עוד קצת ענייני אוויר מגשר 10
עזבנו את המנופאי ואת פורטל מנהרה 3A ועברנו להתבונן דרל "עיניו" של הרחפן. מבט אל הקטע הבעייתי ביותר בבניית גשר 10; הקטע בו יידרשו אולי שינויים בהסדרי התנועה בכביש 1, ולבטח הנחיות בטיחות חדשות. אגב, נודע לי כי במספר פרויקטים ברכבת כבר הביעו התעניינות ברכישת הגדג'ט החדש. הצעצוע הזה אידאלי לצילומים מהאוויר של אלמנטים לטווח קצר ובינוני, ולהבדיל מהרחפן עצמו, עלותו בהחלט אינה בשמים. כלכלי ביותר עבור הרכבת שמשלמת 10K ש"ח עבור כל גיחת צילום של מסוק. (3תמונות)
הסתייגות קטנה: ורק שיהיה לרכבת פרויקטים לצלם
עוד קצת ענייני אוויר מגשר 10שבתשתיות - מן המניין.
שבת שלום, אמיגוס.
הגולש קורן בן אשר פתר את חידת התשתיות ובחר לוותר על תצלומי האוויר מקו אשקלון-ב"ש (כמה חבל; שרשור אווירי תמיד קל להעלות) ובמקומם העדיף את המדור "התקני". מי שבכל זאת רוצה טעימה אווירית מהפרויקט, מוזמן לטוס במשך 28 דקות עם "אלבטרוס" ודף הפייסבוק של מדור התשתיות. אלה מבין ששת הקוראים שיבחרו להישאר כאן, יוכלו להתעדכן בנעשה בשני פרויקטי הדגל של ר"י ו"נתיבי ישראל" (רנ"י בחידוש הלשוני לעצלנים) ואולי גם תוספות קצרצרות מפרויקטים אחרים.
נצא לדרך עם נקודת תצפית חדשה במבשרת על גשר 10. (3 תמונות)
עזבנו את המנופאי ואת פורטל מנהרה 3A ועברנו להתבונן דרל "עיניו" של הרחפן. מבט אל הקטע הבעייתי ביותר בבניית גשר 10; הקטע בו יידרשו אולי שינויים בהסדרי התנועה בכביש 1, ולבטח הנחיות בטיחות חדשות. אגב, נודע לי כי במספר פרויקטים ברכבת כבר הביעו התעניינות ברכישת הגדג'ט החדש. הצעצוע הזה אידאלי לצילומים מהאוויר של אלמנטים לטווח קצר ובינוני, ולהבדיל מהרחפן עצמו, עלותו בהחלט אינה בשמים. כלכלי ביותר עבור הרכבת שמשלמת 10K ש"ח עבור כל גיחת צילום של מסוק. (3תמונות)
הסתייגות קטנה: ורק שיהיה לרכבת פרויקטים לצלם