חדשות טובות
שמח שעשוש קיבל את העבודה. והלוואי ונראה רכבות על קטע א' לפני 2017. צריך להחיל ולקדם במסדרונות הגבוהים את הרעיון עם מפעל הסגמנטים.
חדשות טובותמה צפוי ב-2015 ב-A1?
לאחר תקופת דמדומים קצרה שתחילתה עם פריצתה של מנהרה 3, העניין חוזר לפרויקט ב-2015. ודאי שאלתם את עצמכם מדוע נוחת עליכם מספר לא הגיוני של תמונות מגשר 10. אז זהו, שלמעשה גשר 10 היה האטרקציה היחידה של A1 בתקופת הדמדומים וכעת מתחדש העניין ב-2015.
קבלן קטע א'- צו התחלת עבודות ניתן לקבלן הזוכה, עשוש. העבודות על המבנה העליון צפויות להתחיל בינואר. אורך הקטע 9 ק"מ וכולל הקמת מבנה שו"ב בתחנה תפעולית שבקטע שבין גשרים 4 ו-5 של הפרויקט. הנחת המסילות תתבצע ע"י קבלן משנה (מי אמר "לסיכו" ולא קיבל?).
קשת מודיעין- ממנהלת הפרויקט נמסר כי הנושא עדיין בהסדרת התקציב מול משרדי האוצר והתחבורה במקביל לקידום התכנון. מסתמן כי שלושה מכרזים יידרשו לביצוע הפרויקט: מכרז של העירייה להקמת הגשר העילי, מכרז ביצוע של הגישור והתוואי ומכרז המבנה העליון.
קבלן מערכות (מנהרות)- בעוד כשלושה חודשים אמור להיבחר הקבלן הזוכה. כחודש לאחר מכן אמור להימסר צו התחלת עבודה לקבלן, מה שמביא את הערכת תחילת העבודה לחודשי אפריל-מאי 2015. שניים מהמרכיבים שעשויים לעניין אותנו בעבודת הקבלן הם הנחת המסילות וההכנה לחשמול.
קבלן מערכות תחנת האומה - התחלת הצמיחה לגובה של מבנים על ומעל גג התחנה. בנוסף, קבלן המערכות צפוי להיכנס לרציף הדרומי כבר בפברואר2015.
מנהרה 4 - השלמת הרצפה של הרציף הדרומי עוד החודש ומסירה הדרגתית של המנהרה למזמין. בתחילה יימסרו סקטורים A, B, C ובהמשך F דרום (הרציף) ועד להשלמת סקטורים D ו-E הנותרים. את תכולת העבודה של קבלן המערכות במנהרה 4 אני עוד צריך לברר.
בתמונה: "קשת מודיעין" הפנמית.
שמח שעשוש קיבל את העבודה. והלוואי ונראה רכבות על קטע א' לפני 2017. צריך להחיל ולקדם במסדרונות הגבוהים את הרעיון עם מפעל הסגמנטים.