מתודת switch
שלום,
אני מנסה להחליף מחרוזת שיש לי במטריצה דו מימדית
public void Switch (int x1, int y1, int x2, int y2)
{
if(board[x1][y1]==null)
{
System.out.println(x1+","+y1+","+x2+","+y2);
board[x1][y1]=board[x2][y2];
board[x2][y2]=null;
}
}
B.Switch(info.getX(), info.getY(), x, y);
בפועל זה מה שמופיע לי בפלט כאשר אני מריץ את הדברים:
3
2
whoIs: null
3,2,1,2
5
2
whoIs: null
5,2,3,2
כמובן ש- null זה המיקום החדש שאני מנסה לכתוב בו את מה שהיה במקום הקודם.
זה אמור להיות פשוט החלפה רגילה, אבל משהו לא מסתדר.
הנה עוד קטע, שיהיה קצת יותר ברור:
public void Switch(ActionEvent e)
{
char c_x=e.getActionCommand().charAt(2);
char c_y=e.getActionCommand().charAt(6);
int i_x=Character.getNumericValue(c_x);
int i_y=Character.getNumericValue(c_y);
System.out.println(i_x);
System.out.println(i_y);
System.out.println("whoIs: "+B.whoIs(i_x, i_y));
בקיצור, אני עומד על 1,2 אני רוצה את התווית ב- 3,2 וכו'.
תודה על העזרה.
שלום,
אני מנסה להחליף מחרוזת שיש לי במטריצה דו מימדית
public void Switch (int x1, int y1, int x2, int y2)
{
if(board[x1][y1]==null)
{
System.out.println(x1+","+y1+","+x2+","+y2);
board[x1][y1]=board[x2][y2];
board[x2][y2]=null;
}
}
B.Switch(info.getX(), info.getY(), x, y);
בפועל זה מה שמופיע לי בפלט כאשר אני מריץ את הדברים:
3
2
whoIs: null
3,2,1,2
5
2
whoIs: null
5,2,3,2
כמובן ש- null זה המיקום החדש שאני מנסה לכתוב בו את מה שהיה במקום הקודם.
זה אמור להיות פשוט החלפה רגילה, אבל משהו לא מסתדר.
הנה עוד קטע, שיהיה קצת יותר ברור:
public void Switch(ActionEvent e)
{
char c_x=e.getActionCommand().charAt(2);
char c_y=e.getActionCommand().charAt(6);
int i_x=Character.getNumericValue(c_x);
int i_y=Character.getNumericValue(c_y);
System.out.println(i_x);
System.out.println(i_y);
System.out.println("whoIs: "+B.whoIs(i_x, i_y));
בקיצור, אני עומד על 1,2 אני רוצה את התווית ב- 3,2 וכו'.
תודה על העזרה.