מתן מידע לנוסעים ברכבת

מצב
הנושא נעול.
מתן מידע לנוסעים ברכבת

מתן מידע לנוסעים ברכבת
אמנם אני הראשון שיטען שרכבות הנוסעים בארה"ב הן לא מציאה גדולה, ולמעשה כשלון די מוחלט וצורב בחמישים השנה האחרונות עם עתיד בכלל לא מזהיר, אבל זה לא אומר שאין לנו מה ללמוד מהם. אני מקווה שהתמונה המצורפת תבהיר את כוונתי (והתנצלותי הכנה לצלם ג'וני נוקסוויל, שלא ביקשתי את רשותו להשתמש בתמונה שהופיעה באתר הזה). מדובר בלוח תצוגת המידע לנוסעים באחד מקרונות ה-Acela Express החדשים (2000) של חברת Amtrak. שימו לב לכך שבכל קרון מוצגים בבירור שמות התחנה הראשונה, תחנת היעד והתחנה הבאה, בניגוד למצב בקרונות הקומותיים שלנו (שמראים בפנים או את היעד או את התחנה הבאה ובחוץ רק היעד) ובשאר הרכבת בארץ (שום אינדיקציה חזותית לנוסע לגבי התחנה הבאה או יעד הרכבת, למרות שבקרונועים מותקנים מסכי תצוגה שלא מופעלים). עכשיו, אני לא אומר שהפרטה בארץ תשנה את המצב, ואני לא אומר שהמסכים האלו יצילו את Amtrak מקריסה כוללת, אבל אולי כדאי לעובדי ומנהלי רכבת ישראל להתחיל לשים לב לפרטים ולנצל השקעות שממילא נעשו על מנת לשפר את השירות ללקוחותיהם ולהוכיח שגם גוף ממשלתי יכול להיות יעיל ומועיל. (אם למישהו יש סבלנות, הוא מוזמן לשלוח את זה גם לדובר הרכבת)
 
הערה כללית - התארגנות תכליתית

מתן מידע לנוסעים ברכבת
אמנם אני הראשון שיטען שרכבות הנוסעים בארה"ב הן לא מציאה גדולה, ולמעשה כשלון די מוחלט וצורב בחמישים השנה האחרונות עם עתיד בכלל לא מזהיר, אבל זה לא אומר שאין לנו מה ללמוד מהם. אני מקווה שהתמונה המצורפת תבהיר את כוונתי (והתנצלותי הכנה לצלם ג'וני נוקסוויל, שלא ביקשתי את רשותו להשתמש בתמונה שהופיעה באתר הזה). מדובר בלוח תצוגת המידע לנוסעים באחד מקרונות ה-Acela Express החדשים (2000) של חברת Amtrak. שימו לב לכך שבכל קרון מוצגים בבירור שמות התחנה הראשונה, תחנת היעד והתחנה הבאה, בניגוד למצב בקרונות הקומותיים שלנו (שמראים בפנים או את היעד או את התחנה הבאה ובחוץ רק היעד) ובשאר הרכבת בארץ (שום אינדיקציה חזותית לנוסע לגבי התחנה הבאה או יעד הרכבת, למרות שבקרונועים מותקנים מסכי תצוגה שלא מופעלים). עכשיו, אני לא אומר שהפרטה בארץ תשנה את המצב, ואני לא אומר שהמסכים האלו יצילו את Amtrak מקריסה כוללת, אבל אולי כדאי לעובדי ומנהלי רכבת ישראל להתחיל לשים לב לפרטים ולנצל השקעות שממילא נעשו על מנת לשפר את השירות ללקוחותיהם ולהוכיח שגם גוף ממשלתי יכול להיות יעיל ומועיל. (אם למישהו יש סבלנות, הוא מוזמן לשלוח את זה גם לדובר הרכבת)
הערה כללית - התארגנות תכליתית
היש אפשרות שהנהלת הפורום תיצור קשר עם כל הדוברים למיניהם (אגד, דן, רכבת, משרד התחבורה ועוד) ותזמין אותם לעבור על ההודעות שאנו מפרסמים בפורום במטרה ליצור דו-שיח מועיל, שאף יוביל לשיפורים המביאים בחשבון את רצונם וצרכיהם של הלקוחות? אם הדבר לא נעשה עד כה, פניה מגורם כזה עשוי לעשות את הרושם הרציני הדרוש. מה דעתכם?
 
חלום באספמיה ! כי...

הערה כללית - התארגנות תכליתית
היש אפשרות שהנהלת הפורום תיצור קשר עם כל הדוברים למיניהם (אגד, דן, רכבת, משרד התחבורה ועוד) ותזמין אותם לעבור על ההודעות שאנו מפרסמים בפורום במטרה ליצור דו-שיח מועיל, שאף יוביל לשיפורים המביאים בחשבון את רצונם וצרכיהם של הלקוחות? אם הדבר לא נעשה עד כה, פניה מגורם כזה עשוי לעשות את הרושם הרציני הדרוש. מה דעתכם?
חלום באספמיה ! כי...
רוב הדוברים אינם אנשי מקצוע ולא בדיוק עברו הכשרה מקצועית ! תאמין לי דוד שזה לא ממש יעזור ! השיח צריך להיות עם מקצוענים אמיתיים ותפקידו של דובר הוא לדברר ואינו חייב להיות מקצוען. אנחנו צריכים דו-שיח עם אנשי מחקר ופיתוח כמוהם יש באגד, בדן וברכבת. שבת שלום ל-כ-ו-ל-ם !!!
 
אדרבא

חלום באספמיה ! כי...
רוב הדוברים אינם אנשי מקצוע ולא בדיוק עברו הכשרה מקצועית ! תאמין לי דוד שזה לא ממש יעזור ! השיח צריך להיות עם מקצוענים אמיתיים ותפקידו של דובר הוא לדברר ואינו חייב להיות מקצוען. אנחנו צריכים דו-שיח עם אנשי מחקר ופיתוח כמוהם יש באגד, בדן וברכבת. שבת שלום ל-כ-ו-ל-ם !!!
אדרבא
שההזמנה להשתתף בפורום תופנה לאנשי המקצוע בכל הגופים הללו, אולי בעזרת חברים כמו אביתר המכירים את בעלי התפקידים. מנסיוני אציין שחלק מתפקידו של הדובר בגופים כאלה הוא לתווך,לעזור, ולקדם בתהליך ההידברות בין המקצוענים לבין הציבור.
 
דעתך מקובלת עלי לחלוטין. תודה ו...

אדרבא
שההזמנה להשתתף בפורום תופנה לאנשי המקצוע בכל הגופים הללו, אולי בעזרת חברים כמו אביתר המכירים את בעלי התפקידים. מנסיוני אציין שחלק מתפקידו של הדובר בגופים כאלה הוא לתווך,לעזור, ולקדם בתהליך ההידברות בין המקצוענים לבין הציבור.
דעתך מקובלת עלי לחלוטין. תודה ו...
הלוואי שרצוננו לצרפם לפורום יתגשם, שלך, אביתר.
 
הערה כללית - התארגנות תכליתית

מתן מידע לנוסעים ברכבת
אמנם אני הראשון שיטען שרכבות הנוסעים בארה"ב הן לא מציאה גדולה, ולמעשה כשלון די מוחלט וצורב בחמישים השנה האחרונות עם עתיד בכלל לא מזהיר, אבל זה לא אומר שאין לנו מה ללמוד מהם. אני מקווה שהתמונה המצורפת תבהיר את כוונתי (והתנצלותי הכנה לצלם ג'וני נוקסוויל, שלא ביקשתי את רשותו להשתמש בתמונה שהופיעה באתר הזה). מדובר בלוח תצוגת המידע לנוסעים באחד מקרונות ה-Acela Express החדשים (2000) של חברת Amtrak. שימו לב לכך שבכל קרון מוצגים בבירור שמות התחנה הראשונה, תחנת היעד והתחנה הבאה, בניגוד למצב בקרונות הקומותיים שלנו (שמראים בפנים או את היעד או את התחנה הבאה ובחוץ רק היעד) ובשאר הרכבת בארץ (שום אינדיקציה חזותית לנוסע לגבי התחנה הבאה או יעד הרכבת, למרות שבקרונועים מותקנים מסכי תצוגה שלא מופעלים). עכשיו, אני לא אומר שהפרטה בארץ תשנה את המצב, ואני לא אומר שהמסכים האלו יצילו את Amtrak מקריסה כוללת, אבל אולי כדאי לעובדי ומנהלי רכבת ישראל להתחיל לשים לב לפרטים ולנצל השקעות שממילא נעשו על מנת לשפר את השירות ללקוחותיהם ולהוכיח שגם גוף ממשלתי יכול להיות יעיל ומועיל. (אם למישהו יש סבלנות, הוא מוזמן לשלוח את זה גם לדובר הרכבת)
הערה כללית - התארגנות תכליתית
היש אפשרות שהנהלת הפורום תיצור קשר עם כל הדוברים למיניהם (אגד, דן, רכבת, משרד התחבורה ועוד) ותזמין אותם לעבור על ההודעות שאנו מפרסמים בפורום במטרה ליצור דו-שיח מועיל, שאף יוביל לשיפורים המביאים בחשבון את רצונם וצרכיהם של הלקוחות? אם הדבר לא נעשה עד כה, פניה מגורם כזה עשוי לעשות את הרושם הרציני הדרוש. מה דעתכם?
 

oren*

New member
נעשתה פניה לכל הגופים שציינת ובנוסף

הערה כללית - התארגנות תכליתית
היש אפשרות שהנהלת הפורום תיצור קשר עם כל הדוברים למיניהם (אגד, דן, רכבת, משרד התחבורה ועוד) ותזמין אותם לעבור על ההודעות שאנו מפרסמים בפורום במטרה ליצור דו-שיח מועיל, שאף יוביל לשיפורים המביאים בחשבון את רצונם וצרכיהם של הלקוחות? אם הדבר לא נעשה עד כה, פניה מגורם כזה עשוי לעשות את הרושם הרציני הדרוש. מה דעתכם?
נעשתה פניה לכל הגופים שציינת ובנוסף
גם לחברת אלעל. אעביר את הבקשה פעם נוספת להנהלת הפורומים, ונראה כיצד ניתן לזרז את התהליכים הבירוקרטיים ולקבל מידע שוטף ישירות מהנהלת כל אותן חברות תחבורה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה