שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
 

בועז ל

New member
ממריאים

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
ממריאים
את הסיור נערוך מדרום לצפון. נפתח בתחנת נתיבות ההולכת ונבנית וננוע צפונה עד לכביש הכניסה לקיבוץ גברעם. את הכיוונים בשרשור זה אני מציין באופן כללי וגס. בואו לא נטריד עצמנו עם מצפן או שושנת הרוחות זצ"ל.
 
מסקרן אותי - מהו כלי הטיס?

ממריאים
את הסיור נערוך מדרום לצפון. נפתח בתחנת נתיבות ההולכת ונבנית וננוע צפונה עד לכביש הכניסה לקיבוץ גברעם. את הכיוונים בשרשור זה אני מציין באופן כללי וגס. בואו לא נטריד עצמנו עם מצפן או שושנת הרוחות זצ"ל.
מסקרן אותי - מהו כלי הטיס?
 

בועז ל

New member
תחנת נתיבות

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
תחנת נתיבות
טיסת הצילום נערכה ב-20 בדצמבר 2013, ימים ספורים לפני פתיחת תחנת שדרות. למותר לציין, שבשלב זה הייתה מוכנה כל תשתית הקטע החדש שנפתח לתנועה .
 

בועז ל

New member
שתי תחנות

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
שתי תחנות
בקרבת ומצפון לתחנת הנוסעים הוקם מבנה שו"ב של התחנה התפעולית. ניתן להבחין כיצד מתרחבת רצועת הרכבת משטח (בצפון) שמיועד לשתי מסילות לכדי (בדרום) שטח שמותאם לארבע מסילות.
 

amit1270

New member
אפשר גם לראות את עקבות סערת דצמבר

שתי תחנות
בקרבת ומצפון לתחנת הנוסעים הוקם מבנה שו"ב של התחנה התפעולית. ניתן להבחין כיצד מתרחבת רצועת הרכבת משטח (בצפון) שמיועד לשתי מסילות לכדי (בדרום) שטח שמותאם לארבע מסילות.
אפשר גם לראות את עקבות סערת דצמבר
 

בועז ל

New member
יש שטח - אפשר להתמודד כאן גם עם "מצוקת הדיור"

שבתשתיות - 394 בטיסה מנתיבות ליד מרדכי.
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים, לקורא המלעון 777 ואמיר (amirv) שפרגן ועקב כך צורף אוטומטית לרשימת ששת הקוראים.

אוף, דברי הפתיח המסורתי הולכים ומתארכים. הייתי צריך לחסל אותם עוד כשהיו קטנים.


בשבוע הבא ייערך הסיור במנהרה 4 וזה המקום להודות לכל המשתתפים, שחסר להם אם לא יתייצבו ב-9:15 בנקודת המפגש.

תודה גדולה לחברי כב' הרב פיינשטיין, שסייע רבות בידי בתיאומים ובארגון הסיור. כב' הרב: אני מקווה שיש לך חבילת תקשורת משתלמת לנייד

זה גם המקום להתנצל מעומק הלב בפני המעטים שלא הצלחנו לשלב בסיור עקב המחסור באמצעים לוגיסטיים. אני מאוד מקווה שנוכל לפצותם בעתיד הקרוב בחלופה הולמת.

וכעת לדבר שלשמו התכנסנו: מדור התשתיות השבועי שוב באוויר ויוצא להשלים את המשימה: סקירת הקטע החסר שבין נתיבות ליד מרדכי. כידוע, קטע זה כולל קטע המסילה לשדרות, שכבר נפתח לתנועה. טיסה נעימה ונא לא לשכוח: על כל התמונות בשרשור זה חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש כלשהו ללא אישורן של "רכבת ישראל" ו"אלבטרוס" בעלות הזכויות.

התמונה הפותחת מגיעה דווקא מ-A1: תמונה ראשונה ברשת של ה-chamber. בקרוב אערוך סיור במקום עם נציגי "שפיר" ואני מקווה להשלים עבורי ועבורכם את המידע החסר מתהליך חילוץ מכונות הכרייה ממנהרה 3.
יש שטח - אפשר להתמודד כאן גם עם "מצוקת הדיור"
 

liorschwimmer

New member
ומה רע בחקלאות?

האזור החקלאי הזה כבר מזמן אינו "טבע".
ואת זה כותב מי שחובב טבע לפחות כמוך.
ומה רע בחקלאות?
עדיף שדות ירוקים על פני עוד בטון.
את הבטון שישפכו בתל אביב ויתנו להינות מנוף ירוק.
מגיע למדינה שלנו ירוק כמה שאפשר
 

בועז ל

New member
טוב, זאת ההעדפה שלך ואולי גם שלי במקרים

ומה רע בחקלאות?
עדיף שדות ירוקים על פני עוד בטון.
את הבטון שישפכו בתל אביב ויתנו להינות מנוף ירוק.
מגיע למדינה שלנו ירוק כמה שאפשר
טוב, זאת ההעדפה שלך ואולי גם שלי במקרים
רבים ואחרים, אך איני בטוח שזאת העדפתם של תושבי האזור.
 

easylivin

New member
התושבים ובתיהם הורסים את הנוף "הטבעי"


טוב, זאת ההעדפה שלך ואולי גם שלי במקרים
רבים ואחרים, אך איני בטוח שזאת העדפתם של תושבי האזור.
התושבים ובתיהם הורסים את הנוף "הטבעי"

אם כבר: אין שום דבר "טבעי" בנוף חקלאי, כל חקלאות הינה מעשה ידי אדם והיא משנה כל נוף שהיא מגיעה אליו ללא היכר, ע"ע אירופה "המכוערת" שפעם הייתה מכוסה כל-כולה ביערות בלתי-עבירים. ובמקרה שלנו, אין שום דבר טבעי בירק שאנחנו רואים באזור הצחיח הזה. הכל שם צריך
להיות צהוב ומאובק למעט עונה קצרצרה, ואפילו לא מדי שנה.

בכלל, כל מקום שבו דרכה רגלו של האדם הקדמון (מאז שלמדנו להדליק אש), בטח ובטח כל מקום שהאדם המודרני הגיע אליו, כבר לא ייראה יותר "טבעי" מעולם. ומי שלא אוהב את העובדה הזאת, כנראה שאינו מחבב בני-אדם בכלל... יש לזה אפילו שם מדעי שאני לא זוכר אותו כרגע.
 

liorschwimmer

New member
טוב, אז בוא נשפוך שם הרבה בטון

התושבים ובתיהם הורסים את הנוף "הטבעי"

אם כבר: אין שום דבר "טבעי" בנוף חקלאי, כל חקלאות הינה מעשה ידי אדם והיא משנה כל נוף שהיא מגיעה אליו ללא היכר, ע"ע אירופה "המכוערת" שפעם הייתה מכוסה כל-כולה ביערות בלתי-עבירים. ובמקרה שלנו, אין שום דבר טבעי בירק שאנחנו רואים באזור הצחיח הזה. הכל שם צריך
להיות צהוב ומאובק למעט עונה קצרצרה, ואפילו לא מדי שנה.

בכלל, כל מקום שבו דרכה רגלו של האדם הקדמון (מאז שלמדנו להדליק אש), בטח ובטח כל מקום שהאדם המודרני הגיע אליו, כבר לא ייראה יותר "טבעי" מעולם. ומי שלא אוהב את העובדה הזאת, כנראה שאינו מחבב בני-אדם בכלל... יש לזה אפילו שם מדעי שאני לא זוכר אותו כרגע.
טוב, אז בוא נשפוך שם הרבה בטון
 

easylivin

New member
די עם השטויות. הרכבת לא מזיקה לקלאות, להיפך.

ומה רע בחקלאות?
עדיף שדות ירוקים על פני עוד בטון.
את הבטון שישפכו בתל אביב ויתנו להינות מנוף ירוק.
מגיע למדינה שלנו ירוק כמה שאפשר
די עם השטויות. הרכבת לא מזיקה לקלאות, להיפך.
היא עוזרת גם לחלקאים בכך שהיא עוזרת לכלכלת המדינה כולה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה