עדכון-347 יהפך לקצת פחות מהיר

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
עדכון-347 יהפך לקצת פחות מהיר

עדכון-347 יהפך לקצת פחות מהיר
החל מראשון הקרוב (ה23 לחודש) תחנת הבינתחומי תיהפך לתחנת איסוף והורדה.
למה להפוך קו מהיר לקו פחות מהיר, כשיש את קו 9? אי אפשר היה להעלות את התדירות של אותו קו9? מה הבעיה בכך? נכון לעכשיו, תדירותו כל 45 דקות בלבד, והוא מתחיל ב8:30 ומסיים ב18:30 לערך.
 
לא נשמע לי ביג דיל בכלל. התח"צ לבינתחומי

עדכון-347 יהפך לקצת פחות מהיר
החל מראשון הקרוב (ה23 לחודש) תחנת הבינתחומי תיהפך לתחנת איסוף והורדה.
למה להפוך קו מהיר לקו פחות מהיר, כשיש את קו 9? אי אפשר היה להעלות את התדירות של אותו קו9? מה הבעיה בכך? נכון לעכשיו, תדירותו כל 45 דקות בלבד, והוא מתחיל ב8:30 ומסיים ב18:30 לערך.
לא נשמע לי ביג דיל בכלל. התח"צ לבינתחומי
כל כך גרועה, שזה טוב שמוסיפים דרכים נוחות להגיע אליו ולחזור ממנו.
 

olli3

New member
מנהל
זה מעולה. וזה לא באמת יפגע במהירות הנסיעה.

עדכון-347 יהפך לקצת פחות מהיר
החל מראשון הקרוב (ה23 לחודש) תחנת הבינתחומי תיהפך לתחנת איסוף והורדה.
למה להפוך קו מהיר לקו פחות מהיר, כשיש את קו 9? אי אפשר היה להעלות את התדירות של אותו קו9? מה הבעיה בכך? נכון לעכשיו, תדירותו כל 45 דקות בלבד, והוא מתחיל ב8:30 ומסיים ב18:30 לערך.
זה מעולה. וזה לא באמת יפגע במהירות הנסיעה.
סטודנטים הם משתמשי תח"צ מובהקים. אין סיבה להקשות עליהם. קו 9 במסלול הנוכחי שלו הוא קו שגם ירוויח מזה. יותר סטודנטים יבחרו לנסוע כעת באוטובוס כי יש להם שתי אופציות; גם את 9 וגם את 347 - התדירות עולה והם הופכים למבסוטים על כך.

בנוגע לקו 9 עצמו, עם כמה שהוא טוב הוא קודם כל חייב לפעול בשעות השיא של הבוקר. זה מאד מטומטם להתחיל אותו ב8:30 בשני הכיווני הנסיעה, במיוחד כקו שמזין את תחנת הרכבת.

דבר שני, הוא חייב להמשיך לאיזור התעשיה בהרצליה. הסיום שלו ברכבת מפוספס לטעמי. אומנם זה יפגע באלו שבאים להרצליה ברכבת ורוצים לעלות עליו, אבל גם ככה הוא בקושי מסונכרן עם זמני הרכבות, אז מה זה עוזר?
 

טנק2

New member
הבעיה תהיה ש347 יהיה מלא

זה מעולה. וזה לא באמת יפגע במהירות הנסיעה.
סטודנטים הם משתמשי תח"צ מובהקים. אין סיבה להקשות עליהם. קו 9 במסלול הנוכחי שלו הוא קו שגם ירוויח מזה. יותר סטודנטים יבחרו לנסוע כעת באוטובוס כי יש להם שתי אופציות; גם את 9 וגם את 347 - התדירות עולה והם הופכים למבסוטים על כך.

בנוגע לקו 9 עצמו, עם כמה שהוא טוב הוא קודם כל חייב לפעול בשעות השיא של הבוקר. זה מאד מטומטם להתחיל אותו ב8:30 בשני הכיווני הנסיעה, במיוחד כקו שמזין את תחנת הרכבת.

דבר שני, הוא חייב להמשיך לאיזור התעשיה בהרצליה. הסיום שלו ברכבת מפוספס לטעמי. אומנם זה יפגע באלו שבאים להרצליה ברכבת ורוצים לעלות עליו, אבל גם ככה הוא בקושי מסונכרן עם זמני הרכבות, אז מה זה עוזר?
הבעיה תהיה ש347 יהיה מלא
זה יפגע גם בבינתחומי וגם בנוסעים מרעננה לתל אביב.
קודם כל, כשאוטובוס יגיע מתל אביב לבין תחומי, לא כולם ירדו שם, ואם הוא יהיה מלא, הוא לא יוכל להעלות סטודנטים מהבין תחומי לרעננה.
חוץ מזה, נוסע שירצה להגיע מרעננה לתל אביב בשעות הבוקר במהירות (מן הסתם מקום מבוקש) יילקח מקומו על ידי נוסע שירד בבין תחומי בהרצליה.
זה לא נשמע לי יעיל במיוחד במקרים הללו.
אני לא יודע כמה נוסעים עולים על הקו, אבל ברור שככל שתגבר המודעות ויעלו נוסעים רבים יותר-האיסוף וההורדה האלו יצרו בעיה.
 
הלוואי שאלה יהיו הבעיות שלנו!


הבעיה תהיה ש347 יהיה מלא
זה יפגע גם בבינתחומי וגם בנוסעים מרעננה לתל אביב.
קודם כל, כשאוטובוס יגיע מתל אביב לבין תחומי, לא כולם ירדו שם, ואם הוא יהיה מלא, הוא לא יוכל להעלות סטודנטים מהבין תחומי לרעננה.
חוץ מזה, נוסע שירצה להגיע מרעננה לתל אביב בשעות הבוקר במהירות (מן הסתם מקום מבוקש) יילקח מקומו על ידי נוסע שירד בבין תחומי בהרצליה.
זה לא נשמע לי יעיל במיוחד במקרים הללו.
אני לא יודע כמה נוסעים עולים על הקו, אבל ברור שככל שתגבר המודעות ויעלו נוסעים רבים יותר-האיסוף וההורדה האלו יצרו בעיה.
הלוואי שאלה יהיו הבעיות שלנו!
 

cwen

New member
אתה יודע, אם האוטובוס יהיה עמוס

הבעיה תהיה ש347 יהיה מלא
זה יפגע גם בבינתחומי וגם בנוסעים מרעננה לתל אביב.
קודם כל, כשאוטובוס יגיע מתל אביב לבין תחומי, לא כולם ירדו שם, ואם הוא יהיה מלא, הוא לא יוכל להעלות סטודנטים מהבין תחומי לרעננה.
חוץ מזה, נוסע שירצה להגיע מרעננה לתל אביב בשעות הבוקר במהירות (מן הסתם מקום מבוקש) יילקח מקומו על ידי נוסע שירד בבין תחומי בהרצליה.
זה לא נשמע לי יעיל במיוחד במקרים הללו.
אני לא יודע כמה נוסעים עולים על הקו, אבל ברור שככל שתגבר המודעות ויעלו נוסעים רבים יותר-האיסוף וההורדה האלו יצרו בעיה.
אתה יודע, אם האוטובוס יהיה עמוס
אז כנראה יגדילו תדירות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה