גריזלדה האמיתית
New member
שאלה של אפקטיביות
אתמול צפיתי בתוכנית טלוויזיה והגיע להתראיין מנכ"ל חברה שבמשך 5 דקות שלמות של אייטם זכה שיזכירו ק פעם אחת בלבד את שם החברה שהוא מייצג וגם בקרדיט שניתן לו נרשם מנהל חברת אופנה בראיון עימו הוא לא הזכיר את שם החברה בכלל האם זה עשה את העבודה או שיש הרגשה שמשהו כאן התפספס? ואם כן, מה הטעם באיזכור של פעם אחת כשמדובר באייטם של 5-4 דקות?
אתמול צפיתי בתוכנית טלוויזיה והגיע להתראיין מנכ"ל חברה שבמשך 5 דקות שלמות של אייטם זכה שיזכירו ק פעם אחת בלבד את שם החברה שהוא מייצג וגם בקרדיט שניתן לו נרשם מנהל חברת אופנה בראיון עימו הוא לא הזכיר את שם החברה בכלל האם זה עשה את העבודה או שיש הרגשה שמשהו כאן התפספס? ואם כן, מה הטעם באיזכור של פעם אחת כשמדובר באייטם של 5-4 דקות?