שאלות בנושאי אוטובוסים

מצב
הנושא נעול.
שאלות בנושאי אוטובוסים

שאלות בנושאי אוטובוסים
היום ביקרתי בת"א ביחד עם חברתי האהובה והכרטיס המשולב רכבת-דן איפשר לנו לטעום בנינוחות את שירותיה של 'דן' בעיר. במהלך היום התעוררו בראשי מספר שאלות: א. יצא לי לנסוע גם באוטובוסים החדשים (והססגוניים מדי?) של קו 5 וגם באוטובוס לבן (במקרה זה - בקו 27). על פני הדברים נראה כי מדובר באוטובוסים זהים (MAN נמוכי רצפה) אולם מספר פרטים קטנים תפסו את עיני: לאוטובוסים של קו 5 יש סידור פנימי זהה לחלוטין (או כמעט) לזה של חבריהם ב-'אגד' חיפה, למעט צבעי הריפוד והרצפה, אם כי אפילו צבע עמודי המתכת זהה לזה שאוטובוסי 'אגד'. לעומת זאת, באוטובוס הלבן היו ידיות שונות מעט למושבים ועוד שינויים קטנים (כולל ריפוד בצביעה שונה ומאוד ססגונית ועליזה). אני בטוח שכבר עניתם לשאלה זאת בפורום בעבר, אולם אני מתקשה לעקוב אחרי ההתכתבות האוטובוסים, ולכן אשמח אם מי מכם יוכל להאיר את עיני לגבי הסיבה להבדלים. ב. האם מי מאנשי משרד התחבורה חשב על מצב הכרטיסים המשולבים, כגון זה בו השתמשתי, לאחר הוצאתם לתחרות של קבוצות קווים נוספים באיזור? הרי כבר היום הכרטיסים מוגבלים בגלל נוכחותה של אגד בחלק מהקווים העירוניים בעיר. ג. למה 'אגד' לא מפעילים בחיפה כרטיס 'חופשי יומי' כמו זה של 'דן' בת"א? אני חושב שזאת שאלה רטורית, ולכן אענה לעצמי של-'אגד' בחיפה אין כל אינטרס כלכלי להשתפר, להתייעל ולהיות מושכים יותר לציבור הנוסעים, ולפיכך הם לא עושים את זה, למרות שהציבור כולו צפוי להרוויח מכך. (אביתר, אם אתה לא מסכים איתי, אנא קרא את תכתובותי הקודמות בנושא 'אגד' בחיפה בארכיון הפורום לפני הצטרפותך אליו, לפני שתגיב). ד. זו הצעה, לא כל-כך שאלה: מתי יקום מי מכם חובבי האוטובוסים הרציניים ויקים אתר מקביל לאתר 'חדשות הרכבת' בו יכוסו בצורה מקצועית ואיכותית נושאי החדשות הקשורים לתחבורה האוטובוסית (הן הציבורית והן הפרטית). אמנם אני מתרשם כי חדשות רבות מופיעות על גבי פורום זה, אולם הדיונים המתפתחים מתוכן גורמים לתופעת 'מרוב עצים לא רואים את היער' וכך חובב האוטובוסים המתחיל נאלץ לגשש דרכו בפורום תוך ספיגת ביקורת מחבריו על 'זיבול' הפורום בדברים שנדונו כבר. אני חושב שדווקא היום זו תקופה מצוינת להתחיל בהפעלת אתר שכזה, עקב המהפכה שבתחילתה אנו נמצאים (בין אם אנו חושבים שהיא טובה או רעה) ושפע החדשות המציף אותנו - ברמות האסטרטגית, האופרטיבית והטקטית - בכל רחבי הארץ ובכל המגזרים. אני יודע (מנסיון אישי) שלא קל להקים ולהפעיל אתר שכזה, אולם אני מקווה בשבילכם, חובבי האוטובוסים, שיש ביניכם מספיק אנשים רציניים ובעלי יכולת לעשות זאת, וזאת קודם כל על מנת לקדם את התחביב שלכם, ובהמשך על מנת ליצור מודעות ציבורית מתקדמת, שהמידע האמיתי והדעות השונות פרוסות לפניה. למרות שאהבתי נתונה כולה לרכבות (ולחברתי האהובה ולמשפחתי, כמובן), גם אני יודע שבעתיד הקרוב לא נראה עדיין רכבת קלה ותחתית מגיעה לכל שכונת מגורים בארץ, וכך נשאר בידי האוטובוסים תפקיד מכריע ומשמעותי בהסטת כובד המשקל של תחבורת הנוסעים בארץ מהרכיב הפרטי (המזהם, הבזבני, המכוער והמסוכן) לרכיב הציבורי (שיכול להיות ההיפך מכל זה, אפילו אם הוא עדיין לא לגמרי). מי מרים את הכפפה?
 

david80

Member
נסעתי לפני זמן מה באוטובוס סקניה...

שאלות בנושאי אוטובוסים
היום ביקרתי בת"א ביחד עם חברתי האהובה והכרטיס המשולב רכבת-דן איפשר לנו לטעום בנינוחות את שירותיה של 'דן' בעיר. במהלך היום התעוררו בראשי מספר שאלות: א. יצא לי לנסוע גם באוטובוסים החדשים (והססגוניים מדי?) של קו 5 וגם באוטובוס לבן (במקרה זה - בקו 27). על פני הדברים נראה כי מדובר באוטובוסים זהים (MAN נמוכי רצפה) אולם מספר פרטים קטנים תפסו את עיני: לאוטובוסים של קו 5 יש סידור פנימי זהה לחלוטין (או כמעט) לזה של חבריהם ב-'אגד' חיפה, למעט צבעי הריפוד והרצפה, אם כי אפילו צבע עמודי המתכת זהה לזה שאוטובוסי 'אגד'. לעומת זאת, באוטובוס הלבן היו ידיות שונות מעט למושבים ועוד שינויים קטנים (כולל ריפוד בצביעה שונה ומאוד ססגונית ועליזה). אני בטוח שכבר עניתם לשאלה זאת בפורום בעבר, אולם אני מתקשה לעקוב אחרי ההתכתבות האוטובוסים, ולכן אשמח אם מי מכם יוכל להאיר את עיני לגבי הסיבה להבדלים. ב. האם מי מאנשי משרד התחבורה חשב על מצב הכרטיסים המשולבים, כגון זה בו השתמשתי, לאחר הוצאתם לתחרות של קבוצות קווים נוספים באיזור? הרי כבר היום הכרטיסים מוגבלים בגלל נוכחותה של אגד בחלק מהקווים העירוניים בעיר. ג. למה 'אגד' לא מפעילים בחיפה כרטיס 'חופשי יומי' כמו זה של 'דן' בת"א? אני חושב שזאת שאלה רטורית, ולכן אענה לעצמי של-'אגד' בחיפה אין כל אינטרס כלכלי להשתפר, להתייעל ולהיות מושכים יותר לציבור הנוסעים, ולפיכך הם לא עושים את זה, למרות שהציבור כולו צפוי להרוויח מכך. (אביתר, אם אתה לא מסכים איתי, אנא קרא את תכתובותי הקודמות בנושא 'אגד' בחיפה בארכיון הפורום לפני הצטרפותך אליו, לפני שתגיב). ד. זו הצעה, לא כל-כך שאלה: מתי יקום מי מכם חובבי האוטובוסים הרציניים ויקים אתר מקביל לאתר 'חדשות הרכבת' בו יכוסו בצורה מקצועית ואיכותית נושאי החדשות הקשורים לתחבורה האוטובוסית (הן הציבורית והן הפרטית). אמנם אני מתרשם כי חדשות רבות מופיעות על גבי פורום זה, אולם הדיונים המתפתחים מתוכן גורמים לתופעת 'מרוב עצים לא רואים את היער' וכך חובב האוטובוסים המתחיל נאלץ לגשש דרכו בפורום תוך ספיגת ביקורת מחבריו על 'זיבול' הפורום בדברים שנדונו כבר. אני חושב שדווקא היום זו תקופה מצוינת להתחיל בהפעלת אתר שכזה, עקב המהפכה שבתחילתה אנו נמצאים (בין אם אנו חושבים שהיא טובה או רעה) ושפע החדשות המציף אותנו - ברמות האסטרטגית, האופרטיבית והטקטית - בכל רחבי הארץ ובכל המגזרים. אני יודע (מנסיון אישי) שלא קל להקים ולהפעיל אתר שכזה, אולם אני מקווה בשבילכם, חובבי האוטובוסים, שיש ביניכם מספיק אנשים רציניים ובעלי יכולת לעשות זאת, וזאת קודם כל על מנת לקדם את התחביב שלכם, ובהמשך על מנת ליצור מודעות ציבורית מתקדמת, שהמידע האמיתי והדעות השונות פרוסות לפניה. למרות שאהבתי נתונה כולה לרכבות (ולחברתי האהובה ולמשפחתי, כמובן), גם אני יודע שבעתיד הקרוב לא נראה עדיין רכבת קלה ותחתית מגיעה לכל שכונת מגורים בארץ, וכך נשאר בידי האוטובוסים תפקיד מכריע ומשמעותי בהסטת כובד המשקל של תחבורת הנוסעים בארץ מהרכיב הפרטי (המזהם, הבזבני, המכוער והמסוכן) לרכיב הציבורי (שיכול להיות ההיפך מכל זה, אפילו אם הוא עדיין לא לגמרי). מי מרים את הכפפה?
נסעתי לפני זמן מה באוטובוס סקניה...
בקו 47 של דן, האוירה היתה קצת מוזרה והתגעגתי במהלך כל הנסיעה לאוטובוסים נמוכי הרצפה של 'מאן'...
 
