שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
ממ"דים.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
ממ"דים.
כנגזר מצער מהסביבה, חלק מ"הווי" המקום נקשר באותם חדרים מוגנים. התמונה הראשונה מציגה את הממ"ד היביל, ששימש לא מעט את העובדים באתר במהלך "צוק איתן". בשתי התמונות הנוספות מופיעים ממ"דים על הרציפים. על כל רציף קיימים שניים כאלה (אחד בכל קצה) ובסה"כ מדובר בארבעה ממ"דים על הרציפים. (שלוש תמונות)





 

GLSRA

Active member
שיא גינס

ממ"דים.
כנגזר מצער מהסביבה, חלק מ"הווי" המקום נקשר באותם חדרים מוגנים. התמונה הראשונה מציגה את הממ"ד היביל, ששימש לא מעט את העובדים באתר במהלך "צוק איתן". בשתי התמונות הנוספות מופיעים ממ"דים על הרציפים. על כל רציף קיימים שניים כאלה (אחד בכל קצה) ובסה"כ מדובר בארבעה ממ"דים על הרציפים. (שלוש תמונות)
שיא גינס
המדינה היחידה בעולם שבה בונים מקלטים (ממדי"ם בשפה מכובסת) על הרציפים
איפה אנחנו חיים ? לא ייאמן
 

בועז ל

New member
מבני השו"ב ומאגר המים.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
מבני השו"ב ומאגר המים.
תחנת אופקים היא גם תחנה תפעולית. אי לכך, מבנה השליטה והבקרה נמצא בה. מעניין להבחין באחרונה, שמבני השו"ב של תחנות הנוסעים גדלו והתארכו עם השנים (בית שאן למשל). בנוסף, צמוד למבנה השו"ב, מופיע מבנה נוסף וקטן ממנו. זהו מבנה משאבות שמכיל מאגר מים.

 
תודה רבה ושאלה על מאגר המים

מבני השו"ב ומאגר המים.
תחנת אופקים היא גם תחנה תפעולית. אי לכך, מבנה השליטה והבקרה נמצא בה. מעניין להבחין באחרונה, שמבני השו"ב של תחנות הנוסעים גדלו והתארכו עם השנים (בית שאן למשל). בנוסף, צמוד למבנה השו"ב, מופיע מבנה נוסף וקטן ממנו. זהו מבנה משאבות שמכיל מאגר מים.
תודה רבה ושאלה על מאגר המים
מדוע הוא נחוץ? הרי, הרכבות כבר לא פועלות על קיטור.
 

בועז ל

New member
חניונים

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
חניונים
העיר אופקים מקבלת מספר נאה של מקומות חניה. בשלב א' יוקצו 273 מקומות חניה שאליהם יתווסף, צמוד למבנה התחנה, שטח המיועד עבור חניית אוטובוסים ומוניות.
פרויקט "שילובים" של משרד התחבורה מעורב בתחנת אופקים ואמור להשתלב בה במהלך 2016. (3 תמונות)





 

amit1270

New member
למה ב-2016 ולא עם פתיחת התחנה?

חניונים
העיר אופקים מקבלת מספר נאה של מקומות חניה. בשלב א' יוקצו 273 מקומות חניה שאליהם יתווסף, צמוד למבנה התחנה, שטח המיועד עבור חניית אוטובוסים ומוניות.
פרויקט "שילובים" של משרד התחבורה מעורב בתחנת אופקים ואמור להשתלב בה במהלך 2016. (3 תמונות)
למה ב-2016 ולא עם פתיחת התחנה?
 
במהלך 2016 צפויים ליישם את מכרז צפון הנגב החדש שכולל את

למה ב-2016 ולא עם פתיחת התחנה?
במהלך 2016 צפויים ליישם את מכרז צפון הנגב החדש שכולל את
אופקים (המכרז פורסם ביולי 2014).
במכרז זה כלולים חמישה קווים עירוניים באופקים שמגיעים לתחנת הרכבת.
 

easylivin

New member
אני כבר מצפה לכתבה באתר אינטרנט מסויים...

במהלך 2016 צפויים ליישם את מכרז צפון הנגב החדש שכולל את
אופקים (המכרז פורסם ביולי 2014).
במכרז זה כלולים חמישה קווים עירוניים באופקים שמגיעים לתחנת הרכבת.
אני כבר מצפה לכתבה באתר אינטרנט מסויים...
"מחכים לאוטובוס מתחנת הרכבת באופקים? תמשיכו לחכות". הכתבה תתפרסם שבועיים לפני ההפעלה המתוכננת, ולאחריה יתפרסם עדכון בזו הלשון: "בעקבות הפרסום ב-...: הופעל קו אוטובוס לתחנת הרכבת באופקים". אישימוטו, תייר מיפן: "האוטובוס איחר בדקה ו-7 שניות! אצלנו שר התחבורה היה כבר עושה חראקירי!"
 

בועז ל

New member


אני כבר מצפה לכתבה באתר אינטרנט מסויים...
"מחכים לאוטובוס מתחנת הרכבת באופקים? תמשיכו לחכות". הכתבה תתפרסם שבועיים לפני ההפעלה המתוכננת, ולאחריה יתפרסם עדכון בזו הלשון: "בעקבות הפרסום ב-...: הופעל קו אוטובוס לתחנת הרכבת באופקים". אישימוטו, תייר מיפן: "האוטובוס איחר בדקה ו-7 שניות! אצלנו שר התחבורה היה כבר עושה חראקירי!"
 

בועז ל

New member
מבנה התחנה.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
מבנה התחנה.
אישית, לא מלהיב אותי ה"יבוא" האדריכלי שבוצע בתחנת אופקים. למרות הצבע, אני בספק אם אכן סגנון לבנים חומות זה הולם ומתאים לסביבה הטבעית של אופקים. (3 תמונות)





 

alantan

New member
רוצים שארגיש בבית.


מבנה התחנה.
אישית, לא מלהיב אותי ה"יבוא" האדריכלי שבוצע בתחנת אופקים. למרות הצבע, אני בספק אם אכן סגנון לבנים חומות זה הולם ומתאים לסביבה הטבעית של אופקים. (3 תמונות)
רוצים שארגיש בבית.
 

amit1270

New member
משום מה בהדמיה (בשלט) לא רואים לבנים אדומות

מבנה התחנה.
אישית, לא מלהיב אותי ה"יבוא" האדריכלי שבוצע בתחנת אופקים. למרות הצבע, אני בספק אם אכן סגנון לבנים חומות זה הולם ומתאים לסביבה הטבעית של אופקים. (3 תמונות)
משום מה בהדמיה (בשלט) לא רואים לבנים אדומות
יכול להיות שהשלט דהה?
 

בועז ל

New member
דפנות המבנה

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
דפנות המבנה
הקצה המערבי של התחנה אסתטי וקשתי. צד זה יכיל את הקפטריה. הצד המזרחי יכיל את האזור הטכני של התחנה, הקופה ומשרד מנהל התחנה. בין שני אגפי התחנה ימוקם אולם הנוסעים שמעליו תקרה קשתית עשויה מתכת. בתמונות אפשר להבחין בחלק מעמודי הפלדה שעתידים לתמוך בתקרה זו. (שתי תמונות)



 

פאגוט

New member
תוסיף עוד קורה לרשימה


דפנות המבנה
הקצה המערבי של התחנה אסתטי וקשתי. צד זה יכיל את הקפטריה. הצד המזרחי יכיל את האזור הטכני של התחנה, הקופה ומשרד מנהל התחנה. בין שני אגפי התחנה ימוקם אולם הנוסעים שמעליו תקרה קשתית עשויה מתכת. בתמונות אפשר להבחין בחלק מעמודי הפלדה שעתידים לתמוך בתקרה זו. (שתי תמונות)
תוסיף עוד קורה לרשימה
 

פאגוט

New member
קוראה

דפנות המבנה
הקצה המערבי של התחנה אסתטי וקשתי. צד זה יכיל את הקפטריה. הצד המזרחי יכיל את האזור הטכני של התחנה, הקופה ומשרד מנהל התחנה. בין שני אגפי התחנה ימוקם אולם הנוסעים שמעליו תקרה קשתית עשויה מתכת. בתמונות אפשר להבחין בחלק מעמודי הפלדה שעתידים לתמוך בתקרה זו. (שתי תמונות)
קוראה
 

בועז ל

New member
אולם הנוסעים.

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
אולם הנוסעים.
הכניסה לתחנה. כאמור, אולם הנוסעים נמצא במרכז המבנה ומפצל אותו לשני אגפים. צד ימין הוא הצד המזרחי של המבנה, השמאלי הוא צד הקפטריה והאגף המערבי של התחנה. בעומק התמונה מופיע פתח מעלית הנוסעים (בצדימין) והירידה אל המעבר התת"ק שמתחת למסילות.

 

בועז ל

New member
אגף מזרח

שבתשתיות - לסיום, תחנת אופקים.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
קצת יותר משלושה חודשים חלפו מאז סיור הפורום שהתקיים בתחנת נתיבות ולאורך תוואי קו אשקלון-ב"ש. כזכור, הסיור כלל את הקטע שבין תחנת נתיבות לסביבת אשל הנשיא, שבתוכו מצויה גם תחנת אופקים. התחנה עתידה להיפתח בסוף השנה, ולאחר קודמותיה, תחנות שדרות ונתיבות, היא התחנה המסיימת את הפרויקט כולו. באוגוסט השנה תתבצע פעימת תקשורת שתכלול את הקו כולו. זה, אגב, צפוי להיפתח לתנועה בספטמבר השנה.
כשמדברים על סיום הפרויקט, לא ניתן שלא להזכיר את ניסיונות ההתנקשות הרבים שצלח הפרויקט. הקשים והכואבים מכולם היו דווקא מבית - ניסיונות של אינטרסנטים שמכונים משום מה כ"נערים", שלהם זה כלל לא מפריע להדביק לפרויקט לאומי חשוב ולגיטימי את התואר הבזוי והמגונה ,"קו העיירות".
סיומו הקרב של הפרויקט מהווה למעשה ניצחון של האנשים שהאמינו מלכתחילה בפרויקט יחד עם אנשי הביצוע, שבתנאים הלא פשוטים של "צוק איתן" עמלו נמרצות לקידומו. את סיפורה של תחנת אופקים בתוך הפרויקט כולו ניתן אפוא לראות כדוגמת מיקרו מייצגת של המאקרו. מי שביקר באוגוסט 2014 באתר ההקמה של התחנה ראה בעיניו רק חול וחול, בתוספת שני טורים של קידוחי כלונסאות. אלא שאז נכנס השר הממונה לתמונה, ובעקבות ביקור שלו בעיריית אופקים, השתנתה התמונה מקצה לקצה: הפרויקט מתקדם בקצב מהיר וברכבת וחברת הניהול מדווחים על שת"פ יוצא דופן עם עיריית אופקים והעומד בראשה.
יאללה, תמונה אחת (ולעתים גם שרשור תמונות) טובה מאלף מילים, אז בואו נבדוק אם אכן יש כיסוי לדברים שנכתבו כאן.
יוצאים לדרך עם מתנת יום הולדת שתמיד משמחת את אחי היקר והמלעון.
(שתי תמונות)
אגף מזרח
שלוש תמונות למה שתואר קודם לכן. במרכז האולם - צנרת הכנה לחשמל ותקשורת עבור הוולידטורים.





 
מצב
הנושא נעול.
למעלה