קו ת"א-אשדוד (משהו לא ברור לי)
קו ת"א-אשדוד (משהו לא ברור לי)
הקו ברובו כפול (חוץ מקטע לפני ואחרי יבנה) הקו מאוד מצליח מבחינת נוסעים... אז למה לא מכפילים את הקטע הבעייתי לפני יבנה ואחריה ובונים תחנה נורמלית סוף סוף שם? האם זה לא אמור להיות בראש סדרי העדיפויות של רכבת ישראל? סיום הכפלת הקו ישמש הרבה יותר מאשר בניית קווים חדשים? אז למה זה אפילו לא מוזכר בתוכנית החומש שלהם?
קו ת"א-אשדוד (משהו לא ברור לי)
הקו ברובו כפול (חוץ מקטע לפני ואחרי יבנה) הקו מאוד מצליח מבחינת נוסעים... אז למה לא מכפילים את הקטע הבעייתי לפני יבנה ואחריה ובונים תחנה נורמלית סוף סוף שם? האם זה לא אמור להיות בראש סדרי העדיפויות של רכבת ישראל? סיום הכפלת הקו ישמש הרבה יותר מאשר בניית קווים חדשים? אז למה זה אפילו לא מוזכר בתוכנית החומש שלהם?