607&fromMador=607
 

easylivin

New member
חולדאי: שרי האוצר והתחבורה חייבים להתערב
חולדאי: שרי האוצר והתחבורה חייבים להתערב במו"מ על הרכבת הקלה חולדאי: "הנזק הסביבתי הינו בלתי נסבל. כל שנה כאחוז מנוסעי התחבורה הציבורית נוטש לטובת הרכב הפרטי - דרושה מנהיגות לחילוץ הפרויקט מהבוץ". http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000474878&fid=607&fromMador=607
הטוקבקים לכתבה...
בדרך כלל הם דביליים, אבל הפעם הדביליות עוברת כל גבול. והתגובות "המומלצות" הן גם הדביליות ביותר...
 

raminec

New member
שרשור חדשות וידיעות
המדינה נותנת ארכה נוספת לאפריקה ישראל וסימנס
משרדי האוצר והתחבורה הסכימו להאריך את תוקף הערבות שהעמידה קבוצת MTS עד סוף ספטמבר. הסכמת המדינה מהווה, דה פקטו, ארכה נוספת למועד הסגירה הפיננסית לפרויקט, שכבר נדחה 4 פעמים. http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000474713&fid=607
 

liranbibi

New member
המדינה נותנת ארכה נוספת לאפריקה ישראל וסימנס
משרדי האוצר והתחבורה הסכימו להאריך את תוקף הערבות שהעמידה קבוצת MTS עד סוף ספטמבר. הסכמת המדינה מהווה, דה פקטו, ארכה נוספת למועד הסגירה הפיננסית לפרויקט, שכבר נדחה 4 פעמים. http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000474713&fid=607
איזה ביזיון
ממש מדהים 5 דחיות 5! ומה זה לקדם את קו BRT רחובות חולון (קו הכחול) או שעושים אותו או שלא כבר תיכננו ועשו הכל לא? בשביל מה התקציב לקו הזה? קווי הBRT אמורים להיפתח במקביל לקוי ה רכבת הקלה?
 
איזה ביזיון
ממש מדהים 5 דחיות 5! ומה זה לקדם את קו BRT רחובות חולון (קו הכחול) או שעושים אותו או שלא כבר תיכננו ועשו הכל לא? בשביל מה התקציב לקו הזה? קווי הBRT אמורים להיפתח במקביל לקוי ה רכבת הקלה?
הכוונה לתכנון סטטוטורי
הקו הכחול עדיין בשלבים מאד מוקדמים. התכנון עולה כסף רב והתקציב שיאושר כעת יאפשר לקדם את התכנון. להערכתי העבודות לא תתחלנה לפני 2017-2018, והקו לא יפעל לפני 2025.
 

liranbibi

New member
הכוונה לתכנון סטטוטורי
הקו הכחול עדיין בשלבים מאד מוקדמים. התכנון עולה כסף רב והתקציב שיאושר כעת יאפשר לקדם את התכנון. להערכתי העבודות לא תתחלנה לפני 2017-2018, והקו לא יפעל לפני 2025.
הבנתי...
אבל 8 שנות הקמה לקו BRT (כולה אוטובוס בתחפושת) ? למה צריך 8-7 שנים בשביל לגדר נתיב יעודי ותחנות?
 

raminec

New member
הבנתי...
אבל 8 שנות הקמה לקו BRT (כולה אוטובוס בתחפושת) ? למה צריך 8-7 שנים בשביל לגדר נתיב יעודי ותחנות?
תשאל את ראש עיריית חיפה למה לוקח להם
כ"כ הרבה שנים להקים BRT... זה לא פשוט כמו שאתה מתאר את זה. זה לא רק נתיב מגודר, מדובר בהקמה של מערכת קצת יותר משוכללת שנותנת מידע בזמן אמת בתחנות על זמן הגעת האוטובוסים, הקמת תחנות במרכז הכביש (בד"כ) במקום בצידי הכביש, מתן עדיפות ברמזורים כאשר מגיע אוטובוס ועוד כהנה וכהנה. דבר חשוב נוסף הוא שבמקרים רבים נדרשת גם הרחבה של הכביש על מנת שלא להשאיר כביש ראשי במרכז העיר נטול נתיבי תחבורה לשאר אמצעי התחבורה. הוספת נתיבים בשטח בנוי יכולה לקחת זמן רב עקב הפקעות של שטחים והוצאת צווי הריסה בנקודות הקריטיות. לא פעם הקמה אפילו של BRT, על אחת כמה וכמה רקלת, משמשת הזדמנות טובה לפתיחת הכביש לעבודות שדרוג תשתית כלליות וטוב שכך.
 
