קישור לאתרים של מי שעשה את הפרומו

motrozen

New member
קישור לאתרים של מי שעשה את הפרומו

לפי הויקפדיה הבחור שקל רציני (או משהו ששיכתב לעצמו את ההסטוריה) יש לו מיליון פרסים ותארים שלא היו מבישים 20 משרדי פרסום בקיצר כל הכבוד ויקיפדיה של הבחור http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Guinness האתר של הבחור http://christopherguinness.com/ הערוץ שלו ביוטיוב http://www.youtube.com/user/socawarrior
 

doom23

New member
בקיצור מקצוען

זה לא סתם משתמש בתוכנות ביתיות הוא עשה פירסומות לוולוו ועוד כמה לפי האתר אגב אחד האתרים הכי יפים שראיתי
 

Indego

New member
יפה...

אני עדיין ממליץ לUFC לחטוף אותו, ומהר... הטיזר הזה מעניין הרבה יותר מהדברים הרגילים שאנחנו מקבלים (בלי קשר לקאונטדאון). זה נחמד לראות איך עולם הMMA מתנגש עם אנשים מוכשרים כאלה, שמקדישים מאות שעות בשביל טיזרים לקרבות.
 

BeniTaz

New member
בטח זו הוצאה כלכלית מטורפת

ה-UFC מידי שנה עושים עשרות אם לא מאות פרומואים וקליפים ונראה לי שאפילו הם יעדיפו לחסוך. אבל אין מה לומר.. מדהים. אני מתאר לעצמי שהבחור עשה לעצמו סוג של פירסום, השאלה אם קיבל עוד משהו חוץ מזה
 

danielmo1

New member
טכנית

מ שאנחנו מקבלים היום מהיואפסי כל אירוע ואירוע זה די והותר מבחינה פרסומית ושיווקית אין היום אף אירגון/חברה עומדים מבחינה שיווקית עם היואפסי (לא שרוב החברות זקוקות לכזה שיווק אבל תמיד פרסום עוזר) אם ניקח את קוקה קולה למשל, שתשימו לב תמיד יש להם איזה שהיא פרסומת בטלויזיה והם עושים את הדבר הנכון הם עשו מחקר בשנות ה70, ורבעון שלהם הם לא פרסמו את המוצר הם שמו לב שהאחוזים ירדו כמעט ב30 אחוז לא כי הלקוחות לא אוהבים את המוצר, אלה רק בגלל שהם שכחו שהוא קיים מאז הגאונים מוכרים לנו חומצה משאירים מספר אחוזים מההכנסות כדרך קבע על מנת לפרסם בכל רגע נתון את המוצר שלהם ועדיין מבחינה שיווקית לדעתי היואפסי כרגע מספר 1 בעולם
 
למעלה