שבתשתיות - A1, מנהרה 4.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - A1, מנהרה 4.

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.

 

בועז ל

New member
מנהרה 4, במה אפתח?

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
מנהרה 4, במה אפתח?
בפתח המנהרה, אם כי איני מבטיח לשמור על סדר ההתקדמות בהמשך; שהרי כבר קבענו שזהו סיור "נופים".



 

בועז ל

New member
גשר 10B

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
גשר 10B
בן הזקונים של גשר 10. לאחר יציקת הרצפה מתבצע מילוי מצעים בתוך חלל הגשר ע"מ להעלות את מפלס הכניסה של הגשר למפלס המנהרה. דפנות הגשר המשופעות הושלמו זה מכבר. מבט על הדופן הצפונית מגלה מראה מרשים למדי של דופן בטון ארוכה ומסיבית, שאיך לא, הצלחתי לפספס את צילומה. אז בן זקונים, כתבתי? אז כתבתי והצחקתי את ה'זאטוט'.

בתמונות ניתן להבחין שהשעה היא שעת ערב מתקדמת. למעלה משלוש שעות שרצתי במנהרה 4, והאמינו לי שהיה לא מעט מה לראות ולטפס.




 

בועז ל

New member
יציקת רצפה

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
יציקת רצפה
יציקת הרצפה היא אחד התהליכים המרכזיים שמתבצעים כעת במנהרה 4. ע"מ לאפשר מעבר כלי רכב במהלך העבודות, מתבצעת היציקה בשני שלבים. בכל שלב מתבצעת יציקה לאורך מקטע מסוים שרוחבו כחצי מרוחב המנהרה. עם התייבשות הבטון מתפנים לטפל בחצי השני. כ-960 מ' של יציקת רצפה (ברוחב מלא של המנהרה) הושלמו עד כה מתוך 2.6 הק"מ של המנהרה. יש לציין, כי יציקת הרציפים (סקטורים F) מתבצעת ברוחב מלא של כל אולם הכרייה ולא בשני שלבים כפי שהדבר מתבצע בשאר הסקטורים.



 

davidfainshtein

Member
מנהל
איפה הבוץ, איפה?!

יציקת רצפה
יציקת הרצפה היא אחד התהליכים המרכזיים שמתבצעים כעת במנהרה 4. ע"מ לאפשר מעבר כלי רכב במהלך העבודות, מתבצעת היציקה בשני שלבים. בכל שלב מתבצעת יציקה לאורך מקטע מסוים שרוחבו כחצי מרוחב המנהרה. עם התייבשות הבטון מתפנים לטפל בחצי השני. כ-960 מ' של יציקת רצפה (ברוחב מלא של המנהרה) הושלמו עד כה מתוך 2.6 הק"מ של המנהרה. יש לציין, כי יציקת הרציפים (סקטורים F) מתבצעת ברוחב מלא של כל אולם הכרייה ולא בשני שלבים כפי שהדבר מתבצע בשאר הסקטורים.
איפה הבוץ, איפה?!
 

בועז ל

New member
מנהרת מילוט מס' 2

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
מנהרת מילוט מס' 2
עבודות להשלמת הדיפון הסופי במנהרה זו. בצד שמאל הקרוב מצוי פתחו של מעבר תת"ק שמוביל אל הדופן הדרומית של מנהרת הקו.



 

בועז ל

New member
מנהרת מילוט נוספת

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
מנהרת מילוט נוספת
הפעם זו מנהרת מילוט מס' 4, שעוברת תהליך דומה לזה של 2.

 

בועז ל

New member
ה"מכנסונים"

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
ה"מכנסונים"
מפתח המנהרה שבגינות סחרוב נראה קטע מונוטוני למדי שנמשך ע"פ קילומטר וחצי של מנהרה מדופנת סופית. אי לכך, הרשיתי לעצמי לדלג על סקטורים B ו-C "המשעממים" ולהגיע היישר לסיומו של סקטור D. פתח ה"מכנסונים" (סקטור E) נראה בתמונה.

 

בועז ל

New member
המכנסון הדרומי

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
המכנסון הדרומי
דיפונו הסופי של המכנסון הושלם. רצפת בטון באורך כמה עשרות מטרים נפרשת בתוכו.



 

בועז ל

New member
בצד שמאל - מנהרת קישור בין המכנסונים.

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
בצד שמאל - מנהרת קישור בין המכנסונים.
בעומק התמונה - קו הגבול בין המכנסון הדרומי לרציף הדרומי.

 

בועז ל

New member
לקראת הרציף הדרומי

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
לקראת הרציף הדרומי
המכנסון מתרחב.

 

בועז ל

New member
'ריצוף' ברציף הדרומי

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
'ריצוף' ברציף הדרומי



 

בועז ל

New member
ניקוז

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
ניקוז
צלילי מפל קטן בוקעים מהתא. המים כבר זורמים במסלול שהותווה עבורם.