תשאל את ראש עיריית חיפה למה לוקח להם
כ"כ הרבה שנים להקים BRT... זה לא פשוט כמו שאתה מתאר את זה. זה לא רק נתיב מגודר, מדובר בהקמה של מערכת קצת יותר משוכללת שנותנת מידע בזמן אמת בתחנות על זמן הגעת האוטובוסים, הקמת תחנות במרכז הכביש (בד"כ) במקום בצידי הכביש, מתן עדיפות ברמזורים כאשר מגיע אוטובוס ועוד כהנה וכהנה. דבר חשוב נוסף הוא שבמקרים רבים נדרשת גם הרחבה של הכביש על מנת שלא להשאיר כביש ראשי במרכז העיר נטול נתיבי תחבורה לשאר אמצעי התחבורה. הוספת נתיבים בשטח בנוי יכולה לקחת זמן רב עקב הפקעות של שטחים והוצאת צווי הריסה בנקודות הקריטיות. לא פעם הקמה אפילו של BRT, על אחת כמה וכמה רקלת, משמשת הזדמנות טובה לפתיחת הכביש לעבודות שדרוג תשתית כלליות וטוב שכך.
הבעיות בחיפה הן כאין וכאפס
לעומת הבעיות ברחובות ובנס ציונה. רק הקטע שעובר בשעריים לבדו יכול לעכב את הפרוייקט לעשר שנים (כפר שלם מס' 2).
 

raminec

New member
הבעיות בחיפה הן כאין וכאפס
לעומת הבעיות ברחובות ובנס ציונה. רק הקטע שעובר בשעריים לבדו יכול לעכב את הפרוייקט לעשר שנים (כפר שלם מס' 2).
על שעריים
אבל מהיציאה הצפונית של רחובות (תחנת הרכבת וצפונה) ועד בית-דגן זה בר-ביצוע. אני חושב שצריך לעבוד על הפרוייקט הזה ב"שיטת הסלמי" - פרוסה פרוסה. כל מה שאפשר לבצע, שיבצעו. מה שתקוע שיימרח בבתי-משפט עד שיפתר. אין שום סיבה שלא יהיה BRT לרשל"צ ונס-ציונה (שיתחיל בתחנת הרכבת של רחובות וגם ישרת את הפוקדים אותה מכיוון נ"צ) רק בגלל שקטעים מסויימים ברחובות נראים כיום בלתי ניתנים לביצוע בעליל. אני לא חושב שצריך לוותר על הקטע הדרומי, אבל אין ספק שהוא יכול לתקוע את הפרוייקט לשנים רבות וחבל לעכב את כולו.
 

liranbibi

New member
על שעריים
אבל מהיציאה הצפונית של רחובות (תחנת הרכבת וצפונה) ועד בית-דגן זה בר-ביצוע. אני חושב שצריך לעבוד על הפרוייקט הזה ב"שיטת הסלמי" - פרוסה פרוסה. כל מה שאפשר לבצע, שיבצעו. מה שתקוע שיימרח בבתי-משפט עד שיפתר. אין שום סיבה שלא יהיה BRT לרשל"צ ונס-ציונה (שיתחיל בתחנת הרכבת של רחובות וגם ישרת את הפוקדים אותה מכיוון נ"צ) רק בגלל שקטעים מסויימים ברחובות נראים כיום בלתי ניתנים לביצוע בעליל. אני לא חושב שצריך לוותר על הקטע הדרומי, אבל אין ספק שהוא יכול לתקוע את הפרוייקט לשנים רבות וחבל לעכב את כולו.
מסכים לחלוטין
היום שביל להגיע לתחנת הרכבת ברחובות/ראשונים צריל לקחת אוטובוס או מונית שירות בעלות של 5.6 שקלים זה הופך את הנסיעה ברכבת ללא כדאית ולא נוחה אם יהיה BRT נורמלי לאורך 412 והוא יהיה זול או יהיה כרטיס משולב זול זה יתרום לכמות הנוסעים ברכבת
 

