סיטיפס והשלטומניה

davidfainshtein

Member
מנהל
סיטיפס והשלטומניה

שרשור הפתעות ירושלמי
הדיונים בפורום בימים האחרונים ואחר צהריים פנוי אחד הביאו אותי לקצה הדרומי של העיר למקצה עדכונים רכבתיים.
כבר די הרבה זמן שלא ביקרתי באזור ובהחלט היה מה לראות.

לפני שאתחיל, אאחד לשרשור זה את שני השרשורים הקודמים מהימים האחרונים כדי לשמור על רצף הדיון.

במהלך השרשור אעלה מספר הפתעות מעניינות בהחלט.
סיטיפס והשלטומניה
טוב, אז בעקבות סאגת הקנסות של 'סיטיקנס' כפי שהיא מכונה כעת בציבור, הביאה החברה בהברקה ותלתה סטיקרים חדשים בקרונות, הן על הוואלידטורים (רעיון סביר) ו... במקום המיועד לתרשים הקו ולוח הזמנים, שהם מעולם לא טרחו לתלות... ובתוך כך, היום נסעתי במערך 08 שהדפיקות הרמות מהחוגון הקדמי הביאו את הנהג להזעיק בקשר צוות Maitanance שפגש את הרכבת בתחנת הגבעה הצרפתית. בגבעת התחמושת פונו הנוסעים אחר כבוד לרכבת הבאה והרכבת חוייגה בצומת שמעון הצדיק ונגררה לדפו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
===|קידמה|

סיטיפס והשלטומניה
טוב, אז בעקבות סאגת הקנסות של 'סיטיקנס' כפי שהיא מכונה כעת בציבור, הביאה החברה בהברקה ותלתה סטיקרים חדשים בקרונות, הן על הוואלידטורים (רעיון סביר) ו... במקום המיועד לתרשים הקו ולוח הזמנים, שהם מעולם לא טרחו לתלות... ובתוך כך, היום נסעתי במערך 08 שהדפיקות הרמות מהחוגון הקדמי הביאו את הנהג להזעיק בקשר צוות Maitanance שפגש את הרכבת בתחנת הגבעה הצרפתית. בגבעת התחמושת פונו הנוסעים אחר כבוד לרכבת הבאה והרכבת חוייגה בצומת שמעון הצדיק ונגררה לדפו.
===|קידמה|
 

alantan

New member
היה פנצ'ר? ברצינות - באנגלית אומרים FLAT

סיטיפס והשלטומניה
טוב, אז בעקבות סאגת הקנסות של 'סיטיקנס' כפי שהיא מכונה כעת בציבור, הביאה החברה בהברקה ותלתה סטיקרים חדשים בקרונות, הן על הוואלידטורים (רעיון סביר) ו... במקום המיועד לתרשים הקו ולוח הזמנים, שהם מעולם לא טרחו לתלות... ובתוך כך, היום נסעתי במערך 08 שהדפיקות הרמות מהחוגון הקדמי הביאו את הנהג להזעיק בקשר צוות Maitanance שפגש את הרכבת בתחנת הגבעה הצרפתית. בגבעת התחמושת פונו הנוסעים אחר כבוד לרכבת הבאה והרכבת חוייגה בצומת שמעון הצדיק ונגררה לדפו.
היה פנצ'ר? ברצינות - באנגלית אומרים FLAT
כשהחוגן נעשה שטוח וגורם לדפיקות.
 
לא היה אמור להתרחש לאחר כה מעט קילומטראז'

היה פנצ'ר? ברצינות - באנגלית אומרים FLAT
כשהחוגן נעשה שטוח וגורם לדפיקות.
לא היה אמור להתרחש לאחר כה מעט קילומטראז'
ונסיעות של 3 שנים בלבד לכל היותר....נשמע חשוד ורע ודורש בדיקה מקיפה.....
 

alantan

New member
יכול להיות שיש כאן בעיה של נעילת גלגלים

לא היה אמור להתרחש לאחר כה מעט קילומטראז'
ונסיעות של 3 שנים בלבד לכל היותר....נשמע חשוד ורע ודורש בדיקה מקיפה.....
יכול להיות שיש כאן בעיה של נעילת גלגלים
בירידות תלולות? לפי הבנתי זו סיבה נפוצה ל-wheel flat.
 
יתכן. ואולי בעיות בתחזוקה.....אולי כדאי ש

יכול להיות שיש כאן בעיה של נעילת גלגלים
בירידות תלולות? לפי הבנתי זו סיבה נפוצה ל-wheel flat.
יתכן. ואולי בעיות בתחזוקה.....אולי כדאי ש
שרכבת-ישראל תטפל בחריטת גלגלי הרכבת הקלה, בסדנאות אפרים בקישון כי בזמנו הוצעה הצעה כזו. לרכבת-ישראל ניסיון רב בטיפול בבעיות אלו. צריך רק לחבר את כיכר צהל עם מלחה (
) ואיזה G12 גורר והכל יבוא על מקומו בשלום. רוחב המסילות זהה. רכבת קלה יכולה לנסוע על מסילות רכבת-ישראל. ההיפך אסור מסיבות מובנות.
 

alantan

New member
וכך תתממש תכניתי המרושעת להפעיל רק"ל

יתכן. ואולי בעיות בתחזוקה.....אולי כדאי ש
שרכבת-ישראל תטפל בחריטת גלגלי הרכבת הקלה, בסדנאות אפרים בקישון כי בזמנו הוצעה הצעה כזו. לרכבת-ישראל ניסיון רב בטיפול בבעיות אלו. צריך רק לחבר את כיכר צהל עם מלחה (
) ואיזה G12 גורר והכל יבוא על מקומו בשלום. רוחב המסילות זהה. רכבת קלה יכולה לנסוע על מסילות רכבת-ישראל. ההיפך אסור מסיבות מובנות.
וכך תתממש תכניתי המרושעת להפעיל רק"ל
מבית שמש לירושלים!
 

easylivin

New member
דפיקות כאלו אני שומע כל הזמן בקרונות "סימנס":

סיטיפס והשלטומניה
טוב, אז בעקבות סאגת הקנסות של 'סיטיקנס' כפי שהיא מכונה כעת בציבור, הביאה החברה בהברקה ותלתה סטיקרים חדשים בקרונות, הן על הוואלידטורים (רעיון סביר) ו... במקום המיועד לתרשים הקו ולוח הזמנים, שהם מעולם לא טרחו לתלות... ובתוך כך, היום נסעתי במערך 08 שהדפיקות הרמות מהחוגון הקדמי הביאו את הנהג להזעיק בקשר צוות Maitanance שפגש את הרכבת בתחנת הגבעה הצרפתית. בגבעת התחמושת פונו הנוסעים אחר כבוד לרכבת הבאה והרכבת חוייגה בצומת שמעון הצדיק ונגררה לדפו.
דפיקות כאלו אני שומע כל הזמן בקרונות "סימנס":
כשיוצא לי לחכות לרכבת בתחנה הפרברית שלי, חולפות על פניי רכבות מהירות, ולעיתים קרובות מאוד במערכי "סימנס" אחד מהקרונות "דופק". אז אני מבין שיש כאן שתי סיבות אפשריות:

א. הקרונות לא מגיעים לחריטת גלגלים מספיק מהר מפאת מחסור ברזרבה תפעולית (האפשרות הסבירה יותר לדעתי).

ב. קרונות אלה סובלים מבעיות תכופות יחסית של נעילת גלגלים בזמן בלימה.
 
למעלה