שלום לכולם , צריך עצה

The Poko

New member
שלום לכולם , צריך עצה

קודם כל שלום לכולם , פעם ראשונה שאני צופה וכותב בפורום שלכם, מקריאת כמה ת´רדים אחורה בהחלט יש כאן עם מי להתייעץ (תוכלו למצוא אותי באופן קבוע בפורום Ynet). שאלה לי חשובה לחברי הפורום: אני כרגע בשלבי מחשבה על חזרה לאופנענות חלקים. בעבר רכבתי כשנתיים על GPZ ועוד כחצי שנה על ZX7(לצערי עם רשיון עד 500 , וכן , זה מסתדר). לאחר כמה תאונות קשות יותר ופחות (בעיקר עצמות מרוסקות) הגעתי לשלוש מסקנות : 1) אני יודע לרכב הרבה פחות טוב משאני יודע לנהוג. 2) בטוח שיש יותר מצבים לגז מפתוח עד הסוף 3) עם אני לא יורד עכשיו מאופנוע - אין לי עבודה, אין לי חברה, אני מנודה מהמשפחה ואני מקבל חופשי חודשי במאיר. אז ירדתי מהאופנועים ועברתי למכוניות (כרגע בקליאו ספורט). בשל העובדה שהקליאו חוזרת לליסינג בקרוב ובשל העובדה שאת נסיעותי מהבית לעבודה (רמת שרון - רמת גן) אני יכול לקצר ב 20 דקות לפחות על אופנוע אני שוקל לחזור. אנא המליצו לי על כלי אשר ישנע אותי בפאן לעבודה, שאפשר לתת לו קצת בגז, אמין באופן יחסי ושלא יגרום (מבחינת צורה) לחברתי היקרה להשאיר אותי לבד. וכמובן עדיף עד 500 סמ"ק אם כי לא חובה. אני חשבתי על הדיוק, אבל מכתבה קצרה במוטו האחרון לא הצלחתי להבין אם הוא מתאים לי , אנא סייעו :)
 

R-יק

New member
הגדרה קצת יותר ממוקדת...

אם תגדיר קצת יותר למה אתה מתכוון התשובות שתקבל יהיו יותר מדויקות. למשל: קטנוע גדול בא בחשבון? אתה רוצה את הדו"ג רק למטרת שינוע או גם לסופש"ים? כביש ספורטיבי או טורינג? מגבלת מזומנים?
 
אם אתה מדבר על פקקים

וזה מה שאני מבין ממך, אז הGS שלי עושה עבודה מעולה בקטע הזה מכמה סיבות: 1. כידון עם זוית צידוד גבוהה. 2. מתון מאוד ויקל עליך להתרגל חזרה לאופנועים. 3. מבחינת ספורטיביות יש לGS מרווח הטיה מעולה יחסית ל-500 סמ"ק (שאל אחרים על זויות ההטיה שלו יחסית לאחרים). להזכיר, כיף באופנועי כביש זה בדר"כ להשכיב אותם (כי אם בא לתת לתת בקו ישר אז הGPZ יותר טוב). 4. אין לו פיירינג שמאוד עוזר אם יש לך תאונה ואני מבין ממך שתסע איתו הרבה. 5. זול לקניה וזול לטיפול. 6. סחירות מעולה וקל למצוא אחד במצב סביר. 7. אמין מאוד. 8. אני אישית אוהב את המראה החשוף שלו. מקווה שעזרתי.
 
אלון,

הוא רוצה כלי, שלא יגרום לחברה שלו להשאיר אותו לבד, כלומר, שלא יהיה יותר מדי חזק, מראה קרבי וכד´, אני חושב, שהוא מתכוון ללכת יותר לכיוון של קטנועים. לא נראה לי שאתה צריך ללמד אותו על זוית הטייה והשכבות, מכוון שלפי ההודעה המקורית, נראה שיש לו המון נסיון בדברים האלה "zx7, עצמות מרוסקות" וכו´. בידידות
 

The Poko

New member
פירוט נרחב יותר

מבחינת תקציב אני לא סגור, אני בוודאי אלך על משומש וכל סכום שבין 30 ל 45-50 אלף ש"ח הוא הגיוני. מבחינת צרכים : אני אישית מאוד אוהב אופנועי כביש, אבל, להכניס הביתה אופנוע כביש כבד יעלה לי בצרות משפחתיות לאחר תאונות עבר על כאלה. מאוד לא בא לי למצוא את עצמי על טוסטוס או על GS (בלי להעליב, טעם אישי) ואני מחפש משהו שבהחלט ייתן פאן גם בסוף שבוע. הכיוון שאני חושב עליו הוא או סופרמוטורד (כמה יעלה לי לבנות אחד?) או טורינג מתון. האופנוע ייסע רוב הזמן במהלך השבוע באזור המרכז, בפקקים עם גיחות קצרות לפגישות דרומה וצפונה ובמהלך סוף השבוע ישמש גם לפאן טהור.
 

yaron_z

New member
אני לא מבין בזה הרבה

אבל סופרמוטרד!!! קח ימאהה WR400... קח ג´אנטים 17 וצמיגים דביקים...אחחח.... חלום...
 

גרמי

New member
אם התקציב היה גדול יותר.....

הייתי מפנה אותך לימאהה בולדוג (ראה סיכום שלי מהיום בבוקר מוקדם). אבל מכיוון שלא כך הדבר - אני יכול להמליץ על ב.מ.וו F650. לדעתי הוא ייתן לך שילוב מנצח של אופנוע כייפי ורגוע ונוח, שיהיה יותר שימושי ונעים ביומיום מאשר דו"ש מוסב לסופרמוטו (אם כי זה האחרון כנראה ייתן יותר פאן...)
 

גרמי

New member
וזה לא עניין של נפח, אלא של הספק...

לבולדוג ול F650 יש הספק כמו של אופנועי ספורט 500 סמ"ק.
 
שהוא ילך ויסביר את זה לחברה שלו../images/Emo4.gif

אני בטוח שאתה צודק, אבל בשבילו זה עניין של עיקרון העד 500 (נראה לי)
 
אופס... סליחה, ראתי שוב, הוא רשם

"עדיף עד 500, אם כי לא חובה" קבל התנצלותי, גרמי...
 

the_roadrunner

New member
על קאסטום חשבת ../images/Emo35.gif

ה"לוק" של קאסטום מבריק ונוצץ הרבה יותר חברותי מאשר אופנוע כביש "רגיל". תסריט: פתאום האבא מתמלא נוסטלגיה ונזכר בימי צעירותו שגם הוא חשק בכלי שכזה, האמא תשתתף בשיחה ותאמר לאב שהיה מתאים לה לטייל בעולם על כזה אופנוע. או שלא..
בכל מקרה הלוק הקסטומאי נראה הרבה יותר ידידותי לסביבה מאשר אופנועי הספורט או אופנועי הכביש הרגילים מה גם שישנם המון תירוצים שאפשר להשתמש לגבי כלי כזה : "האופנוע הזה לא עובר את ה 120 קמ"ש..", "זה אופנוע רגוע שאי אפשר להתפרע עליו.." וכו´.. בכל מקרה שיהיה בהצלחה
 

The Poko

New member
קאסטום זה לא אני

אני אוהב לנהוג מהר וחזק. אם היום אני נוסע בקליאו ספורט (לא משווה לאופנועים כמובן) , על קאסטום אין לי מה לחפש. הכרום לא עושה לי את זה ואני גם לא מחפש פוזה. מחפש אופנוע שאפשר לשייף איתו קצת רגליות, אבל עדיין בטוח למתחיל יחסית כמוני ובלי פוזה של שרירן.
 

C O L T

New member
אפשרות

מה דעתך על סופרמוטו על בסיס XT500 או 600? רגוע יחסית, קרבי אם צריך, לא מפחיד את ההורים. אלון אודלסמן יצר כמה כאלה נחמדים מאוד. לדעתי, יכול להתלבש לך בול בתקציב (אופנוע + שינויים).
 

The Poko

New member
לגבי הלוק

הבעייה היא אכן הלוק ולא השלוק. אני אשמח ליצור אופנוע חזק עם מראה רגוע, עדיף בהרבה על אופנוע רגוע עם מראה חזק. וכן, אני פשוט צריך להסביר לחברה שלי ולאמא הפולנייה למה אני חוזר לאופנועים, במידה ואצליח אז ההסבר שייתקבל יהיה קיצור הדרך לעבודה. כמובן שההסבר לא יעבור במידה ואני אנסה להסביר למה אני צריך R1 כדי להגיע לעבודה. וזהו , מכן רעיון הסופרמוטו.
 

כRובי

New member
הצעתי ?

לאופנוע חזק שנראה טוב ולא מאיים וללא פלסטיקה - בנדיט 600. פיתרון נפלא לשימוש עירוני והברקות של סוף שבוע.. סופרמוטו , עם כל הכבוד , לא בדיוק מהווה את הבחירה האופטימלית לרכיבות האטרף ארוכות הטווח של שבתות..(ובטח לא אחד שמבוסס WR400..)
 

בועז בר

New member
רוצה עצה - קבל שתיים:

1. תותח כביש שלא מאיים על הסביבה :TMAX500, אופנוע כביש אוטומטי עם פוזה של קטנוע וביצועים של אופנוע מתון, שסביר להניח שלא יפתה אותך לעשות יותר מידי שטויות. 2. דו"ש חביב כמו DRZ400, סביר בכביש, ויפתח לך עולם חדש של אפשרויות לרכיבה אתגרית עם מינימום סיכונים. 3. ברוך שובך ובהצלחה!!
 
למעלה