raminec

New member
מסכים לחלוטין
היום שביל להגיע לתחנת הרכבת ברחובות/ראשונים צריל לקחת אוטובוס או מונית שירות בעלות של 5.6 שקלים זה הופך את הנסיעה ברכבת ללא כדאית ולא נוחה אם יהיה BRT נורמלי לאורך 412 והוא יהיה זול או יהיה כרטיס משולב זול זה יתרום לכמות הנוסעים ברכבת
לא צריך BRT בשביל כרטוס משולב
צריך שמשרד התחבורה יתחיל לנקוט במדיניות מכוונת מלמעלה יכריח את כל הגורמים המעורבים בעניין להתחיל להפעיל מכונות שיודעות לייצר כרטוס משותף עם סליקה מרכזית לכל החברות. כמובן, ל-BRT יש את היתרונות שלו שאיני מזלזל בהם.
 

liranbibi

New member
לא צריך BRT בשביל כרטוס משולב
צריך שמשרד התחבורה יתחיל לנקוט במדיניות מכוונת מלמעלה יכריח את כל הגורמים המעורבים בעניין להתחיל להפעיל מכונות שיודעות לייצר כרטוס משותף עם סליקה מרכזית לכל החברות. כמובן, ל-BRT יש את היתרונות שלו שאיני מזלזל בהם.
אני מדבר יותר
בכיון של שאטלים של הרכבת שבקניה של כרטיס רכבת תקבל בעלות זניחה של שני שקלים כניסה לשאטל שיוביל מנס ציונה/רחובות/ראשון לתחנות הרכבת... כמובן ש BRT יכול לעשות את זה ביתר קלות... ממשק אחיד זה כמובן דבר מתבקש בלי שום קשר.
 

amit1270

New member
על שעריים
אבל מהיציאה הצפונית של רחובות (תחנת הרכבת וצפונה) ועד בית-דגן זה בר-ביצוע. אני חושב שצריך לעבוד על הפרוייקט הזה ב"שיטת הסלמי" - פרוסה פרוסה. כל מה שאפשר לבצע, שיבצעו. מה שתקוע שיימרח בבתי-משפט עד שיפתר. אין שום סיבה שלא יהיה BRT לרשל"צ ונס-ציונה (שיתחיל בתחנת הרכבת של רחובות וגם ישרת את הפוקדים אותה מכיוון נ"צ) רק בגלל שקטעים מסויימים ברחובות נראים כיום בלתי ניתנים לביצוע בעליל. אני לא חושב שצריך לוותר על הקטע הדרומי, אבל אין ספק שהוא יכול לתקוע את הפרוייקט לשנים רבות וחבל לעכב את כולו.
אפשר להתחיל אפילו קצת יותר דרומה
אני חושב שעם תכנון נכון ומנהיגות לא מתפשרת של ראש העיר (מי זה נכון להיום?) אפשר להתחיל את הקו באזור התחנה המרכזית ובדרך להפוך את חלקו המרכזי של רחוב הרצל לרת"צ.
 

raminec

New member
אפשר להתחיל אפילו קצת יותר דרומה
אני חושב שעם תכנון נכון ומנהיגות לא מתפשרת של ראש העיר (מי זה נכון להיום?) אפשר להתחיל את הקו באזור התחנה המרכזית ובדרך להפוך את חלקו המרכזי של רחוב הרצל לרת"צ.
אז זהו, שאין אחד כזה
האיש שנבחר בבחירות האחרונות נפטר. המחליף שלו ידוע כטיפוס בזוי והזוי ברחבי העיר. האלטרנטיבה (מי שנבחר כמקום 2 בבחירות לראשות העיר) הוא עוזי סלנט שניהל בזמנו את קופ"ח לאומית. מפאנל בחירות בהשתתפותו קיבלתי את הרושם שתח"צ לא רק שלא בראש מעייניו, אלא להיפך, היא די מפריעה לו...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה