סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים
סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים
תקציר: נהג קווים הוריד ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין במסגרת השעה וחצי, והתווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות במקום להחזיר לי את הניקוב האבוד.
פניתי לקווים דרך הטופס באתר האינטרנט שלהם. חזרו אלי באימייל כבר למחרת וביקשו שאשלח להם צילום של שני הכרטיסים. צילמתי בטלפון ושלחתי. לקח קצת זמן (אבל היו חגים, אז זה הגיוני) וקיבלתי הביתה בדואר רשום שובר של 10 ש"ח לשימוש באוטובוסים של קווים לטעינה ברב קו (ערך צבור או חופשי חודשי), שמגלם פיצוי של כמעט 100% על הנסיעה האבודה והטרחה. השתמשתי בו אתמול כדי לקנות חופשי חודשי.
הסיפור מבחינתי סגור, ושירות הלקוחות של קווים מקבל ציון מעולה. אני מקווה שהם גם שוחחו עם הנהג הראשון שאחראי לכל הצרה הזו והסבירו לו את הלכות השימוש ברב קו. אמנם זה כסף קטן בשבילם, אבל בסוף חברת קווים הפסידה בגללו הרבה יותר מהנסיעה הזו.
סוף הסיפור עם הנסיעה שירדה בקווים
תקציר: נהג קווים הוריד ניקוב בכרטיסיה למרות שהייתי עדיין במסגרת השעה וחצי, והתווכח איתי שכרטיסיה לא מקנה זכות מעבר של 90 דקות במקום להחזיר לי את הניקוב האבוד.
פניתי לקווים דרך הטופס באתר האינטרנט שלהם. חזרו אלי באימייל כבר למחרת וביקשו שאשלח להם צילום של שני הכרטיסים. צילמתי בטלפון ושלחתי. לקח קצת זמן (אבל היו חגים, אז זה הגיוני) וקיבלתי הביתה בדואר רשום שובר של 10 ש"ח לשימוש באוטובוסים של קווים לטעינה ברב קו (ערך צבור או חופשי חודשי), שמגלם פיצוי של כמעט 100% על הנסיעה האבודה והטרחה. השתמשתי בו אתמול כדי לקנות חופשי חודשי.
הסיפור מבחינתי סגור, ושירות הלקוחות של קווים מקבל ציון מעולה. אני מקווה שהם גם שוחחו עם הנהג הראשון שאחראי לכל הצרה הזו והסבירו לו את הלכות השימוש ברב קו. אמנם זה כסף קטן בשבילם, אבל בסוף חברת קווים הפסידה בגללו הרבה יותר מהנסיעה הזו.