לא פלא ! סקניה לא יתפוס פה !

נסעתי לפני זמן מה באוטובוס סקניה...
בקו 47 של דן, האוירה היתה קצת מוזרה והתגעגתי במהלך כל הנסיעה לאוטובוסים נמוכי הרצפה של 'מאן'...
לא פלא ! סקניה לא יתפוס פה !
זכור ואל תשכח מה קרה איתם בשנות ה-70 !!!
 

ארזS

New member
בקשר לסקניה החדשה של דן

נסעתי לפני זמן מה באוטובוס סקניה...
בקו 47 של דן, האוירה היתה קצת מוזרה והתגעגתי במהלך כל הנסיעה לאוטובוסים נמוכי הרצפה של 'מאן'...
בקשר לסקניה החדשה של דן
הסקניה היא לא של דן. היא של חברת סקניה והובאה לארץ על ידיה ועל חשבונה לניסיון בדן כי הם רוצים לנסות ולשבור את המונופול שיש למאן בדן.
 
מ.א.ן-ים בדן

שאלות בנושאי אוטובוסים
היום ביקרתי בת"א ביחד עם חברתי האהובה והכרטיס המשולב רכבת-דן איפשר לנו לטעום בנינוחות את שירותיה של 'דן' בעיר. במהלך היום התעוררו בראשי מספר שאלות: א. יצא לי לנסוע גם באוטובוסים החדשים (והססגוניים מדי?) של קו 5 וגם באוטובוס לבן (במקרה זה - בקו 27). על פני הדברים נראה כי מדובר באוטובוסים זהים (MAN נמוכי רצפה) אולם מספר פרטים קטנים תפסו את עיני: לאוטובוסים של קו 5 יש סידור פנימי זהה לחלוטין (או כמעט) לזה של חבריהם ב-'אגד' חיפה, למעט צבעי הריפוד והרצפה, אם כי אפילו צבע עמודי המתכת זהה לזה שאוטובוסי 'אגד'. לעומת זאת, באוטובוס הלבן היו ידיות שונות מעט למושבים ועוד שינויים קטנים (כולל ריפוד בצביעה שונה ומאוד ססגונית ועליזה). אני בטוח שכבר עניתם לשאלה זאת בפורום בעבר, אולם אני מתקשה לעקוב אחרי ההתכתבות האוטובוסים, ולכן אשמח אם מי מכם יוכל להאיר את עיני לגבי הסיבה להבדלים. ב. האם מי מאנשי משרד התחבורה חשב על מצב הכרטיסים המשולבים, כגון זה בו השתמשתי, לאחר הוצאתם לתחרות של קבוצות קווים נוספים באיזור? הרי כבר היום הכרטיסים מוגבלים בגלל נוכחותה של אגד בחלק מהקווים העירוניים בעיר. ג. למה 'אגד' לא מפעילים בחיפה כרטיס 'חופשי יומי' כמו זה של 'דן' בת"א? אני חושב שזאת שאלה רטורית, ולכן אענה לעצמי של-'אגד' בחיפה אין כל אינטרס כלכלי להשתפר, להתייעל ולהיות מושכים יותר לציבור הנוסעים, ולפיכך הם לא עושים את זה, למרות שהציבור כולו צפוי להרוויח מכך. (אביתר, אם אתה לא מסכים איתי, אנא קרא את תכתובותי הקודמות בנושא 'אגד' בחיפה בארכיון הפורום לפני הצטרפותך אליו, לפני שתגיב). ד. זו הצעה, לא כל-כך שאלה: מתי יקום מי מכם חובבי האוטובוסים הרציניים ויקים אתר מקביל לאתר 'חדשות הרכבת' בו יכוסו בצורה מקצועית ואיכותית נושאי החדשות הקשורים לתחבורה האוטובוסית (הן הציבורית והן הפרטית). אמנם אני מתרשם כי חדשות רבות מופיעות על גבי פורום זה, אולם הדיונים המתפתחים מתוכן גורמים לתופעת 'מרוב עצים לא רואים את היער' וכך חובב האוטובוסים המתחיל נאלץ לגשש דרכו בפורום תוך ספיגת ביקורת מחבריו על 'זיבול' הפורום בדברים שנדונו כבר. אני חושב שדווקא היום זו תקופה מצוינת להתחיל בהפעלת אתר שכזה, עקב המהפכה שבתחילתה אנו נמצאים (בין אם אנו חושבים שהיא טובה או רעה) ושפע החדשות המציף אותנו - ברמות האסטרטגית, האופרטיבית והטקטית - בכל רחבי הארץ ובכל המגזרים. אני יודע (מנסיון אישי) שלא קל להקים ולהפעיל אתר שכזה, אולם אני מקווה בשבילכם, חובבי האוטובוסים, שיש ביניכם מספיק אנשים רציניים ובעלי יכולת לעשות זאת, וזאת קודם כל על מנת לקדם את התחביב שלכם, ובהמשך על מנת ליצור מודעות ציבורית מתקדמת, שהמידע האמיתי והדעות השונות פרוסות לפניה. למרות שאהבתי נתונה כולה לרכבות (ולחברתי האהובה ולמשפחתי, כמובן), גם אני יודע שבעתיד הקרוב לא נראה עדיין רכבת קלה ותחתית מגיעה לכל שכונת מגורים בארץ, וכך נשאר בידי האוטובוסים תפקיד מכריע ומשמעותי בהסטת כובד המשקל של תחבורת הנוסעים בארץ מהרכיב הפרטי (המזהם, הבזבני, המכוער והמסוכן) לרכיב הציבורי (שיכול להיות ההיפך מכל זה, אפילו אם הוא עדיין לא לגמרי). מי מרים את הכפפה?
מ.א.ן-ים בדן
האוטובוסים על קו 5 (הצבעוניים יותר) מורכבים בארץ (הארגז ומרכבים). רוב הלבנים מקו 27 מורכבים בגרמניה ולכן יכולת לראות, חן, הבדלים בכמה חלקים באוטובוס. אגב, למיטב ידיעתי, רוב המ.א.ן-ים של אגד הורכבו בגרמניה ועד כמה שראיתי גם ביניהם לבין הגרמנים של דן יש הבדל (בדלתות למשל) ואיני יודע למה. עכשיו אגד התחילו להפעיל מ.א.ן-ים ישראליים (לפחות באיזור ת"א).
 
