נסיעה ראשונה במטרונית, התרשמות...

מצב
הנושא נעול.
לפי מה שעלה13 אומר, נראה שמפזרים מכונות כרטוס

כדי לבטל קווים, האוטובוסים הללו יצטרכו לתת
מענה גם לנוסעים מזדמנים. אבל נת"ע שהייתה אמורה להציב מכונות כרטוס (לא רק מכונות תיקוף, אלא גם מכונות כירטוס) בתחנות לא ביצעה את המוטל עליה.
כן, גם את הפרויקט הפשוט הזה שדומה לו כבר בוצע הן בחיפה והן בירושלים, נת"ע לא הייתה מסוגלת לבצע.
לפי מה שעלה13 אומר, נראה שמפזרים מכונות כרטוס
 
עלה13 לא ראה מכונת כרטוס וכתב על שמועות

לפי מה שעלה13 אומר, נראה שמפזרים מכונות כרטוס
עלה13 לא ראה מכונת כרטוס וכתב על שמועות
האם מישהו יכול להעיד שראה במו עיניו מכונת כירטוס שקשורה ישירות לקו האדום המקדים?
מכונות כירטוס שונות מפוזרות כיום בכל מיני מקומות בישראל על ידי מפעילות שונות. גם בתחנה המרכזית בפתח תקוה יש מכונת כירטוס שהציבה קווים.
אבל אני עוד לא ראיתי שום מכונת כירטוס או מכונת תיקוף שקשורה ישירות לקו האדום המקדים ואני מדגיש מכונת כירטוס כזו צריכה לאפשר גם רכישת כרטיסים בודדים ולא רק טעינה של רב-קו.
האם מישהו ראה מכונה כזו (בפתח תקוה, בני ברק, רמת גן, תל אביב, יפו או בת-ים)?
 

amit1270

New member
בחיפה וירושלים לא חסרות צרות

כדי לבטל קווים, האוטובוסים הללו יצטרכו לתת
מענה גם לנוסעים מזדמנים. אבל נת"ע שהייתה אמורה להציב מכונות כרטוס (לא רק מכונות תיקוף, אלא גם מכונות כירטוס) בתחנות לא ביצעה את המוטל עליה.
כן, גם את הפרויקט הפשוט הזה שדומה לו כבר בוצע הן בחיפה והן בירושלים, נת"ע לא הייתה מסוגלת לבצע.
בחיפה וירושלים לא חסרות צרות
וההשוואה לא ממש במקום. בשתי הערים מדובר במערכות שלמות שתוכננו שנים רבות מראש. בגוש דן זה סוג של "שליפה". בכל זאת ההתנהלות שערורייתית.
 

אוהדא11

New member


אבל הקו המקדים יפעל במקביל לקווים הקיימים
ואיזה צורך יש להרגיל למסלול שכיום פועלים בו הרבה מאוד קווים?

התכנון המקורי היה לעשות קו מקדים שמחליף קווים קיימים, במסלול עם העדפה ועם מאפיינים חלקיים של BRT.
מה שקורה היום זה שדן, נת"ע ומשרד התחבורה נתקעו עם 90 אוטובוסים מעלי אבק וצריכים להשמיש אותם, אז יגבבו אותם לתוך הסלט הנוכחי של הקווים בז'בוטינסקי, דרך בגין, דרך יפו, רחוב אילת, שדרות ירושלים ורחובות בת-ים ויתנו לגיבוב הזה את השם המפוצץ "הקו המקדים/מכין לקו האדום".
כשמבצעים פרויקט כזה בצורה כזו טוב לא יכול לצאת מכך.
האם ביצעו בכלל נסיעות נסיון של אותם אוטובוסים במסלול המתוכנן? האוטובוסים אולי מכירים בעל פה את רחוב אבא הלל ברמת גן שאינו חלק מהמסלול המתוכנן, אבל האם יצא להם למשל ליסוע ליד השוק בפתח תקוה ברחוב הברון הירש "רחב הידיים" (שבו מסלול הקו המקדים כו אמור לעבור)?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה