שאלה מצד הקונה

gaya45

New member
שאלה מצד הקונה

לא מזמן רכשתי באיביי מגן מסך לפלאפון שלי,לאחר כמה ימים קיבלתי הודעה מהמוכר שאם אשאיר לו פידבק חיובי אז הוא ישלח לי במתנה נרתיק מסיליקון לפלאפון.אמרתי לו שאוכל להשאיר פידבק חיובי רק לאחר שאקבל את המוצר-הוא אמר אין בעיה-כשאקבל את המוצר שאשאיר פידבק ושאכתוב לו שהשארתי פידבק והוא ישלח לי את המתנה.עכשיו אכן קיבלתי את המוצר והשארתי פידבק וכתבתי לו לגבי זה.הוא אומר שישלח לי את המתנה בעוד שבוע כי הוא עושה את זה במרוכז....עכשיו לאחר שכתבתי לו רציתי לבדוק מולכם אם זה נשמע לכם בסדר ואין פה איזה הונאה ,הוא לא ביקש ממני תשלום או פרטי אמצעי תשלום ....זה נראה לכם בטוח או שלכתוב לו שאני מוותרת על המתנה? לא יודעת התפתיתי לזה ואז התחלתי לחשוב שהוא עוד עלול לחייב אותי.אין לו דרך לחייב אותי למרות שפעם שילמתי לו דרך פייפאל? רק רציתי לוודא מולכם אם מה שהוא עושה זה מקובל ואכן זאת תהיה מתנה ושלא נכנסתי לאיזה הונאה?נתקלתם בדבר כזה לקבל דברים בחינם מאיביי זה מקובל?
 

Amiram_e

New member
מה פתאום יכול לחייב אותך

אין פה שום הונאה ברמה הכספית. הלקוח ניסה לשכנע אותך לתת לו פידבק באמצעות מתנה.. עכשיו או שישלח או שלא. כשקבל את יכולה לחפש אותו.
הוא לא חייב לך כלום מבחינת איביי.
שטויות. לא הפסדת כלום. את מרוצה מהמוצר שקבלת?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ישלח סבבה, לא ישלח – לא נורא. לחייב אותך הוא לא יכול

בפייפל את הרי מאשרת כל חיוב (אם שולחים לך בקשה לתשלום את צריכה לאשר אותה, אם את קונה באיביי את נכנסת לחשבון פייפל ומאשרת את העסקה וכו'). לא רואה איך זו יכולה להיות "הונאה"; לכל היותר ייתכן שהוא מנסה "לסחוט" כך משובים חיוביים מהלקוחות (לא בטוחה שזה עולה בקנה אחד עם מדיניות איביי) ואם הוא לא באמת שולח להם את המתנה זו רמאות מצדו... אבל מבחינתך אין שום הפסד כך או כך, את המוצר שקנית קיבלת, ואם אני מבינה נכון בכל מקרה היית משאירה לו משוב חיובי כי המוצר בסדר, אז מה זה משנה...
 
למעלה