 

בועז ל

New member
ממכנסון לרציף - אחת מאותן פינות

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
ממכנסון לרציף - אחת מאותן פינות
התרחבות המכנסון הופכת לקפיצת גובה עם ההגעה לתחילת הרציף. במבט לכיוון ת"א מופיע מימין פיר 22 האפקי והגדול, שמשתכן אצל פיר 21 היותר גדול, שמשתכן בתוך פיר המעליות הענק, 19.





 

alantan

New member
ללא קשר, אחד הבתים שמימין ומעל ל-"מ" של מבשרת ציון הוא הבית

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
ללא קשר, אחד הבתים שמימין ומעל ל-"מ" של מבשרת ציון הוא הבית
הראשון שבו גרתי בארץ, בגיל 7...
 

בועז ל

New member
ה"חנוכייה" ברציף הדרומי.

שבתשתיות - A1, מנהרה 4.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים, ו"אחרי החגים" שכולו התאוששות לכם.
במהלך השבוע קיימתי שני סיורים. האחד במנהרה 4 של פרויקט A1, השני בפרויקט כביש 1. ראש מנהלת כביש 1, מר דוד לנדסמן, אירח אותי ואת ד"ר התחכמות במשרדי המנהלת. לאחר המצגת וסקירת הפרויקט יצאנו אל השטח. סיירנו בקטע המרכזי של הפרויקט, שורש-חמד, ובקטע המרתק ביותר שלו, הקטע המזרחי שכולל את עמק ארזה, גשר מוצא ו...מנהרות הראל! את התמונות והרשמים מסיור מעניין זה אני מקווה לשלב ב"שבתשתיות" הבא (בלי נדר
) ובדף הפייסבוק של "שבתשתיות".
יום לפני הסיור בכביש 1 נערך הסיור במנהרה 4. מנהרה 4 היא אחד מאתרי העבודה בפרויקט שלעולם לא יימאס לי לבקר בהם, ולמרות זאת, הביקור במנהרה 4 מגיע לאחר הפוגה של למעלה משבעה חודשים. ו'למרות זאת 2' - לא מכבר הבטנו בתמונות ממנהרה 4 ובזכות מנהלת הפרויקט וחברות הביצוע, אנו מעודכנים במתרחש במנהרה ובקצב ההתקדמות. אי לכך, שרשור זה לא יכיל בתוכו מידע חדש אלא תמונות משופרות בלבד מאלה שהועברו אלינו. אלו מבין ששת קוראיי הנאמנים ששבעו די ממנהרה 4, יכולים להמשיך במלאכת ההכנות לשבת בזמן
שסחבקכם הנאמן ממשיך עם היתר לשטוף עיניים באם כל המנהרות. אתם כבר יודעים: עליי זה לעולם לא נמאס...

בתמונה: קטע מתרשים כביש 1, שמוצב בחדר הישיבות של מנהלת הכביש.
ה"חנוכייה" ברציף הדרומי.
המבט עדיין לעבר צד ת"א. עברנו את מכונת הדיפון, שמיקומה מעיד על סיום הדיפון הסופי ברציף הדרומי, וכעבור מספר צעדים שוב נגלים לעין שני פתחים חדשים. פיר 25 האנכי (קנה ה"חנוכייה") מבצבץ מהתקרה בעוד בדופן הימנית נגלה בחלקו מבנה 15-1, שמחבר את הרציפים דרך אולם הנוסעים.



 

easylivin

New member
הגודל מדהים אותי בכל פעם מחדש

ה"חנוכייה" ברציף הדרומי.
המבט עדיין לעבר צד ת"א. עברנו את מכונת הדיפון, שמיקומה מעיד על סיום הדיפון הסופי ברציף הדרומי, וכעבור מספר צעדים שוב נגלים לעין שני פתחים חדשים. פיר 25 האנכי (קנה ה"חנוכייה") מבצבץ מהתקרה בעוד בדופן הימנית נגלה בחלקו מבנה 15-1, שמחבר את הרציפים דרך אולם הנוסעים.
הגודל מדהים אותי בכל פעם מחדש
אין עוד הרבה דברים כאלה בעולם, אנשים פשוט לא מתארים לעצמם: תחנות רכבת תחתית למיניהן בכלל לא מתקרבות למימדים של המבנה הזה...
 

בועז ל

New member
קבל ניסיון המחשה, אריק.

הגודל מדהים אותי בכל פעם מחדש
אין עוד הרבה דברים כאלה בעולם, אנשים פשוט לא מתארים לעצמם: תחנות רכבת תחתית למיניהן בכלל לא מתקרבות למימדים של המבנה הזה...
קבל ניסיון המחשה, אריק.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה