פתרון התחבורה הציבורית

מצב
הנושא נעול.

Felicityy

New member
פתרון התחבורה הציבורית../images/Emo68.gif

פתרון התחבורה הציבורית

עלעלתי לי במקומון גבעתיים ועצרתי על ידיעה מעניינת-"חברת "דן" חילקה כרטיסיות לאישי ממשל ואנשי עסקים". בהמשך נאמר כי "מנכ"ל החברה פנה לאנשי עסקים ואישי ממשל והזמין אותם להתנסות בשירותי החברה,ובמסגרת ההזמנה הופצו לכאלף אישי ממשל (שרים,ח"כים ובכירים בשלטון המקומי) מארז מיוחד שכלל ברכת שנה טובה,מפת קווים עיקריים של החברה ו"כרטיסיית היכרות" של 4 נסיעות במהדורה מוגבלת מיוחדת לאספנות." לדברי הכתב,"המטרה היא לרענן לציבור הזה-שאינו נוהג לקחת אוטובוס,את קיומה של ההמצאה הזו,ולהראות להם כמה קל נוח ובטוח לסוע באוטובוסים של "דן". מה דעתכם/ן? אותי אישית זה הגעיל.
 

oren*

New member
הגעיל? מאיזו סיבה?

פתרון התחבורה הציבורית

עלעלתי לי במקומון גבעתיים ועצרתי על ידיעה מעניינת-"חברת "דן" חילקה כרטיסיות לאישי ממשל ואנשי עסקים". בהמשך נאמר כי "מנכ"ל החברה פנה לאנשי עסקים ואישי ממשל והזמין אותם להתנסות בשירותי החברה,ובמסגרת ההזמנה הופצו לכאלף אישי ממשל (שרים,ח"כים ובכירים בשלטון המקומי) מארז מיוחד שכלל ברכת שנה טובה,מפת קווים עיקריים של החברה ו"כרטיסיית היכרות" של 4 נסיעות במהדורה מוגבלת מיוחדת לאספנות." לדברי הכתב,"המטרה היא לרענן לציבור הזה-שאינו נוהג לקחת אוטובוס,את קיומה של ההמצאה הזו,ולהראות להם כמה קל נוח ובטוח לסוע באוטובוסים של "דן". מה דעתכם/ן? אותי אישית זה הגעיל.
הגעיל? מאיזו סיבה?
אשמח לקבל הסבר לפני שאגיב בעצמי
 

גולדי2002

New member
אז ככה

הגעיל? מאיזו סיבה?
אשמח לקבל הסבר לפני שאגיב בעצמי
אז ככה
באופן בסיסי אני בעד עידוד תחבורה ציבורית. אני מעדיפ מלאנה אוטובוסים ומעט מכוניות פרטיות,הסיבה ברורה וידועה. אבל אני נגד הקואופרטיבים שמשפיעים על התחבורה לטוב ובעיקר לרע. אם הייתה תחרות,התחבורה הציבורית הייתה יכולה להיות מה שכעת התקשורת הסלולרית. תחרות בכל מחיר,רמת שירות גבוהה למשתמשת(לפחות בשאיפה),מחירים זולים. אבל במציאות האוטובוסים הם בחלק מהמיקרים משביעי רצון,ובחלק מהמיקרים מזעזעים. הנהגים מתייחסים אל הלקוחות שלהם כאל כאיילה שאין להם שום ברירה אחרת אלא לעלות אל האוטובוס וכך גם כל הנסיעה נראית. או שהנהג מחליט להיות נהג מרוצים ומזעזע את כל האוטובוס על יושביו ועומדיו(אלוהים יודע כמה בכלל מותר להעלות נוסעים לאוטובוס,בכללם גם העומדים),מפספס תחנות ולא ממתין לזקנים להגיע לתחנה או לעלות אליו,או שהוא לא ממהר כ"כ להגיע לתחנה האחרונה ו"אוסף" רמזורים אדומים-ואז אתה יודע שאין שום סיכוי שתגיע למקומ אליו אתה רוצה להגיע בזמן. וכך גם הדבר לגבי מכשיר רדיו דלוק בקולי קולות,או נהג עצבני שלא מוכן להסביר לך לאן הוא מגיע או כועס שאתה לא יודע כמה עולה נסיעה ממקום אחד למשנהו. כך שהאוטופיה של תחבורה ציבורית מתמסמסת ברגע שאתה עולה על האוטובוס הראשון הניקרה בדרכך,לא חשוב של איזו חברה ולאן אתה בכלל נוסע. אבל,וזה אבל גדול-מכאן ועד לקבל לגיטימציה(עאלק לגיטימציה,יש מישו שלא יודע על קיומה של תחבורה ציבורית? קשה לי להאמין!)מבעלי מאה ודעה ע"י מתן כרטיסיות חינם,מפות חינם והרבה חינחונים זה יותר מידי! התחבורה הציבורית והתפתחותה אמורים להיות אינטרס של השילטון,לא של העושים במלאכה,כי אז זה לעשות נפשות לביתך ולכספך שלך ולא להטבת המצב הסביבתי וגו´. לסיכום-מי שהחליט לתת בחינם לכאלה שיכולים לקנות לעצמם אוטובוס משלהם כרטיסיות הוא אינטרסנט,פרוטקציונר ולא אחד שאני אשמח ללחוץ לו את היד. אפילו אם הוא יכול לשנות באופן גורף את מצב הטבע והסביבה כאן בארץ אם ישתכנעו כמה גדולים בנוחות ובטיחות התחבורה הציבורית. שייתן את החינמים האלה למשמתמשים הקבועים של התחבורה-עובדים זרים,שכירים קשיי יום ונשים וגברים מבוגרים וזקנים. ועוד לא אמרתי מילה על הפרסום המזוויע שהתחילו בו כעת לגבי מחיר הכרטיסיה לנוער.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה