השאלה האם אגד והמטרונית באזור חיפה יכבדו את הערך הצבור
בסופרבוס יהיה ערך צבור, במטרונית גם יהיה ערך צבור
אבל אני לא יודע בדיוק מתי יהיה ערך צבור במטרונית.
השאלה האם אגד והמטרונית באזור חיפה יכבדו את הערך הצבור
אם אגד והמטרונית לא יכבדו את הערך הצבור של סופרבוס וסופרבוס לא תכבד את הכרטיסיות של אגד והמטרונית, המשמעות תהיה שאין כרטוס משותף ואין מעברים חופשיים.
במכרז העמקים מופיעים הסעיפים הבאים:
44.5
כרטוס משותף וכרטיסי מעבר
44.5.1
כללי
1) הכרטוס המשותף עם מפעילים אחרים, נועד לייצר לנוסע שקיפות בבחירת הנסיעה בין המפעילים השונים.
2) מפעיל השירות יצטרף להסדרי כרטוס משותפים שיופעלו באשכול ותחול עליו החובה למכור כרטיסים אלו, ולכבד כרטיסים שנמכרים ע"י מפעילים אחרים
הפועלים במרחב האשכול.
3) ההתחשבנות בגין הנסיעות בכרטיסים המשותפים תהא בהתאם להנחיות המשרד.
4) המפעיל יערך במועד הפעלת האשכול, מבחינה טכנולוגית ומבחינה תפעולית להפעלת כרטיס מעבר שעתי.
44.5.2
כרטוס שעתי /מעבר/ המשך
45.1.1 כרטיס שעתי - כרטיס שיופעל באזורי מטרופולין חיפה. כרטיס נסיעה אזורי המקנה נסיעות בלתי מוגבלות בקווי האוטובוסים ומפעיל קווי ה- BRT
בחיפה מכח מכרז 8/2008 (להלן: המטרונית) באזור הנרכש במשך פרק הזמן הקבוע בכרטיס (כיום 90 דקות).
45.1.2 כרטיס המשך בין עירוני – כרטיס המשך לנוסעים בין עירוניים אשר מוצאם/יעדם אזור חיפה. הכרטיס מקנה נסיעה עירונית אחת מוגבלת לאותו
45.1.3 כרטיסיית המשך בין עירונית – כרטיסייה לנוסעים בין עירוניים אשר מוצאם/יעדם אזור חיפה. הכרטיסייה מקנה נסיעת המשך עירונית אחת מוגבלת לאותו היום בתוך אזור חיפה. כרטיסיית מעבר תקפה לכלל הציבור וכן לנוער, אזרח ותיק וזכאים.
45.1.4 כרטיס הלוך ושוב בין עירוני עם המשך – כרטיס הלוך ושוב עם המשך לנוסעים בין עירוניים אשר מוצאם/יעדם אזור חיפה. כל נסיעה מקנה נסיעת המשך עירוניות מוגבלת לאותו היום בתוך אזור חיפה.
45.1.5 השימוש בכרטיס המשך בינעירוני באמצעות רב קו בלבד.
45.1.6 השימוש במעבר יתאפשר רק בתחנות מרכזית המפרץ או מרכזית חוף כרמל.
45.1.7 תוקף כרטיס ההמשך יהיה עד סוף הגדרת היום במערכות הכרטוס , דהיינו 03:00 שלאחר סוף היום הקלנדארי.
45.1.8 הסדר כרטיס המשך בינעירוני כולל את המטרונית ואת המפעילים כדלהלן: אגד, נתיב אקספרס, ג'י. בי. טורס ונסיעות ותיירות נצרת.