מיסב קראנק "חופשי" בתושבת שלו

  • פותח הנושא Gp3
  • פורסם בתאריך

Gp3

New member
מיסב קראנק "חופשי" בתושבת שלו

אחרי שהחלפתי את מסב הקראנק ועברתי ליתר המסבים, שמתי לב שאת המסב של הקראנק אפשר להוציא עם היד.

אין באמת חופש בגלל זה רשמתי את זה כ "חופש".


יש דרך להשלים את המרווח שאמור ליהיות בתושבת?
 
בעיקרון המיסב אמור לשבת בלחץ די חזק.

אם הוא יושב חופשי יש כמה פתרונות:
1- הפתרון הנכון והטוב ביותר להחליף קייס. אבל זה עולה בהתאם...

2- להבין כמה גדול החופש ולבחור דבק מייסבים שיתאים. החלק בלוקטייט חלש אם החופש הוא אפסי ועד לוקטייט 638 האימתני שמדביק מתכות באופן מוחלט והסיכוי לחלוץ את המיסב אח"כ קטן מאוד. הייתרון שלו הוא שהוא יודע לפצות על חופשים גדולים מאוד וההדבקה חסרת פשרות. החיסרון הוא שמדובר בפיתרון חד פעמי...

3- ללכת לחרט\כרסם אומן שיודע טוב-טוב מה שהוא עושה שיחליט אם אפשר להשתיל בוקסה כל שהיא. פתרון בעייתי שדורש ידע רב וניסיון של בעל המקצוע שכמובן לא יקח אחריות על העבודה.
כבר ראיתי בעל מקצוע משחזר תושבות של מייסבי קראנק, אבל זו משימה לא פשוטה.

אני באופן אישי הייתי משתמש בדבק מייסבים מסוג כלשהו.
 

Gp3

New member
הפתרון של הדבק נישמע הכי ראלי

כי ה"חופש" לא מורגש יותר נכון להגיד שהלחץ שאמור ליהיות על המסב פחת... תוכל להמליץ לי על לוקטייד ? שוב את המיסב ניתן להוציא עם יד או בעזרת דפיקות קלות עם פטיש .. אפסי הייתי אומר
 
בעיקרון הסידרה של השש-מאותים תתאים לך

601, 609 וכו'....
אני לא מומחה גדול ללוקטייטים, אתה תאלץ לקרוא את הספציפיקציות של כל אחד מהדבקים של השש מאותים ולמצוא אחד בחוזק בינוני-חזק עמיד בחום ועמיד בשמן.

לדעתי ממבט חטוף בדף הנתונים, ה603 יתאים לך בול אבל תקרא עליו יותר לעומק.

הכי חזק מהם הוא ה638 אבל כמעט בלתי אפשרי לפרק חלק שהודבק איתו. הוא עמיד בפיצוץ גרעיני בערך...
 
דבר נוסף חשוב: ההבדלים במחירים בין הארץ

לחו"ל היו עצומים בפעמים שאני בדקתי (פי 2 ויותר) אז תקנה רק מEBAY ובאריזות הכי קטנות שתמצא כי הכמות שתזדקק לה היא אפסית.
אל תקנה חומרים של חברות אחרות במקרה הזה כי הדרישות שלך קצת יותר מורכבות מדבק ברגים ומאוד כדאי לך שההדבקה תצליח על הפעם הראשונה. החיסכון עלול להתברר כברכה לבטלה.
 

yoe66

New member
כתבת בסוף דבריך

"עלול להתברר כברכה לבטלה"
אני תיקנתי לפתיח לקדיש
כלומר המנוע יקרוס ולא יוותר מה לעשות חוץ מולמר עליו קדיש
 

amitexc

New member
בהונדה האפיצות דיי חופשית והמייסבים יוצאים

בקלות, זה היה כך בcrים שהתעסקתי איתם וגם במנועים של הxrים (600)
כמו כן זאת שאלה שעולה הרבה בtt כך שזה משהו שבשיגרה.

ישנם דבקים מיוחדים למטרה הזאת לוירט יש דבק שמשלים רווח של עד עשירית, וזה המון. אחרי חימום קצרצר עם ברנר אין לוקטייט ששורד.
 
אני לא מכיר מנוע שבו מייסב הקראנק יוצא עם היד

מהקייס וזה תקין.
אני לא אומר שזה לא קיים - אבל אני לא מכיר כזה דבר. גם בXRים אני ממש לא זוכר כזה דבר, וגם בכל אופנוע אחר שיצא לי לפרק ולהרכיב.
 

amitexc

New member
אז זהו שהוא חדש הוא יוצא ונכנס עם מעט כוח

אבל עם הזמן הוא מתחיל להכנס בקלות יחסית.
בXR יש בוקסה מפלדה שהיא התושבת של המיסב.
אם זה תקין אין לי ממש מושג אבל זה לא דבר שלא קורה, אם בצירופי מקרים מדובר אז כבר אין טעם שאמלא טופס לוטו לעולם.
 

sv4ever

New member
לחברת WURTH יש מוצר יעודי לכך להדבקת מיסב.

אם אתה מעוניין אני יכול לברר לך פרטים נוספים.
 
למעלה