שאלה

מ.א.ן-ים בדן
האוטובוסים על קו 5 (הצבעוניים יותר) מורכבים בארץ (הארגז ומרכבים). רוב הלבנים מקו 27 מורכבים בגרמניה ולכן יכולת לראות, חן, הבדלים בכמה חלקים באוטובוס. אגב, למיטב ידיעתי, רוב המ.א.ן-ים של אגד הורכבו בגרמניה ועד כמה שראיתי גם ביניהם לבין הגרמנים של דן יש הבדל (בדלתות למשל) ואיני יודע למה. עכשיו אגד התחילו להפעיל מ.א.ן-ים ישראליים (לפחות באיזור ת"א).
שאלה
ראיתי מספר פעמים בקו 70 של "דן" אוטובוס שעליו כתוב: "דן מציג בגאווה את האוטובוס העירוני הטוב בעולם מתוצרת הארגז"(-מתוצרת הארגז- היה מודגש באדום, כל הכתובית בפונט ARIEL). מספר האוטובוס: 7041. שאלתי היא האם אוטובוס זה היה האוטובוס הראשון שהובא לארץ שתואם לתקן יורו 3 או הובא ביחד עם שאר האוטובוסים (7042 ומעלה...)? ...אגב- שמתי לב שהמנוע של 7005 (קו 7) רועש מאוד משאר האוטובוסים מדגם זה. אולי החליפו מנוע?
 
אני חושב שזה הראשון שהגיע עם יורו 3

שאלה
ראיתי מספר פעמים בקו 70 של "דן" אוטובוס שעליו כתוב: "דן מציג בגאווה את האוטובוס העירוני הטוב בעולם מתוצרת הארגז"(-מתוצרת הארגז- היה מודגש באדום, כל הכתובית בפונט ARIEL). מספר האוטובוס: 7041. שאלתי היא האם אוטובוס זה היה האוטובוס הראשון שהובא לארץ שתואם לתקן יורו 3 או הובא ביחד עם שאר האוטובוסים (7042 ומעלה...)? ...אגב- שמתי לב שהמנוע של 7005 (קו 7) רועש מאוד משאר האוטובוסים מדגם זה. אולי החליפו מנוע?
אני חושב שזה הראשון שהגיע עם יורו 3
במשלוח עם השאר אחריו (ביחד עם 7042...). חוששני ש-7041 הוא תרמית: בתחילה הוא היה בעל מרכב גרמני מקורי (הוא עדיין גרמני). וכנראה שלמדו את האוטובוס הספציפי הזה ב"ארגז" כדי שיוכלו לייצר גם בארץ כאלה, ולכן הוחלפו בתוכו מס´ פריטים קטנים והודבקו המדבקות של הארגז. אם תשים לב, אין אוטובוסים עם מרכב ישראלי עד 7110, לכן לא יתכן ש-7041 הוא עם מרכב ישראלי.
 
אם כך, מה הסטים של ה"נידרפלורים "

אני חושב שזה הראשון שהגיע עם יורו 3
במשלוח עם השאר אחריו (ביחד עם 7042...). חוששני ש-7041 הוא תרמית: בתחילה הוא היה בעל מרכב גרמני מקורי (הוא עדיין גרמני). וכנראה שלמדו את האוטובוס הספציפי הזה ב"ארגז" כדי שיוכלו לייצר גם בארץ כאלה, ולכן הוחלפו בתוכו מס´ פריטים קטנים והודבקו המדבקות של הארגז. אם תשים לב, אין אוטובוסים עם מרכב ישראלי עד 7110, לכן לא יתכן ש-7041 הוא עם מרכב ישראלי.
אם כך, מה הסטים של ה"נידרפלורים "
של "דן" שהובאו לארץ? סט 1- 7001 סט 2- 7002-7040 סט 3- 7041 סט 4- 7042-7109 סט 5- 7110-? ......ומה הלאה?
 
עוד דבר-

אם כך, מה הסטים של ה"נידרפלורים "
של "דן" שהובאו לארץ? סט 1- 7001 סט 2- 7002-7040 סט 3- 7041 סט 4- 7042-7109 סט 5- 7110-? ......ומה הלאה?
עוד דבר-
נסעת ב- 7041? במה שונה אוטובוס זה משאר האוטובוסים מסוג הנידרפלור, ומה הוחלף באוטובוס זה ע"י הארגז כפי שכתבת?
 
אל תעליב את מרצדס ידידי !!!

שאלה
ראיתי מספר פעמים בקו 70 של "דן" אוטובוס שעליו כתוב: "דן מציג בגאווה את האוטובוס העירוני הטוב בעולם מתוצרת הארגז"(-מתוצרת הארגז- היה מודגש באדום, כל הכתובית בפונט ARIEL). מספר האוטובוס: 7041. שאלתי היא האם אוטובוס זה היה האוטובוס הראשון שהובא לארץ שתואם לתקן יורו 3 או הובא ביחד עם שאר האוטובוסים (7042 ומעלה...)? ...אגב- שמתי לב שהמנוע של 7005 (קו 7) רועש מאוד משאר האוטובוסים מדגם זה. אולי החליפו מנוע?
אל תעליב את מרצדס ידידי !!!
האוטובוס הטוב בעולם הוא מרצדס חד משמעית. כל השאר חיקויים !!!
 
הישראלים מופעלים מזמן בירושלים!

מ.א.ן-ים בדן
האוטובוסים על קו 5 (הצבעוניים יותר) מורכבים בארץ (הארגז ומרכבים). רוב הלבנים מקו 27 מורכבים בגרמניה ולכן יכולת לראות, חן, הבדלים בכמה חלקים באוטובוס. אגב, למיטב ידיעתי, רוב המ.א.ן-ים של אגד הורכבו בגרמניה ועד כמה שראיתי גם ביניהם לבין הגרמנים של דן יש הבדל (בדלתות למשל) ואיני יודע למה. עכשיו אגד התחילו להפעיל מ.א.ן-ים ישראליים (לפחות באיזור ת"א).
הישראלים מופעלים מזמן בירושלים!
ולא נחשבים להצלחה מי יודע מה ! כולם מעדיפים את הגרמנים !
 
כל הכבוד לחובב האוטובוסים החדש!

