קווים בינעירוניים הנוסעים במקביל למטרונית

מצב
הנושא נעול.

MightyKnight

New member
קווים בינעירוניים הנוסעים במקביל למטרונית

קווים בינעירוניים הנוסעים במקביל למטרונית
או למה ממשיכים להתעלל בתושבי הצפון הגרים צפונית לקריות?

אוטובוסים מנהריה, צפת וקריית שמונה תקועים בפקקים ליד המטרונית, בלי שאף נוסע עולה על האוטובוס בין עכו לחיפה.

מה הבעיה ש500 יוריד את כל מי שרוצה לקריות בעכו, אלה יעלו על 271 ושאר הנוסעים (כולל תושבי עכו) יסעו על כביש 22 ישר למרכזית המפרץ. כנ"ל 361, 272 וכו'.

מה דעתכם?
 

b l i p

New member
יש כל מני קטעים לא סגורים עם המטרונית

קווים בינעירוניים הנוסעים במקביל למטרונית
או למה ממשיכים להתעלל בתושבי הצפון הגרים צפונית לקריות?

אוטובוסים מנהריה, צפת וקריית שמונה תקועים בפקקים ליד המטרונית, בלי שאף נוסע עולה על האוטובוס בין עכו לחיפה.

מה הבעיה ש500 יוריד את כל מי שרוצה לקריות בעכו, אלה יעלו על 271 ושאר הנוסעים (כולל תושבי עכו) יסעו על כביש 22 ישר למרכזית המפרץ. כנ"ל 361, 272 וכו'.

מה דעתכם?
יש כל מני קטעים לא סגורים עם המטרונית
נגיד קווים עירוניים שנוסעים במקביל למטרונית באזור מרפאת לין בתוך חיפה, לטעמי יש מקום פה למחשבה יוצרת: אולי כניסתם לנתיב המטרונית והפיכתם למהירים. כלומר, מורידים בתחנה הראשונה בנתיב ואוספים באחרונה - אבל זה סתם רעיון אקראי.
נראה לי שרוב התחלואים נובעים מכך שלא נעשתה רפורמה שלמה בקווי התחבורה במטרופולין לאחר כניסת המטרונית (אולי בקריות יותר, בחיפה אני מעיד שלא באמת).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה