מבחן עיוני

The LOL Girl

New member
מבחן עיוני ../images/Emo142.gif

1.האם ניתן לעבור גם בלי לדעת את כל נושא מכונאות הרכב ? 2.לבחינה להביא, טופס ירוק, אגרה, ת.ז., כלי כתיבה וזהו ? 3.האם יכולות להופיע שאלות על השיטת הניקוד החדשה ? 4.ושאלה אחרונה, שעלתה לי בזמן הלימוד. אני לומדת מספר נהיגה נכונה ומהאתר למד, בספר נדמה לי שהיה כתוב שבזמן החלקה יש להפעיל את הבלמים בלחיצות חזקות לסירוגין, ובאתר, בתירגול, זאת לא התשובה הנכונה. ולכן אני פונה אליכם, נהגי ומומחי הפורום- מה עושים עם הבלמים בזמן החלקה ? תודה
 
רצוי לדעת

את נושא הרכב מפני שבמידה ויהיו לך שאלות אחרות בנוסף לנושא הרכב בבחינה בהם תתלבטי ותטעי יהיה זה חבל. סכימת את מה שצריך להביא לבחינה. זה הכל. אני לא חושבת שיופיעו שאלות מעין אלה. אם כן, זה צריך להופיע בספר לשנת 2004. אם אני זוכרת נכון לחיצות לסרוגין אך לא חזקות, אם כי מתונות (כדי למנוע נעילה) אך בנוגע לזה חכי לתשובה של אדם שזוכר יותר טוב ממני.
 

The LOL Girl

New member
אין לי ספר של 2004 ../images/Emo142.gif

וחשוב לי לדעת אם בספר של 2004 מופיע חומר על השיטת הניקוד החדשה כי במידה שכן, אני אצטרך להשיגו כמו כן, אשמח לחוות דעת, האם יש שינוים משמעותיים משנה לשנה בספרים. תודה
 

M o l

New member
רצוי מאוד לדעת. לא רק לתיאוריה אלא

גם לחיים. בקשר לבלימה, בלימות חזקות לסירוגין (פמפום) זו לא בלימה נכונה, גם אם זה מה שמלמדים בתיאוריה.
 

Krishi

New member
אם כבר בבלימה עסקינן..

קרה לי לפני כמה שבועות שנסעתי... ונהיה אור אדום.. והייתי במהירות לא קטנה... הקיצר דפקתי ברקס... ובזמן שאני מחליק לי להנאתי קדימה הזזתי קלות את ההגה ימינה ושמאלה בין אם כדי לעצור מהר יותר וגם כדי שאני לא יעצור בצומת עצמה בעיקרון באותה פעם זה עבד... השאלה היא אם זה נכון לעשות ככה?
 

Hell ad

New member
מצב כזה, נראה לי כבר עדיף לעבור

באדום לא? הרעיון הוא להסתכל על הרמזור מרחוק ולראות כמה זמן הוא ירוק ואז אפשר לדעת אם אתה מספיק או לא ולהאט\להאיץ בהתאם... אבל נגיד זה בא לך בהפתעה, אבל כבר יש אדום, ואם אתה עובד, אז זה אדום מלא. בכל זאת, לא עדיף להעיף מבט לרכבים שעכשיו נוסעים ולתת גז? נשמע לי פחות מסוכן מאשר לתת ברקס, אולי לעצור באמצע הצומת, אולי להתהפך ומי יודע מה יכול להיות. לי קרה אותו דבר בערך, גם אני עצרתי (על המעבר חציה, אבל זה לא נורא) אבל גם נכנסתי באוטו של מישהי מאחורה כי לא שמרתי מרחק והייתי עסוק ב:"אמממ... אני מאחר לעבודה, מעניין איזה צעקות אני אקבל" ופתאום: "שיט! מאיפה בא האוטו המחורבן הזה?!" *לוחץ על הברקסים כמו מטורף, כמו שכתוב בספר, משקל קדימה לגלגל הקדמי, נו, אני כמעט עוצר* |טראח| בתוך הטמבון האחורי. לא היה שום דבר רציני, לי לא קרה כלום חוץ מזה שהתעצבנתי על עצמי (-למה לא שמרתי מרחק?! -למה נסעתי 50?! -למה לא עקפתי אותה וזהו?! -למה אני בכלל ממהר?! וכו' וכו'...) השאלה שלי - מתי בעצם כדאי לעצור ומתי כדאי לנסות לעקוף\להמשיך\לסטות וכו'. (לאוטו הכוונה, באופנוע כמעט בכל המקרים אסור לנסות לעצור, רק להאט כמה שיותר ולחפש מסלול לברוח ממנו.)
 

omer landau

New member
יכול להיות אבל התשובה באתר ל שגוייה

נתקלתי בא בכל מקרה מזל שלא הופיע לי במבחן בכל מקרה זה הספר שלמדתי איתו והוא ספר מצוייייין זה ספר מצוייייייין ו
 

The LOL Girl

New member
אבל מה התשובה הנכונה ../images/Emo142.gif

מה אני עונה במידה שמופיעה לי השאלה הזאת בבחינה ? תודה.
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo185.gif ניצול שירשור ../images/Emo26.gif ../images/Emo41.gif

גם'ני לומדת לתאוריה ויש לי שאלה יש בספר כמה טבלאות נגיד טבלאות של מרחקי עצירה בהתאם למהירויות שונות וטבלה של מאיזה גיל ניתן להוציא רישיון מכל דרגה ומה זה כל דרגה טבלה של מהירויות לכל סוגי כלי הרכב, בדרך עירונית, בין עירונית ומהירה מה מתוך הטבלאות האלה צריך ממש ללמוד בעל פה ???? אני משערת שאת הטבלה שציינתי שלישית, יש לדעת. מה לגבי השניה והראשונה ? ואני מצטרפת לשאלה על השיטת הניקוד החדשה האם יכולה להופיע שאלה על זה ? <גם'ני עם ספר ישן>
 

ChilD SouL

New member
ת'כלס...

את צריכה לדעת הכל, לי אישית בתאוריה היו כל השאלות הקשורות לטבלאות, וגם אם לא לתאוריה אז "סתם" לידע כללי בתור נהגת. לגבי שיטת ניקוד - אני לא חושבת שיהיו או יש שאלות על זה.
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo185.gif בלעכס ../images/Emo4.gif

תודה זה קצת מוגזם לזכור את הטבלה של מרחקי עצירה מותר להביא מחשבון למבחן ? חח למקרה שתהיה שאלה על זה אני כבר מעדיפה לחשב
מאשר להתעלל בעצמי בשביל לזכור את זה ובטוח לגבי השיטת הניקוד החדשה ?
 

ChilD SouL

New member
תראי...

גם אם לא יופיעו לך שאלות על זה בתאוריה, בתור נהגת את צריכה להכיר בערך מרחקי עצירה ובלימה.
לגבי השיטת ניקוד - בטוח
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo185.gif אבל כשאני נוסעת אני במילא

לא יודעת להעריך את ההבדל בין 10 מטר ל 15 מטר אז בשביל מה לי לזכור עבור כל מיני מהירויות את מרחק העצירה במספרים ? כאילו- הידיעה התאורטית של זה במילא לא נותנת לי כלום על הכביש. לפחות בינתיים ותודה
 

M o l

New member
זה כ"כ תלוי בהרבה גורמים שהמידע

ה"יבש" לא עוזר.
 

h i l l e r

New member
בעצם כנסי

באתר driver2b רשום שלא צריך לזכור את הטבלה של המרחקים בע"פ אלא רק להבין את העיקרון שלה שככל שהמהירות גוברת ככה המרחק עצירה גודל. נגיד המהירות גדלה ב2- מ. תגובה גודלת ב 2 מ. בלימה גודלת ב4 לא בטוח ממש אבל משו כזה
 

driver2b

New member
את טבלת מרחקי העצירה

את טבלת מרחקי העצירה, התגובה והבלימה אין צורך לזכור בעל פה לתיאוריה. גם לנהיגה בפועל המידע היבש אינו מועיל, אך חשוב מאוד להבין את ההגיון.
 
למעלה