שאלות בנושאי אוטובוסים
היום ביקרתי בת"א ביחד עם חברתי האהובה והכרטיס המשולב רכבת-דן איפשר לנו לטעום בנינוחות את שירותיה של 'דן' בעיר. במהלך היום התעוררו בראשי מספר שאלות: א. יצא לי לנסוע גם באוטובוסים החדשים (והססגוניים מדי?) של קו 5 וגם באוטובוס לבן (במקרה זה - בקו 27). על פני הדברים נראה כי מדובר באוטובוסים זהים (MAN נמוכי רצפה) אולם מספר פרטים קטנים תפסו את עיני: לאוטובוסים של קו 5 יש סידור פנימי זהה לחלוטין (או כמעט) לזה של חבריהם ב-'אגד' חיפה, למעט צבעי הריפוד והרצפה, אם כי אפילו צבע עמודי המתכת זהה לזה שאוטובוסי 'אגד'. לעומת זאת, באוטובוס הלבן היו ידיות שונות מעט למושבים ועוד שינויים קטנים (כולל ריפוד בצביעה שונה ומאוד ססגונית ועליזה). אני בטוח שכבר עניתם לשאלה זאת בפורום בעבר, אולם אני מתקשה לעקוב אחרי ההתכתבות האוטובוסים, ולכן אשמח אם מי מכם יוכל להאיר את עיני לגבי הסיבה להבדלים. ב. האם מי מאנשי משרד התחבורה חשב על מצב הכרטיסים המשולבים, כגון זה בו השתמשתי, לאחר הוצאתם לתחרות של קבוצות קווים נוספים באיזור? הרי כבר היום הכרטיסים מוגבלים בגלל נוכחותה של אגד בחלק מהקווים העירוניים בעיר. ג. למה 'אגד' לא מפעילים בחיפה כרטיס 'חופשי יומי' כמו זה של 'דן' בת"א? אני חושב שזאת שאלה רטורית, ולכן אענה לעצמי של-'אגד' בחיפה אין כל אינטרס כלכלי להשתפר, להתייעל ולהיות מושכים יותר לציבור הנוסעים, ולפיכך הם לא עושים את זה, למרות שהציבור כולו צפוי להרוויח מכך. (אביתר, אם אתה לא מסכים איתי, אנא קרא את תכתובותי הקודמות בנושא 'אגד' בחיפה בארכיון הפורום לפני הצטרפותך אליו, לפני שתגיב). ד. זו הצעה, לא כל-כך שאלה: מתי יקום מי מכם חובבי האוטובוסים הרציניים ויקים אתר מקביל לאתר 'חדשות הרכבת' בו יכוסו בצורה מקצועית ואיכותית נושאי החדשות הקשורים לתחבורה האוטובוסית (הן הציבורית והן הפרטית). אמנם אני מתרשם כי חדשות רבות מופיעות על גבי פורום זה, אולם הדיונים המתפתחים מתוכן גורמים לתופעת 'מרוב עצים לא רואים את היער' וכך חובב האוטובוסים המתחיל נאלץ לגשש דרכו בפורום תוך ספיגת ביקורת מחבריו על 'זיבול' הפורום בדברים שנדונו כבר. אני חושב שדווקא היום זו תקופה מצוינת להתחיל בהפעלת אתר שכזה, עקב המהפכה שבתחילתה אנו נמצאים (בין אם אנו חושבים שהיא טובה או רעה) ושפע החדשות המציף אותנו - ברמות האסטרטגית, האופרטיבית והטקטית - בכל רחבי הארץ ובכל המגזרים. אני יודע (מנסיון אישי) שלא קל להקים ולהפעיל אתר שכזה, אולם אני מקווה בשבילכם, חובבי האוטובוסים, שיש ביניכם מספיק אנשים רציניים ובעלי יכולת לעשות זאת, וזאת קודם כל על מנת לקדם את התחביב שלכם, ובהמשך על מנת ליצור מודעות ציבורית מתקדמת, שהמידע האמיתי והדעות השונות פרוסות לפניה. למרות שאהבתי נתונה כולה לרכבות (ולחברתי האהובה ולמשפחתי, כמובן), גם אני יודע שבעתיד הקרוב לא נראה עדיין רכבת קלה ותחתית מגיעה לכל שכונת מגורים בארץ, וכך נשאר בידי האוטובוסים תפקיד מכריע ומשמעותי בהסטת כובד המשקל של תחבורת הנוסעים בארץ מהרכיב הפרטי (המזהם, הבזבני, המכוער והמסוכן) לרכיב הציבורי (שיכול להיות ההיפך מכל זה, אפילו אם הוא עדיין לא לגמרי). מי מרים את הכפפה?
כל הכבוד לחובב האוטובוסים החדש!
מר חן מלינג. ברוך הבא לחובבני (כמילתו של פול) האוטובוסים !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה